Ακριβώς έξι μήνες χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί ο εταιρικός μετασχηματισμός που πυροδότησε το mega deal των 2 δισ. δολ. εξαγοράς της Chipita απ’ την Mondelez International. Χθες η πολυεθνική ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η ενσωμάτωση της πρώτης στη δεύτερη και ως εκ τούτου πλέον το νέο σχήμα μπορεί πλέον να επικεντρωθεί στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί επιβεβαιώνοντας τις προοπτικές που είδε η διοικητική ομάδα της πολυεθνικής υπό τον κ. Ντιρκ Βαν ντε Πουτ μη διστάζοντας να προχωρήσει σε ένα από τα μεγαλύτερα ντιλ που έχουν γίνει επί ελληνικού εδάφους.

Η ενσωμάτωση ήδη έχει φέρει μεγάλες αλλαγές τόσο στην εταιρική δομή όσο και στο στελεχιακό δυναμικό, με δεδομένο πως στο τελευταίο εξάμηνο αρκετά στελέχη της Chipita αλλά και της Mondelez Hellas είδαν την πόρτα της εξόδου με πιο «ηχηρή» ίσως αποχώρηση αυτή της επικεφαλής της τελευταίας κ. Κατερίνας Βλάχου.

Πλέον με τις κινήσεις που έγιναν καθίσταται πλέον σαφές πως η νέα δομή έχει στηθεί πέριξ των δραστηριοτήτων της Chipita ! Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό πως πλέον η Αθήνα καθίσταται επίκεντρο όλης της δραστηριότητας σε Κεντρική και Νότια Ευρώπη με τη σχετική ομάδα ήδη να έχει συγκροτηθεί στα γραφεία της -πρώην- Chipita, στη Μεταμόρφωση υπό τον κ. Ιβόν Ναϊντένοφ, Αντιπρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή του σκέλους Νότιας – Κεντρικής Ευρώπης.

Παρ’ όλα αυτά το όνομα Chipita πλέον παύει να υφίσταται, δίδοντας τη θέση του στο όνομα της πολυεθνικής αν και οι μπράντες των γνωστών προϊόντων, με δημοφιλέστερο το 7Days, θα αναδειχθούν.

Ήδη στο πλαίσιο του μετασχηματισμού, η Chipita Global, το σκέλος το οποίο εξαγόρασε η Mondelez απ’ τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, την οικογένεια Ολαγιάν και τους λοιπούς επιχειρηματικούς συνοδοιπόρους άλλαξε όνομα. Πλέον θα ονομάζεται Mondelez Ελλάς Snacks Production Μ.Α.Ε.. Η δραστηριότητα που διατηρεί είναι αυτή της παραγωγής, αφού οτιδήποτε συνδέεται με τις πωλήσεις, απ’ τα εμπορικά σήματα, τα δίκτυα, τα ακίνητα, τους εργαζόμενους, τα αποθέματα κοκ πέρασαν σε υποκαταστήματα του ευρωπαϊκού βραχίονα της πολυεθνικής και στην ελληνική θυγατρική, την Mondelez Ελλάς ΑΕ.

Στην τελευταία διευθύνων σύμβουλος και υπεύθυνος για τις αγορές Ελλάδος και Κύπρου τοποθετήθηκε ο πρώην επικεφαλής της Chipita στην Ουγγαρία και Ουκρανία και Γενικός Εμπορικός Διευθυντής στη Ρωσία και πιο πρόσφατα στην Πολωνία, κ. Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος.

Ο κ. Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος ανέλαβε επικεφαλής της Mondelez Ελλάς ΑΕ για τις αγορές Ελλάδος και Κύπρου

Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στην Mondelez Ελλάς Snacks Production έχει τεθεί ο «άνθρωπος κλειδί» της Mondelez International κ. Ιβον Ναϊντένοφ.

Η τρίτη θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου στη χώρα μας, Mondelez Ελλάς Παραγωγή ΑΕ, που ουσιαστικά έχει την ευθύνη λειτουργίας της πρώην σοκολατοβιομηχανίας Παυλίδη, προς το παρόν παραμένει ως έχει.

Στην Mondelez Ελλάς ΑΕ μεταβιβάστηκαν περιουσιακά στοιχεία και υποχρεώσεις που φθάνουν τα 253.127.787 ευρώ. Ως εκ τούτου αφενός έγινε αντίστοιχη μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της Chipita Global (νυν Mondelez Ελλάς Snacks Production) με διαγραφή ισάριθμων ονομαστικών μετοχών (ονομαστικής αξίας 1 ευρώ έκάστη), αφετέρου ισάριθμη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου στην πρώτη. Έτσι το μετοχικό της κεφάλαιο έχει ανέλθει σε 256.127.787 ευρώ (διαιρούμενο σε ισάριθμες ονομαστικές μετοχές, ονομαστικής αξίας 1 ευρώ εκάστη) ενώ της Mondelez Ελλάς Snacks Production μειώθηκε στα 704.387.499 ευρώ, από 940.558.993 ευρώ που ήταν πριν.

Μεταξύ άλλων στην Mondelez Ελλάς ΑΕ πέρασαν τα 4 οικόπεδα και τα κτίρια γραφείων της Chipita στη Μεταμόρφωση, τα εμπορικά σήματα του Κλάδου Πωλήσεων (7 Days, Finetti, Molto, TSIPER, EXTRA, Spin Span και λοιπά), των οποίων η εύλογη αξία αποτιμήθηκε στα 214,67 εκατ. ευρώ, απαιτήσεις, χρηματικά διαθέσιμα κοκ.

Στελέχη του Ομίλου Mondelez International με επικεφαλής τον Πρόεδρο Ευρώπης, Vinzenz Gruber, σε αυτοψία σε εργοστάσιο της Chipita

Η απόσχιση αυτή και η συγκέντρωση όλου του κλάδου Πωλήσεων στην ευθύνη της Mondelez Ελλάς ΑΕ υπογραμμίζει και την προσπάθεια που θα δώσει το επόμενο διάστημα ο πολυεθνικός όμιλος στην αξιοποίηση του υφιστάμενου δικτύου που είχε αναπτύξει ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος μέσω της Chipita σε Ελλάδα, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη για την προώθηση του συνόλου των προϊόντων της Mondelez που σήμερα διακινούνται κατά κύριο λόγο μέσω χονδρεμπόρων. Αυτό εξάλλου εξαρχής ήταν και το σημείο στο οποίο η διοίκηση της πολυεθνικής είχε σταθεί όταν εξηγούσε για τις υπεραξίες που θα μπορούσε να έχει απ’ το συγκεκριμένο mega deal.

«Έχουμε ήδη αρχίσει να κινούμαστε προς τον στόχο μας να γίνουμε ηγέτης στα σνακ αρτοσκευασμάτων. Αυτό είναι ένα κρίσιμο στοιχείο της μελλοντικής μας στρατηγικής και εκπληκτικές μπραντς όπως το 7 Days είναι το κλειδί για την επιτυχία μας σε αυτήν την κατηγορία», σημείωσε χθες το βράδυ σε μήνυμα του ο Πρόεδρος Ευρώπης της Mondelez International, Vinzenz Gruber.

Διαβάστε ακόμη:

Το καλοκαίρι της μεγάλης ταλαιπωρίας στα αεροδρόμια (pics + vids)

Αναδρομικά πρόστιμα 14ετίας σε ακίνητα για χιλιάδες ιδιοκτήτες

Ο χρησμός για τις εκλογές, το deal της Intrakat που έκλεισε, οι κόντρες στην ενέργεια, οι καυγάδες της Αttica, ο πάροχος και η Lamda