Με υποσχέσεις για βαθιές τομές στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας συνοδεύτηκε η πρώτη εμφάνιση του νέου διευθύνοντος συμβούλου της Attica Group κατά την ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση η οποία πραγματοποιήθηκε στη σκιά του θανάτου του Αντώνη Καργιώτη και υπό αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

«Είμαστε σε συνεργασία με τις Αρχές και κοντά στην οικογένεια του εκλιπόντος. Είναι σε εξέλιξη εις βάθος εσωτερική έρευνα για το δυστύχημα στην οποία θα συμβάλουν και εξωτερικοί σύμβουλοι. Ότι δεν τηρήθηκαν τα πρωτόκολλα το γνωρίζουμε. Είμαστε όμως αποφασισμένοι να πάμε παραπέρα και να κάνουμε εκείνα τα βήματα ώστε χρησιμοποιώντας τις βέλτιστες πρακτικές να διασφαλίσουμε ότι δεν πρόκειται να επαναληφθεί κάτι τέτοιο. Οι προτάσεις της έρευνας θα αξιολογηθούν και θα αποφασιστούν οι τομές που πρέπει να γίνουν στη λειτουργία του ομίλου», δεσμεύθηκε ο κ. Παναγιώτης Δικαίος, ο οποίος αποφασίστηκε χθες να παραμείνει στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στο νέο ΔΣ, μετά την προσωρινή τοποθέτηση του στις αρχές του μήνα λόγω της παραίτησης του κ. Σπύρου Πασχάλη στον απόηχο του θανάτου του Αντώνη Καργιώτη με άμεση εμπλοκή στελεχών του πλοίου της εταιρείας, Blue Horizon. Σημειωτέον πως Πρόεδρος στο νέο ΔΣ παραμένει ο κ. Κυριάκος Μάγειρας.

Σε ό,τι αφορά τη συγχώνευση με την ΑΝΕΚ ο Πρόεδρος της εταιρείας έλεγε στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης πως όλες οι διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος Νοεμβρίου χωρίς να επηρεάζεται ο συγκεκριμένος «οδικός χάρτης» απ’ τη δικαστική διένεξη των μετόχων. «Ως τις 30 Σεπτεμβρίου θα δημοσιευτούν οι τελευταίοι ισολογισμοί των εταιρειών, θα συνεδριάσουν τα Διοικητικά Συμβούλια και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθούν οι γενικές συνελεύσεις ώστε οι μέτοχοι να εγκρίνουν τη συγχώνευση και τη σχέση ανταλλαγής», σημείωσε ο κ. Μάγειρας.

Η διοίκησης της Attica Group εκτιμά ότι η φετινή χρονιά θα είναι καλύτερη σε οικονομικό επίπεδο σε σχέση με το 2022, όταν και ο όμιλος επανήλθε σε τροχιά κερδοφορίας. «Τους τελευταίους τρεις μήνες, που είναι παραδοσιακά οι καλύτεροι του έτους, καταγράφηκε αύξηση 5% της επιβατικής κίνησης», σημείωσε ο κ. Μάγειρας. Μάλιστα αυτό σε συνδυασμό με την υποχώρηση του κόστους των καυσίμων τη συγκεκριμένη περίοδο αναμένεται να δώσει μεγαλύτερο εύρος στην κερδοφορία του Ομίλου, που αναγκάστηκε τον Αύγουστο να προβεί σε στοχευμένες προσφορές υπό τις αντιδράσεις για τις υψηλές τιμές των εισιτηρίων. Παρ’ όλα αυτά εκφράστηκε προβληματισμός απ’ τη διοίκηση για την ανοδική πορεία που έχουν πάρει τα καύσιμα.

Σε ό,τι αφορά το επενδυτικό πρόγραμμα των 100 εκατ. ευρώ που τρέχει η εταιρεία την τριετία 2022 – 2024, το οποία εστιάζει στη μείωση ρύπων και κατανάλωσης καυσίμων αλλά και στην περαιτέρω ψηφιοποίηση της εταιρείας, θα επισπευθεί.

Όπως σημείωσε ο κ. Δικαίος θα ακολουθήσει ένα μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα που θα αφορά και το χτίσιμο νέων πλοίων, το οποίο και θα προσεγγίσει το 1 δισ ευρώ.

Επίσης στις προθέσεις της εταιρείας είναι η επέκταση του αποτυπώματος της στη φιλοξενία με τον κ. Μάγειρα να σημειώνει αναζητούνται ευκαιρίες για εξαγορές. Όπως είπε μάλιστα το ξενοδοχείο της εταιρείας στη Νάξο φέτος λειτούργησε με ιδιαίτερη επιτυχία ενώ το έτερο στην Τήνο ανακαινίζεται.

Κατά τη χθεσινή ΓΣ εγκρίθηκαν το σύνολο των θεμάτων της Ημερήσιας Διάταξης.

Διαβάστε ακόμη

Νέες ταυτότητες: Αυτή είναι η διαδικασία για την έκδοσή τους (vid)

Ασφάλεια κατοικίας: Σε ποιες περιπτώσεις είναι υποχρεωτική – Τι πρέπει να γνωρίζετε, ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν

18 στρέμματα, 12.000 φιάλες και το μυστικό μιας απόλυτης σαμπάνιας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ