Δύο νέες επενδύσεις που θα θέσουν τις βάσεις για την αύξηση αφενός του αποτυπώματος του brand «Θεόνη» στην εγχώρια αγορά εμφιαλωμένου νερού και αφετέρου τις εξαγωγές, ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας εμφιάλωσης A.H.B GROUP ΑΕ, ιδιοκτήτριας του σήματος, σε εκδήλωση που διοργάνωσε για την παραλαβή νέων διεθνών βραβείων.

Το νέο επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας που δημιούργησε προ δεκαετίας περίπου ο Ελληνοαμερικανός επιχειρηματίας Δημήτρης Τσέλιος φθάνοντας σήμερα να θεωρείται Νο3 στην αγορά, ξεπερνά τα 10 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο σκέλος της επένδυσης αφορά τη δημιουργία μίας νέας γραμμής παραγωγής για PET και βιοδιασπώμενα μπουκάλια συνολικού προϋπολογισμού 5,5 εκατ. ευρώ, όπως διευκρίνισε ο διοικητικός διευθυντής της εταιρείας κ. Δημοσθένης Αναστασίου. Η νέα γραμμή, όπως είπε αυξάνει κατά 130% την παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας σε PET και βιοδιασπώμενο μπουκάλι και παράλληλα είναι λιγότερο ενεργοβόρα σε σχέση με τις υφιστάμενες.

Μάλιστα ο κ. Αναστασίου ανακοίνωσε πως στη νέα γραμμή θα χαράσσονται στα μπουκάλια και οι σχετικές πληροφορίες για το νερό και σε γραφή μπράιγ για τους τυφλούς. Κάτι που όπως είπε θα επεκταθεί αργότερα στο σύνολο των γραμμών παραγωγής.

Για το συγκεκριμένο project η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου προκειμένου να λάχει της υποστήριξης του Δημοσίου.

Η δεύτερη επένδυση, άνω των 5 εκατ. ευρώ, αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου logistic center στο Μουζάκι Καρδίτσας. Για το συγκεκριμένο έργο, όπως ανακοινώθηκε, βγήκαν οι σχετικές άδειες και οι εργασίες αναμένεται να τρέξουν άμεσα ώστε τους πρώτους μήνες του 2023 να είναι έτοιμο. Το νέο logistic center θα είναι εμβαδού 7.618 τμ και θα αναπτυχθεί εντός οικοπέδου 36.000 τμ. Θα λαμβάνει ενέργεια παραγόμενη από ΑΠΕ και θα διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα για την πιστοποίηση κάθε παλέτας προϊόντος. Με το logistic center, όπως είπε ο κ. Αναστασίου, αναμένεται να δημιουργηθούν πάνω από 60 θέσεις εργασίας, που θα στηρίξουν περαιτέρω την τοπική οικονομία.

Σε κάθε περίπτωση οι δύο νέες επενδύσεις, σύμφωνα με τη διοίκηση της A.H.B GROUP ΑΕ θα δημιουργήσουν τις βάσεις για πιο δυναμική διεκδίκηση μεριδίων στην εγχώρια αγορά και περισσότερες εξαγωγές.

Ο διοικητικός διευθυντής της εταιρείας και μέλος του ΔΣ κ. Δημοσθένης Αναστασίου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης

Σημειώνεται ότι στη λιανική το brand Θεόνη φέρεται να ελέγχει ένα μερίδιο γύρω στο 12% με 13%, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλέστηκε ο κ. Αναστασίου ενώ είναι σε εξέλιξη δυναμική διείσδυση και στο HORECA με τις γυάλινες συσκευασίες.

Την ίδια ώρα η εταιρεία εξάγει σε 23 χώρες, μεταξύ των οποίων οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα, τα ΗΑΕ και οι περισσότερες χώρες της Δυτ. Ευρώπης. Συνολικά το 20% του κύκλου εργασιών της εταιρείας που έχει έδρα το Μουζάκι προέρχεται απ’ τις εξαγωγές.

Μάλιστα στόχος του κ. Τσέλιου είναι κυρίως οι διεθνείς αγορές, κάτι στο οποίο έρχονται να βοηθήσουν και τα πάνω από 60 διεθνή βραβεία που έχει λάβει το Θεόνη.

Τα τελευταία απονεμήθηκαν χθες σε μία πανηγυρική εκδήλωση.

Παρά τις αναταράξεις στην αγορά ο κ. Αναστασίου έλεγε χθες, στο περιθώριο της εκδήλωσης, πως οι πωλήσεις της εταιρείας συνεχίζουν την ανοδική τους πορείας. Σε επίπεδο όγκου οι επιδόσεις θα είναι λίγο καλύτερες σε σχέση με πέρυσι, όπως σημείωσε προχωρώντας στην εκτίμηση ότι στο σύνολο της χρήσης ο κύκλος εργασιών θα υπερβεί τα 26 εκατ. ευρώ. Σε αυτό βέβαια θα βοηθήσουν και οι ανατιμήσεις 16% μεσοσταθμικά που επέβαλε η εταιρεία στα προϊόντα της. Ο κ. Αναστασίου διαβεβαίωσε ότι η εταιρεία παραμένει σε κερδοφόρα τροχιά.

Σημειώνεται πως σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία εμφάνισε το 2021 αύξηση πωλήσεων κατά 34% φθάνοντας τα 21,6 εκατ. ευρώ ενώ η καθαρή κερδοφορία της υποχώρησε κατά 78% σε σχέση με ένα χρόνο πριν και «προσγειώθηκε» στις 250 χιλ. ευρώ (από 1,1 εκατ. ευρώ το 2020)

Σύμφωνα με την διοίκηση η πτώση των κερδών οφείλεται στον μεγαλύτερο βαθμό στις αυξημένες αποσβέσεις, ενώ επηρεάστηκαν και από τις αυξημένες δαπάνες ενέργειας και πρώτων υλών.

Το 2021 η εταιρεία εγκατέστησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα νέα γραμμή παραγωγής χάρτινης συσκευασίας φυσικού μεταλλικού νερού σε δύο κωδικούς κίνηση που σύμφωνα με την διοίκηση αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρείας για να ενδυναμώσει την θέση της προς την βιώσιμη ανάπτυξη. Επίσης στον χώρο της παραγωγής προέβη και σε βελτίωση της παραγωγικής δυναμικότητας μέσω συστημάτων αυτοματοποίησης στη γυάλινη γραμμή παραγωγής του ανθρακούχου νερού.

Υπογραμμίζεται επίσης πως τον περασμένο Ιούλιο η ΓΣ των μετόχων ενέκρινε σειρά τροποποιήσεων στο καταστατικό της εταιρείας. με σημαντικότερη την δυνατότητα δραστηριότητας στην παραγωγή αναψυκτικών με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό. Χθες ο κ. Αναστασίου παραδέχθηκε ότι «η εταιρεία μελετά διάφορες επόμενες κινήσεις χωρίς, ωστόσο, να είναι κάτι ώριμο για να ανακοινωθεί».

Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως στα τέλη του Οκτωβρίου πιστοποιήθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,71 εκατ. ευρώ κίνηση η οποία οδήγησε στον διπλασιασμό του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που πλέον ανέρχεται σε 3,46 εκατ. ευρώ.