Σταθερή ανάπτυξη δραστηριότητας με αύξηση RevPAR κατά 38% το πρώτο εξάμηνο του 2023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2022 κατέγραψε η Accor.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αύξηση κατά 39% στα έσοδα, στα €2,402 εκατ. (+35% LFL), υπερδιπλάσιο EBITDA, στα €447 εκατ, και Net Profit Group Share στα €248 εκατ.

Ακόμη, όπως προσθέτει η ανακοίνωση της εταιρείας, η ζήτηση προβλέπεται να παραμείνει ισχυρή για τους επόμενους μήνες.

Ο Sébastien Bazin, Πρόεδρος και CEO της Accor, δήλωσε σχετικά:

«Η αύξηση της δραστηριότητας του εξαμήνου ήταν ιδιαίτερα ισχυρή σε όλα τα brands και τις αγορές μας. Αυτές οι καλές επιδόσεις υποστηρίζονται από την αυστηρή εφαρμογή της στρατηγικής μας, την ελκυστικότητα των brands μας και την αφοσίωση των ομάδων μας. Αυτή η δυναμική θα συνεχιστεί για τους επόμενους μήνες, λόγω της ισχυρής ζήτησης τόσο στον leisure όσο και στον business τουρισμό. Η απόδοσή μας, μας δίνει τη δυνατότητα να αυξήσουμε τις εκτιμήσεις μας για το 2023 και να συνεχίσουμε να επενδύουμε στα brands, την ομάδα μας και τα ψηφιακά μας εργαλεία».

Οι τάσεις της αγοράς το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ήταν σταθερές στα δύο τμήματα του Ομίλου. Η ξενοδοχειακή ζήτηση από τους leisure και τους business επισκέπτες παρέμεινε ανοδική. Αυτό φάνηκε από τη βελτίωση στα ποσοστά πληρότητας και μια διαρκή αύξηση στη μέση τιμή δωματίων. Αυτά τα αποτελέσματα επιτρέπουν στον Όμιλο να αυξήσει τις εκτιμήσεις του για το EBITDA ολόκληρου του έτους, όπως παρουσιάστηκε στην Capital Markets Day στις 27 Ιουνίου 2023.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Accor άνοιξε 114 ξενοδοχεία, που αντιπροσωπεύουν 14.500 δωμάτια, δηλαδή καθαρό unit growth 3,5% τους τελευταίους 12 μήνες. Στα τέλη Ιουνίου 2023, ο Όμιλος διέθετε ένα χαρτοφυλάκιο 805.436 δωματίων (5.487 ξενοδοχεία) και ένα pipeline 217.000 δωματίων (1.262 ξενοδοχεία).

Για το 2023, ο Όμιλος επιβεβαιώνει την πρόβλεψή του του για καθαρό unit growth στο δίκτυο μεταξύ 2% και 3%.

Ενοποιημένα έσοδα

Ο Όμιλος ανέφερε έσοδα €2.402 εκατ. για το 1ο εξάμηνο του 2023, αυξημένα κατά 35% σε like-for-like επίπεδο σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Αυτή η ανάπτυξη αναλύεται σε αύξηση 34% για το τμήμα Premium, Midscale και Economy και 40% για το τμήμα Luxury & Lifestyle.

Οι αλλαγές στο εύρος της ενοποίησης, κυρίως λόγω της ενοποίησης της Paris Society στον τμήμα Luxury & Lifestyle (Hotel Assets & Other segment), συνέβαλαν θετικά κατά €139 εκατ.

Οι συναλλαγματικές επιδράσεις είχαν αρνητικό αντίκτυπο κατά €61 εκατ., προερχόμενες κυρίως από το Δολάριο Αυστραλίας (+5%), την Αιγυπτιακή Λίρα (+75%) και την Τουρκική Λίρα (+32%).

Διαβάστε ακόμη:

Προς παράταση και οι ενστάσεις για «κούρεμα» του Τέλους Επιτηδεύματος

Αύξηση 10,7% στην επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια τον Ιούνιο

ΙΟΒΕ: Σε υψηλό 16 μηνών το οικονομικό κλίμα τον Ιούλιο – Ενισχύεται η καταναλωτική εμπιστοσύνη

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ