Με καλύτερες επιδόσεις απ’ ότι και η ίδια η Mondelez International περίμενε μετά το deal φαίνεται ότι “τρέχει” η Chipita. Όπως προκύπτει απ’ τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε η πολυεθνική, η Chipita κατάφερε να “φέρει” στην Mondelez International τζίρο 332 εκατ. ευρώ στο α’ εξάμηνο της φετινής χρήσης.

Την ίδια περίοδο, σύμφωνα πάντα με τις οικονομικές καταστάσεις,, η Chipita συνεισέφερε στον όμιλο λειτουργικά κέρδη ύψους 4 εκατ. ευρώ.

Από την άλλη, στο πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφηκαν κόστη της τάξεως των 21 εκατ. ευρώ σχετιζόμενα με την εξαγορά της Chipita και επιπλέον κόστη 71 εκατ. ευρώ σχετιζόμενα με την ενσωμάτωση της Chipita στον όμιλο.

Υπενθυμίζεται ότι η Chipita Global ενσωματώθηκε στον πολυεθνικό όμιλο στις 3 Ιανουαρίου έπειτα από ένα ντιλ συνολικού ύψους περίπου 1,7 δισ ευρώ (συμπεριλαμβανομένης και της αποπληρωμής των δανειακών υποχρεώσεων 400 εκατ. ευρώ της Chipita).

“Η εξαγορά της Chipita προσφέρει ένα στρατηγικό συμπλήρωμα στο υφιστάμενο χαρτοφυλάκιο και ευνοεί τη στρατηγική μας να γίνουμε παγκόσμιος leader στην ευρύτερη αγορά του snacking”, επαναλαμβάνει η Διοίκηση της πολυεθνικής στην οικονομική της έκθεση.

Σημειωτέον πως οι πωλήσεις της Mondelez International κατά το α’ εξάμηνο αυξήθηκαν 8,3%, φθάνοντας τα 15,04 δισ. ευρώ. Μία επίδοση που δεν περίμεναν οι αναλυτές και που ώθησε τη διοίκηση της πολυεθνικής να αναβαθμίσει τελικά τις εκτιμήσεις της για το ύψος των πωλήσεων φέτος.

Και τούτο διότι, όπως εξηγούσε στην τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές ο διευθύνων σύμβουλος κ. Dirk Van De Put η αύξηση των τιμών στα προϊόντα ως αποτέλεσμα των πληθωριστικών πιέσεων δεν ανέκοψε την καταναλωτική ζήτηση για τα σοκολατοειδή και τα σνακς..

Πλέον η Mondelez International προβλέπει αύξηση των οργανικών καθαρών εσόδων φέτος κατά 8% έναντι της αρχικής πρόβλεψης για 4%.

“Αν και οι καταναλωτές στις αναπτυγμένες αγορές εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκεια τους με την αύξηση των τιμών σε μία ευρεία γκάμα αγαθών και και υπηρεσιών, εξακολουθούν και αντιμετωπίζουν τη σοκολάτα και τα μπισκότα ως προσιτές απολαύσεις και μία σημαντική αγορά γι αυτούς”, εξηγούσε ο κ. Van De Put στους αναλυτές.

Απ’ την πλευρά του ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου κ. Luca Zaramella, παραδέχθηκε πως υπάρχει το ενδεχόμενο οι καταναλωτές, κυρίως στην Ευρώπη όπου η αύξηση του πληθωρισμού είναι μεγαλύτερη σε σχέση με τις ΗΠΑ, να αρχίσουν να πατάνε φρένο στις αγορές τους αντιδρώντας έτσι στις ανατιμήσεις. Ωστόσο έσπευσε να προσθέσει πως κάτι τέτοιο δεν έχει φανεί ευδιάκριτα ως τώρα.

Διαβάστε ακόμα

Eurostat: Αποκαλυπτήρια πληθωρισμού – πρόκριμα για νέα μέτρα

Ο άσχετος της ψηφιακής παρέας, ο λύκος Σωκράτης, το σφυρί του Λούβαρη και δυο νέα deals

O θρυλικός επενδυτής στη Silicon Valley που τα έβαλε με τη Wall Street και κέρδισε