Το Shopflix συμπληρώνει αυτές τις μέρες ένα χρόνο λειτουργίας και ήδη ετοιμάζεται για τη δεύτερη φάση του κύκλου επενδύσεων συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ καθώς η ανάπτυξη του έχει ξεπεράσει σε ρυθμό το αρχικό πλάνο της διοίκησης έχοντας κάνει σοβαρή διείσδυση στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, όπως εξηγούσε σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο κ. Χρήστος Καλογεράκης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ήδη το marketplace του έχει γίνει Νο2 στην αγορά.

Γι αυτό εξάλλου και δεν δίστασε να πει ότι απώτερος στόχος είναι μέσα στην επόμενη τριετία να ανταγωνίζεται στα ίσα τον μεγάλο ανταγωνιστή Skroutz και γιατί όχι, να τον ξεπεράσει κιόλας.

«Έχουμε θέσει επιθετικούς στόχους σε βάθος τριετίας», σημείωσε ο κ. Καλογεράκης εξηγώντας πως ως νέα εταιρεία χωρίς ‘βαρίδια’ του παρελθόντος και την απαραίτητη ευελιξία αυτά μπορούν να επιτευχθούν σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα.

«Ο πρώτος στόχος είναι να γίνουμε Νο1 στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα. Ο στόχος είναι φιλόδοξος αλλά πρέπει να τον βάλουμε για να εντείνουμε κι άλλο τις προσπάθειες μας. Σε αυτό θα μας βοηθήσει το γεγονός ότι στις μετρήσεις ικανοποίησης ήδη βγαίνουμε πολύ υψηλότερα σε σχέση τόσο με την υπόλοιπη λιανική όσο και με τις άλλες online αλυσίδες», σημείωσε ο κ. Καλογεράκης. Μάλιστα άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η εταιρεία να προβεί σε κάποια εξαγορά. «Ο δεύτερος στόχος είναι να γίνουμε κερδοφόροι. Συνήθως τα Marketplaces χρειάζονται 5-7 χρόνια για να γίνουν κερδοφόρα. Εμείς μπορούμε να το καταφέρουμε σε τρία», σημείωσε. «Και τρίτον οι επενδύσεις. Ένα ποσό που έχουμε πει ότι θα υπερβεί τα 10 εκατ. ευρώ. Ως τώρα έχουμε βάλει 4 εκατ. ευρώ , εκ των οποίων το 1 εκατ.ευρώ είναι απ’ το νέο αναπτυξιακό νόμο.

Το app και η νέα πλατφόρμα

Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη μάλιστα τις προσεχείς εβδομάδες θα είναι έτοιμη η εφαρμογή για smartphones, η οποία, όπως εκτίμησε, θα ενισχύσει την πιστότητα στην μπράντα. «Παράλληλα ήδη δουλεύουμε για να αλλάξουμε την πλατφόρμα μας και να μεταφερθούμε σε άλλη με τεχνολογίες αιχμής, τις καλύτερες σήμερα στην Ευρώπη», σημείωσε ο ίδιος. Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη το προσεχές διάστημα θα ανακοινωθούν νέα «εργαλεία» που θα διευκολύνουν τα καταστήματα – πελάτες καθώς και ένα άλλο για το περιβάλλον.

Καταστήματα

Το Shopflix, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε ο κ. Καλογεράκης, έχει σήμερα 1.050 συνεργαζόμενα καταστήματα και πάνω από 3,5 εκατ. κωδικούς προϊόντων.

Προσωπικό

Όταν ξεκινήσαμε το σχέδιο ήμασταν μόλις 3 άτομα. Όταν λανσάραμε την πλατφόρμα είχαμε 45 συνεργάτες και αισίως έχουμε φθάσει τους 125 σήμερα», σημείωσε ο κ. Καλογεράκης προβλέποντας πως το δυναμικό της εταιρείας θα φθάσει μέσα στον επόμενο χρόνο τα 200 άτομα συμβαδίζοντας με την ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας.

«Η ανάπτυξη μας στηρίχθηκε σε τρία βήματα:

Α) απ’ τη μεγάλη γκάμα επιλογών σε προϊόντα

Β) απ’ τις τιμές, με σημαντικές προσφορές, και

Γ) την αξιοπιστία

Πληρωμές

Οι τρόποι πληρωμής επίσης έχουν αυξηθεί. Στα μετρητά και τις κάρτες, έχουν προστεθεί google pay, apple pay, iris κοκ, το Buy Now Pay Later σε συνεργασία με την TBI Bank αλλά και τα μικροδάνεια για μεγαλύτερες αγορές. Επίσης η εταιρεία τρέχει ένα πρόγραμμα με 60 άτοκες δόσεις, το μοναδικό στην αγορά.

Η εταιρεία προσπαθώντας να περιορίσει τις αποστολές πολλαπλών παραγγελιών προσφέρει την υπηρεσία «shopflix με τη μία», όπου ουσιαστικά συγκεντρώνονται τα αντικείμενα στο κατάστημα courier απ’ όπου θα γίνει η τελική παράδοση.

Μάλιστα αποκάλυψε πως λόγω του πλάνο εισόδου της Shopflix στην αγορά ξένο marketplace που βολιδοσκοπούσε την ελληνική αγορά «πάγωσε» τις διαδικασίες θεωρώντας ότι ένας δεύτερος τοπικός παίκτης θα δυσκόλευε ακόμα περισσότερο τα πράγματα

Μερίδια

Σε κάθε περίπτωση ακόμη και έτσι οι ξένες πλατφόρμες δέχονται παραγγελίες στην Αγγλία και αντίστοιχα σε αποστολές . Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη η Amazon στη χώρα μας έχει ένα μερίδιο 10% και η ebay 6 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά το last mile ο κ. Καλογεράκης αν και δήλωσε πως εξετάζει το θέμα των lockers εν τούτοις υπογράμμισε πως θα ενισχυθεί η ανάπτυξη των pick up points. Ήδη, όπως είπε, υπάρχουν, μέσω της courier center 500 σημεία.

Διαβάστε ακόμη

Σωσίβιο 50 δισ. ελβετικών φράγκων ρίχνουν στην Credit Suisse oι ρυθμιστικοί φορείς της Ελβετίας

Το θρίλερ με την Credit Suisse, οι… φθινοπωρινές εκλογές, οι «αμάν τι πάθαμε» και o «έτοιμος πρωθυπουργός»

Prodea Investments ΑΕΕΑΠ: Θέλει να αυξήσει άμεσα τη διασπορά στο 15%, ευρύτερος στόχος το 25%