Να αναδειχθεί σε έναν υπολογίσιμο «παίκτη» στο οργανωμένο λιανεμπόριο στη χώρα μας και όχι να πάρει μόνο κομμάτι απ’ την πίτα της μικρής λιανικής, όπου στοχεύει ο ανταγωνισμός, επιδιώκει η θυγατρική της Wolt στην Ελλάδα, ξεδιπλώνοντας τους τελευταίους μήνες ένα πολυεπίπεδο σχέδιο υπό την καθοδήγηση του κ. Δημήτρη Καρέλου.

Ήδη μέσα σε λίγους μήνες απ’ τη στιγμή που η εταιρεία εισήλθε στη συγκεκριμένη αγορά μέσω της Wolt Market Greece, έχει ανοίξει τρία dark stores που εξυπηρετούν διαφορετικές περιοχές στην Αττική (Ν. Κόσμος, Μαρούσι και Περιστέρι), άλλο ένα στη Θεσσαλονίκη ενώ πριν από λίγες μέρες ξεκίνησε τη λειτουργία του και το πέμπτο κατάστημα, στη Γλυφάδα.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες μάλιστα εντός του 2022 θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερο με στόχο να καλυφθούν πλήρως Αττική και Θεσσαλονίκη πριν δημιουργηθούν δομές και σε άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Όπως εξηγούσαν στο newmoney.gr αρμόδιες πηγές η επέκταση θα γίνει οργανικά τονίζοντας μάλιστα πως το μέγεθος των dark stores που δημιουργούνται είναι επιπέδου σούπερ μάρκετ και όχι μίνι μάρκετ, όπως είναι το μοντέλο ανάπτυξης του ανταγωνισμού (σσ efood).

Την ίδια ώρα πάντως η εταιρεία θα συνεχίσει τη συνεργασία της με σούπερ μάρκετ και παντοπωλεία, ανθοπωλεία, κρεοπωλεία, βιβλιοπωλεία και άλλες επιχειρήσεις, με στόχο να εξελιχθεί σε έναν σημαντικό «παίκτη» της λιανικής. Μάλιστα πρόθεση της είναι να συνεργαστεί και με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως έχουν κάνει οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Υπενθυμίζεται ότι το 2020 η Wolt είχε προχωρήσει σε σχετικές συζητήσεις με την αλυσίδα MyMarket (συμφερόντων Παντελιάδη), συνεργασία η οποία επί της ουσίας τώρα ξεκινάει να δοκιμαστεί.

Σε κάθε περίπτωση μέσα στα λιγοστά χρόνια δραστηριοποίησης της στην ελληνική αγορά η Wolt έχει κάνει «άλμα» σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών.

Η εταιρεία φέρεται το 2021 να έχει διαχειριστεί περίπου 110 εκατ. ευρώ παραγγελιών στην Ελλάδα, ενώ τα έσοδα της απ’ τη συνεργασία με περίπου 4.500 επιχειρήσεις έφθασε στα 27 εκατ. ευρώ, αφενός λόγω της επέκτασης των δραστηριοτήτων, αφετέρου της σημαντικής ανάπτυξης που συνεχίζει να παρουσιάζει το food delivery στη χώρα μας.

Πάντως οι ίδιες πηγές εξηγούσαν πως πρόθεση της εταιρείας με βάση και τις επιταγές της μητρικής είναι η Wolt Market να λειτουργεί ως ξεχωριστή οντότητα παρά τη συνεργασία που απαιτείται με την Wolt Τεχνολογίες Ελλάς. Σημειωτέον η τελευταία σήμερα, που ουσιαστικά κατέχει το κομμάτι του food delivery, έχει υπό την ευθύνη της επίσης την ψηφιακή πλατφόρμα και τις εφαρμογές καθώς και το μεγάλο δίκτυο των διανομέων της που σήμερα φθάνουν τους 4.500 ενώ άλλοι 12.000 έχουν υποβάλει αίτηση να ενταχθούν! Υπενθυμίζεται ότι το μοντέλο που εφαρμόζει εξαρχής η εταιρεία είναι οι διανομείς να απασχολούνται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, με τη δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι τις ώρες που θα εργαστούν και τις παραγγελίες που θα παραδώσουν. H αμοιβή των διανομέων υπολογίζεται ανά παραγγελία, ενώ προβλέπεται κάποια υψηλότερη αμοιβή σε περίπτωση κάλυψης μεγάλων αποστάσεων ή για κάποιες ημέρες και ώρες της εβδομάδας. Οι ίδιοι οι διανομείς πληρώνουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες τις ασφαλιστικές τους εισφορές, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος κατά τις ώρες διανομής καλύπτονται από πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης που τους παρέχει δωρεάν η Wolt.

Το προσωπικό της εταιρείας σήμερα φθάνει τα 200 άτομα ενώ η διοίκηση της Ελλάδας υπό τον κ. Καρέλο, έχει στην ευθύνη της και άλλες δύο χώρες, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Στην Ελλάδα η εταιρεία δραστηριοποιείται με τέσσερις βασικούς άξονες λειτουργίας: αυτόν των πωλήσεων, που είναι υπεύθυνος για την σύναψη συμφωνιών με τα καταστήματα όπως εστιατόρια και σημεία λιανικής πώλησης, τον τομέα λειτουργίας που έχει την ευθύνη της διανομής αλλά και των διανομέων. το τμήμα marketing, καθώς και τον τομέα τεχνικής υποστήριξης (support) με 24ωρη αρμοδιότητα παρακολούθησης ορθής λειτουργίας της πλατφόρμας της Wolt και των υπηρεσιών της, όντας ταυτόχρονα επιφορτισμένος για την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν.

Διαβάστε ακόμη

Τριπλή φορολογική ανάσα από φέτος για τις επιχειρήσεις

Οι μνηστήρες για την 300άρα του Κτηματολογίου, η βροχή νέων ομολόγων και οι Λιβανέζοι που κάνουν την ΧΑΝ «πεντάστερο»

Τέλη κυκλοφορίας: Πρόστιμο 10.000 ευρώ σε ιδιοκτήτες ΙΧ παρά τις παρατάσεις