Τη δυνατότητα σε ιδιώτες να αποκτήσουν εταιρικό κατάστημα μέσω franchise δίνει τώρα η ΔΕΗ.

Στο πλαίσιο του εντυπωσιακού μετασχηματισμού της Επιχείρησης με επίκεντρο τις επενδύσεις στην πράσινη μετάβαση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική προσέγγιση που έχει πραγματοποιήσει την τελευταία 4ετία η διοίκηση Στάσση, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα αποφάσισε να αξιοποιήσει το μοντέλο της δικαιόχρησης και να δώσει τη δυνατότητα σε ιδιώτες να αποκτήσουν κατάστημα ΔΕΗ μέσω του προγράμματος «ΔΕΗ myStore».

Πρόκειται για ένα μοντέλο επιχειρηματικής ανάπτυξης το οποίο, σύμφωνα με την Επιχείρηση, δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό και προσοδοφόρο όφελος για τον συνεργάτη-franchisee.

Συγκεκριμένα, με βάση όσα γνωστοποίησε στον ιστότοπό της, η ΔΕΗ δημιούργησε ένα portfolio συνεργασίας franchise, το οποίο περιλαμβάνει ανταγωνιστική και ανταποδοτική εμπορική πολιτική, πλήρη υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας του καταστήματος και της εξυπηρέτησης των πελατών, συνεχή εκπαίδευση του συνεργάτη-franchisee και του προσωπικού του, συμβουλευτική από εξειδικευμένη ομάδα, εγχειρίδια λειτουργίας και διαφημιστική επικοινωνία εστιασμένη στα καταστήματα ΔΕΗ.

 

Συγκεκριμένα, τα καταστήματα θα λειτουργούν με το μοντέλο δικαιοχρησίας, το οποίο διαμορφώνεται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του ακινήτου. Προβλέπεται, ωστόσο, ότι την κατασκευή και διαμόρφωση καταστήματος την αναλαμβάνει εξολοκλήρου η ΔΕΗ, το κατάστημα παραδίδεται «με το κλειδί στο χέρι», ενώ γίνεται υπομίσθωση από τη ΔΕΗ στον δικαιοδόχο.

 

Τα επτά βήματα

Τα απαραίτητα βήματα για να γίνει κανείς franchisee ενός καταστήματος ΔΕΗ είναι, σύμφωνα με όσα έχουν γνωστοποιηθεί, η υποβολή αίτησης μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας, η πραγματοποίηση συνέντευξης με εξωτερικό συνεργάτη της ΔΕΗ, συνέντευξη με την ομάδα franchise της ΔΕΗ, ακολούθως η σύσταση της εταιρείας, η υπογραφή σύμβασης συνεργασίας, η αγορά αποθέματος και εκπαίδευση από την ομάδα franchise της ΔΕΗ και τέλος, η έναρξη λειτουργίας καταστήματος.

Όπως επισημαίνει η ΔΕΗ, η αξιολόγησή βασίζεται σε πολλαπλούς άξονες, οι οποίοι ενδεικτικά περιλαμβάνουν την εκπαίδευση και την εμπειρία, τις υποχρεώσεις προς το κράτος και τους ασφαλιστικούς φορείς, καθώς και χρηματοοικονομικά στοιχεία, όπως το εισόδημα, τα έξοδα, τα δάνεια, το διαθέσιμο κεφάλαιο κ.ά. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να εκδηλώσει ενδιαφέρον για περισσότερα από ένα καταστήματα, αλλά μπορεί να υποβάλλει μόνο μία αίτηση ανά κατάστημα.

 

Να σημειωθεί πως η ΔΕΗ επιλέγει το ακίνητο και την τοποθεσία όπου θα ανοίξει το κατάστημα. Στην παρούσα φάση τα καταστήματα για τα οποία μπορεί να εκδηλωθεί ενδιαφέρον είναι σε Βούλα, Κηφισιά και Πετρούπολη, με την προθεσμία υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος να λήγει στις 29.08.2023.

Διαβάστε ακόμη:

Γιατί η Ναυτιλία δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα από την αναστολή της πρωτοβουλίας για τα σιτηρά της Μαύρης Θάλασσας

Πώς η Stella McCartney κάνει τη διαφορά ανάμεσα στους μεγάλους οίκους Μόδας

Real Consulting: Από Σεπτέμβριο η μετάταξη στην Κύρια Αγορά – Κοντά σε νέα εξαγορά από το εξωτερικό (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ