Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το πλάνο επενδύσεων του Fais Group το οποίο αποδεικνύεται περισσότερο διευρυμένο απ’ ότι είχε αρχικά γνωστοποιηθεί, όπως φάνηκε στην περίπτωση της συμμετοχής του Ομίλου στην εξαγορά των κυπριακών πολυκαταστημάτων ERA αλλά και την διεκδίκηση ανάληψης της διαχείρισης της ακτής Βουλιαγμένης μέσα απ’ το σχετικό διαγωνισμό της ΕΤΑΔ.

Με αιχμή την ανάπτυξη της Kiko Milano εντός και εκτός Ελλάδος, με την οποία φιλοδοξεί να βελτιώσει από φέτος τα περιθώρια κέρδους ολόκληρου του Ομίλου, την «τροχοδρόμηση» του project της Harley Davidson, αλλά και με τις αλλαγές στην Καλογήρου ώστε να δοθεί χώρος στα brands Jimmy Choo και Chloe που πλέον θα μετουσιωθούν σε ξεχωριστά καταστήματα, ο Όμιλος θα επιχειρήσει να διατηρηθεί σε αναπτυξιακή τροχιά, όπως σημείωνε χθες στην Ένωση Θεσμικών Αναλυτών ο Γενικός Διευθυντής και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της εισηγμένης κ. Χασδάι Καπόν (στο κεντρ. της φωτ.), αν και παραδέχθηκε πως η αγορά φέτος έχει «λόξυγκα» λόγω των γενικότερων εξελίξεων που ωθούν την καταναλωτική συμπεριφορά ως άλλο ένα τραινάκι «roller coaster».

Προκειμένου πάντως να στηρίξει την τιμή της μετοχής, η οποία χθες ήταν στην περιοχή των 3,7 ευρώ, ένα ευρώ κάτω απ’ την τιμή εισαγωγής στο ΧΑ, η διοίκηση έχει προτείνει την ενεργοποίηση προγράμματος επαναγοράς μετοχών με ανώτατο όριο τα 4,7 ευρώ. Παράλληλα ο κ. Καπόν διαβεβαίωνε ότι η μερισματική απόδοση δεν πρόκειται να αλλάξει και θα παραμείνει στο 30-40% επί των καθαρών κερδών «αρκεί να μην επιδεινωθεί ο ‘λόξυγκας’ της αγοράς». Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση έχει προτείνει στη ΓΣ για την περυσινή χρήση τη διανομή μερίσματος 0,04395 ευρώ ανά μετοχή.

«Η Kiko συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ήδη άνοιξαν τα καταστήματα στο Ηράκλειο και στη Μύκονο και είμαστε στη διαδικασία αναζήτησης χώρων σε Περιστέρι, Κολωνάκι και Ερμού. Ωστόσο είμαστε προσεκτικοί στο τι ενοίκια καλούμεθα να πληρώσουμε για να νοικιάσουμε ένα κατάστημα όπως έχουμε πει. Δεν βιαζόμαστε. Βλέπουμε ότι η αγορά ηρεμεί στα ενοίκια. Οπότε πιστεύουμε πως, όπως και στο ηράκλειο ψάχναμε για 5 χρόνια κατάστημα και τελικά βρήκαμε καλό σημείο με λογικό ενοίκιο, κάτι αντίστοιχο θα γίνει και εδώ», σημείωσε ο κ. Καπόν, και συνέχισε: «Επίσης έχει βρεθεί κατάστημα στο Designers outlet στο ισόγειο, το παλιό americanino που ήταν. Ήταν ένα ωραίο μαγαζί σε ωραίο σημείο. Αυτή τη στιγμή σχεδιάζεται και πιστεύω ότι ως τον Ιούλιο θα το δούμε να λειτουργεί. Εκτός Ελλάδος, στην Κύπρο είχαμε ένα μικρό pop up στη Μακαρίου, το οποίο το κάνουμε κανονικό κατάστημα και ανοίγει σε λίγες μέρες και ήδη έχουμε συμφωνήσει ένα κατάστημα σε mall στη Λευκωσία το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει τέλος καλοκαιριού – αρχές Σεπτεμβρίου. Στη Βουλγαρία άνοιξε το κατάστημα στη Φιλιπούπολη και ακολουθεί σε 15 μέρες αυτό στο Μπουργκάς. Αργότερα στοχεύουμε στη Βάρνα, ίσως να είμαστε έτοιμοι αρχές του 2026».

Ο κ. Καπόν ενημέρωσε πως ο προγραμματισμός στη Ρουμανία κινείται εντός χρονοδιαγράμματος ενώ και στην Τσεχία έχει οργανωθεί η εταιρεία η οποία και θα λειτουργήσει τα πρώτα καταστήματα της σε δύο malls της Πράγας. «Το πρώτο ευελπιστούμε ότι θα ανοίξει ως το τέλος Σεπτεμβρίου και το δεύτερο πριν από τις γιορτές», σημείωσε ο ίδιος.

Αργότερα, σε συζήτηση με δημοσιογράφους ο κ. Καπόν αποκάλυψε ότι Chloe και Jimmy Choo πλέον γίνονται monobrands με δικά τους καταστήματα και πληθώρα προϊοντικών κωδικών. Τα πρώτα καταστήματα θα γίνουν εκεί που σήμερα είναι το κατάστημα «Καλογήρου» επι της Σταδίου, στο City Link. Το «Καλογήρου» θα μεταφερθεί στο χώρο που βρισκεται το «Philip Lane» το οποίο πλέον σταματά να υπάρχει σαν monobrand.

Ερωτηθείς για τη συμμετοχή του Ομίλου στη Notos, ο κ. Καπόν σημείωσε πως δεν υπάρχει σκέψη να αυξηθεί και ότι θα παραμείνει στο 8,8%. Εν τούτοις εξέφρασε την άποψη ότι στο μέλλον θα υπάρξει συγκέντρωση της αγοράς τόσο σε επίπεδο χονδρικής όσο και σε επίπεδο λιανικής, οπότε τάχθηκε υπέρ των συνεργιών «χωρίς αυτό να σημαίνει αναγκαστικά και εξαγορές», είπε χαρακτηριστικά.

Για την αγορά του Μοδιάνο είπε ότι παραμένει η ίδια κατάσταση και πως είναι ένα δύσκολο πρότζεκτ, το οποίο όμως αποτελεί ένα μικρό κομμάτι των πωλήσεων του Ομίλου. «Είναι συναισθηματικοί οι λόγοι για τους οποίους δίνουμε έμφαση», σημείωσε, λέγοντας πως γίνονται «σοβαρές συζητήσεις» με διεθνείς ‘παίκτες’ στο χώρο των τροφίμων.

Ερωτηθείς για το ξενοδοχείο στη Σαντορίνη, το οποιο δεν είναι στον πυρήνα της δραστηριότητας του Ομίλου, ο κ. Καπόν τόνισε πως δεν υπάρχει σκέψη για πώληση του. «Δουλειά μας είναι η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας. Το οικόπεδο αυτό ο Ομιλος το είχε επί μία 20ετία. Το έφτιαξε και το έδωσε για διαχείριση στον Ομιλο Μήτση. Πέρυσι έδειξε καλά δείγματα. Φέτος περιμένουμε καλύτερα. Οπότε δεν έχουμε σκοπό να το ρευστοποιήσουμε. Δεν αποκλείουμε βέβαια κάποια στιγμή να το πουλήσουμε, όπως πχ κάναμε με την Αλλατίνη», σημείωσε ο κ. Καπόν αναφέροντας μάλιστας πως αυτές τις μέρες ο Ομιλος πούλησε ακίνητο στην Πάτρα αντί 1,3 εκατ. ευρώ περίπου και είναι στη διαδικασία να αγοράσει ένα άλλο στην Αθήνα, το οποίο μάλιστα ήταν παλιά στην ιδιοκτησία του, έναντι 1,5 εκατ. ευρώ περίπου.

Που δαπανήθηκαν τα Κεφάλαια της δημόσιας εγγραφής

Ο κ. Καπόν νωρίτερα παρουσίασε αναλυτικά που χρησιμοποιήθηκαν ως τώρα τα Κεφάλαια που αντλήθηκαν κατά τη δημόσια εγγραφή. Όπως είπε απ’ τα 38 εκατ. ευρώ, έχουν χρησιμοποιηθεί περίπου τα 27-28 εκατ. ευρώ ως εξής:

*Για εξαγορές Υπολοίπων Συμμετοχών σε Θυγατρικές

Μέρος των κεφαλαίων διατέθηκε στην πλήρη εξαγορά θυγατρικών εταιρειών, ενισχύοντας τον έλεγχο και την οργανική συνοχή του Ομίλου:

• Ολοκληρώθηκε η απόκτηση του 100% της LS Santorini A.E., με συνολική καταβολή €4,1 εκατ.

• Καταβλήθηκε το υπόλοιπο €1 εκατ. για την απόκτηση της ONE OUTLET A.E.

• Επενδύθηκαν €500 χιλ. για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στη Sportswind A.E., για την ενίσχυση της παρουσίας του brand Harley Davidson.

• Πραγματοποιήθηκε εξαγορά του υπολοίπου ποσοστού της Kalogirou A.E., με συνολικό ποσό €4,6 εκατ., αποκτώντας πλήρη ιδιοκτησία.

*Σε επέκταση και Αναβάθμιση Δικτύου Καταστημάτων

Ο Όμιλος ενίσχυσε τη φυσική του παρουσία με άνοιγμα νέων καταστημάτων, ανακαινίσεις και έργα υπό κατασκευή:

• Νέα καταστήματα:

◦ KIKO MILANO σε Ηράκλειο και Μύκονο

◦ PUMA στο Mall Athens

◦ Under Armour στην Αγία Παρασκευή

◦ POP UP KIKO MILANO στη Ρουμανία

• Ανακαινίσεις:

◦ Kalogirou στη Λεμεσό (Κύπρος)

• Έργα υπό κατασκευή:

◦ KIKO MILANO στη Λεωφόρο Μακαρίου (Κύπρος) και στο Burgas (Βουλγαρία)

◦ Michael Kors στη Θεσσαλονίκη

◦ Levi’s στο Factory Outlet Πειραιώς

◦ KIKO MILANO στο Designers Outlet

*Σε Αγορά Επαγγελματικού Ακινήτου

Πραγματοποιήθηκε συμφωνία αγοράς του κτιρίου γραφείων στο Περιστέρι, το οποίο ήδη χρησιμοποιείται από τις Kalogirou και Puma, έναντι συνολικού τιμήματος €1,6 εκατ. (αναμένεται η τελική υπογραφή).

*Σε Αποπληρωμή Υφιστάμενων Δανείων

Σημαντική ενίσχυση του ισολογισμού επιτεύχθηκε με την πλήρη αποπληρωμή δανείων ύψους € 14,1 εκατ., μειώνοντας τον καθαρό δανεισμό και βελτιώνοντας τη χρηματοοικονομική ευελιξία.

*Σε επενδύσεις σε Τεχνολογία και Κυβερνοασφάλεια

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, επενδύθηκαν κεφάλαια για:

• Πιστοποίηση ISO 27001, ενισχύοντας τη συμμόρφωση με διεθνή πρότυπα ασφάλειας δεδομένων.

• Εγκατάσταση πολυπαραγοντικής ταυτοποίησης (MFA) για την ασφαλέστερη πρόσβαση σε εσωτερικά συστήματα.

Διαβάστε ακόμη

Performance Technologies: «Ανοικτές κεραίες» για νέες εξαγορές – Ανεβάζει ταχύτητες στο δημόσιο τομέα (pic)

Πάνω από 777 δισ. η ακίνητη περιουσία των Ελλήνων το 2025 (πίνακας)

Αναλυτές: Ο Τραμπ θα διατηρήσει τους δασμούς 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025 (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα