Σε παρεμβάσεις σε πολλαπλά επίπεδα προκειμένου να διευκολυνθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα του MyMarket και να επισπευθούν οι παραδόσεις των παραγγελιών στους πελάτες προχωρά ο διευθύνων σύμβουλος της METRO ΑΒΕΕ κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης. Στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποιήθηκε σήμερα η συνολική αναπροσαρμογή του τρόπου εξυπηρέτησης των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Στο πλαίσιο αυτό η MyMarket αφενός δίνει τη δυνατότητα παραλαβής των προϊόντων σε προκαθορισμένη ώρα και μέρα απ’ όποιο κατάστημα βολεύει τον καταναλωτή και αφετέρου ξεκινά συνεργασία με τις εταιρείες SPEEDEX και UBER για τις κατ’ οίκον παραδόσεις. Επιπρόσθετα η αλυσίδα δοκιμάζει αυτή την εποχή πιλοτικά και το στόλο διανομής «της πιο διάσημης on line πλατφόρμας διανομής φαγητού στην Ευρώπη».

Αναλυτικά:

1.Υπηρεσία Click & Collect: Ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του μέσα από την πλατφόρμα του eshop αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί και την παραλαμβάνει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τα Ιωάννινα, τη Λάρισα, τα Τρίκαλα και τον Βόλο.

2.Παράδοση παραγγελιών μέσα από δίκτυο διανομής My market: Έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων του κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του ηλεκτρονικού του καταστήματος, το My market συνεχίζει δυναμικά και εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα στην Ελλάδα, παραδίδοντας στο χώρο του πελάτη.

3.Παράδοση παραγγελιών με συνεργάτες: Εδώ το My Market μπαίνει στο πεδίο των συνεργασιών, με εταιρείες ταχυμεταφορών και ταξί προκειμένου να πετύχει τον σκοπό του. Συγκεκριμένα το My market συνεργάζεται με τη SPEEDEX με στόχο την αξιοποίηση του στόλου της για την παράδοση παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop. Συνεργάζεται επίσης με την UBER, κεφαλαιοποιώντας τις υπηρεσίες και την τεχνολογία της εταιρείας και αξιοποιώντας το στόλο οδηγών ταξί που συνεργάζονται με την Uber, προκειμένου να παραδίδονται με ασφάλεια οι ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Τέλος, το My market συνεργάζεται ήδη πιλοτικά με “την πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη”, όπως χαρακτηριστικά την αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, και αξιοποιεί και σε αυτήν την περίπτωση το στόλο της για να παραδώσει στους πελάτες της τις παραγγελίες που έχουν κάνει ηλεκτρονικά μέσω του eshop. Η εταιρεία θα ανακοινωθεί μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.

Σημειώνεται ότι σε όλες τις περιπτώσεις, η οικονομική συναλλαγή γίνεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να γίνει κατά την παράδοση.