Την καλύτερη οικονομική προσφορά για την αποκατάσταση των ζημιών στην Διώρυγα της Κορίνθου ύψους 30,6 εκατ. ευρώ έκανε η ΆΚΤΩΡ ΑΤΕ στο διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν επίσης η ΑΒΑΞ και η Μυτιληναίος. Λόγω της σημασίας του έργου και οι τρεις φορείς κλήθηκαν να υποβάλουν νέες βελτιωμένες προσφορές, ενώ μειοδότης του έργου ανακηρύχθηκε εκείνος με την καλύτερη προσφορά.

Χθες ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γιώργος Καραγιάννης ενημέρωσε την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής  για το έργο.

Όπως αναφέρθηκε, εκπονήθηκε μελέτη που εξασφαλίζει την οριστική επίλυση των ζητημάτων, στο πλαίσιο της οποίας εξετάστηκαν εναλλακτικές τεχνικές λύσεις, εκτελέστηκαν 730 m γεωτρήσεων και τοποθετήθηκε δίκτυο ενόργανης παρακολούθησης, ειδικά στην κρίσιμη περιοχή, που θα είναι ο οδηγός και για την υπόλοιπη διώρυγα.

Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων στην κρίσιμη περιοχή μελετήθηκαν και θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της σύμβασης κατασκευής τα ακόλουθα έργα:

  • Κατασκευή μέτρων ενίσχυσης της θεμελίωσης του νοτίου ακροβάθρου της γέφυρας των αγωγών μεταφοράς λυμάτων.
  • Εκσκαφές προς άρση της ετοιμορροπίας των υφισταμένων πρανών.
  • Έργα διευθέτησης και απορροής των επιφανειακών υδάτων.
  • Καθαρισμός της Διώρυγας από προϊόντα καταπτώσεων και συντρίμματα λιθεπένδυσης
  • Κατασκευή πασσαλοτοίχου ποδός για την εξασφάλιση της προστασίας του ποδός του πρανούς της Διώρυγας.

Διαβάστε περισσότερα

Πληθωρισμός: Η νέα «πανδημία» που απειλεί το παγκόσμιο επίπεδο διαβίωσης

Brown Ηotels: Ντεμπούτο για τα πρώτα resorts των Ισραηλινών εκτός Αθηνών σε τρεις προορισμούς (pics)

Ουκρανική κρίση: Οι συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία – Τι προβλέπουν οι αναλυτές για πετρέλαιο και πληθωρισμό