Κατώτερα των προβλέψεων κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη της Hennes & Mauritz AB το δ’ τρίμηνο, τα οποία σημείωσαν πτώση 11%, καθώς η εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων συνέχισε να επενδύει στις πωλήσεις online και σε νέα συστήματα logistics, αν και υποστηρίζει ότι υπάρχουν ενδείξεις πως οι προσπάθειες ανάκαμψης αρχίζουν να αποδίδουν καρπούς.

Πιο αναλυτικά, η σουηδική εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 3,54 δισ. κορωνών Σουηδίας ($391 εκατ.) για το δ’ τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Νοεμβρίου, έναντι 3,99 δισ. κορωνών έναν χρόνο πριν.

Αναλυτές ανέμεναν σε έρευνα του FactSet καθαρά κέρδη 3,8 δισ.

Οι πωλήσεις εκτός ΦΠΑ αυξήθηκαν σε 50,41 δισ. κορώνες ενώ οι καθαρές πωλήσεις μεταξύ 1ης Δεκεμβρίου 2018 και 28 Ιανουαρίου 2019 αυξήθηκαν κατά 4% ετησίως σε τοπικό νόμισμα.

Μακροπρόθεσμος στόχος της Η&Μ παραμένει η αύξηση των πωλήσεων σε τοπικό νόμισμα κατά 10% – 15% ετησίως.

Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε το ετήσιο μέρισμα στις 9,75 σουηδικές κορώνες ανά μετοχή.