Συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Δ. Θανόπουλος ΑΕ ξεκίνησε η Πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματος της στο καταναλωτικό κοινό.

Η ενέργεια, με κεντρικό μήνυμα «Το ‘ψαξες;», που θα διαρκέσει ως τις 6 Απριλίου, προτρέπει τους καταναλωτές της αλυσίδας να αναζητήσουν κατά τη διάρκεια των αγορών τους το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας.

Με αυτό τον τρόπο το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και για τα προϊόντα των εταιριών-Μελών, που διαθέτουν κωδικούς σε ειδική προσφορά. Οι συμμετέχουσες εταιρίες είναι στο σύνολο τους 24 και συγκεκριμένα,  Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, KΥΚΝΟΣ, Petrou Nuts, Βιολάντα, Endless-Ευρωχαρτική, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Χρυσά αυγά, Draculi Coffee, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Μύλοι Θράκης,  Γεωδή και ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ.

Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας θα επικοινωνείται η ενέργεια μέσω του φυλλαδίου προσφορών της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, με συγκεκριμένη προβολή των προϊόντων στα καταστήματα σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, με βίντεο των μηνυμάτων της Πρωτοβουλίας και σηματοδότηση των προϊόντων στα ράφια.

Παράλληλα, πραγματοποιείται προώθηση της συνέργειας και στα digital μέσα της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, η οποία συνδυάζει αρμονικά την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Η προβολή θα ενισχυθεί σε επιλεγμένες ημέρες και από συνεργάτες οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες της αλυσίδας και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

Διαβάστε περισσότερα

Στα «χνάρια» του συντρόφου της Έλον Μασκ η Kαναδή τραγουδίστρια – Πώς η Grimes έβγαλε $5,8 εκατ. μέσα σε 20 λεπτά

Αlpha Bank: Άντλησε €500 εκατ. για το Tier 2 – Ισχυρή παρουσία ξένων επενδυτών

Οι καταθέσεις θα σώσουν την οικονομία: Οι καταναλωτές αποταμίευσαν $2,9 τρισ. εν μέσω πανδημίας