Sponsored Content

Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση, η στρατηγική προσαρμοστικότητα καθίσταται κρίσιμος παράγοντας επιβίωσης και ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η COSMOTE, αξιοποιώντας τη μακροχρόνια εμπειρία της στην ελληνική αγορά και την εδραιωμένη θέση της ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα τηλεπικοινωνιακά brands, προχωρά σε μια κομβική ένωση δυνάμεων με την TELEKOM, έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM. Η κίνηση αυτή προσδίδει στην COSMOTE έναν πιο διεθνή χαρακτήρα, που τη διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.

«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής.

Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων, και θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας.

«Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε», σημείωσε ο κ. Νεμπής.

H TELEKOM σε αριθμούς

Σημειώνεται ότι η TELEKOM διαθέτει περισσότερους από 261 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις. Ως παγκόσμια εταιρεία, έχει περίπου 200.000 εργαζoμένους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Ιδιαίτερα ισχυρή είναι η παρουσία της στις ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει δυναμικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται.

Η TELEKOM δραστηριοποιείται δυναμικά και στην Ελλάδα, με τον Όμιλο ΟΤΕ να αποτελεί μέλος της από το 2008. Σήμερα, η συνεισφορά του ΟΤΕ στις οικονομικές επιδόσεις της TELEKOM, είναι η τρίτη ισχυρότερη διεθνώς, μετά τις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

Νέα εμπορική μάρκα, νέα υπογραφή

Η νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM συνοδεύεται από την υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου».

H Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”. Απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. Να είμαστε δίπλα του, για να συνδέσουμε τον κόσμο του, όποιος κι αν είναι αυτός», σχολίασε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer.

Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ

Η νέα υπογραφή συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.

H ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα Μagenta, που αποτελεί ταυτότητα του TELEKOM brand παγκοσμίως. H TELEKOM είναι μία από τις λίγες μάρκες διεθνώς που αναγνωρίζεται από το εταιρικό της χρώμα. Η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της TELEKOM. Χάρη και στη μοναδική της ταυτότητα, η TELEKOM έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη “Brand Finance Global 500” ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον κόσμο και ως το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, με την τρέχουσα αξία του να ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στην κεντρική φωτογραφία: O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής