Η μητρική της British Airways ανακοίνωσε πως οι περισσότεροι από τους οικονομικούς της στόχους για το διάστημα 2019 – 2023 παραμένουν ίδιοι με τους στόχους που είχε θέσει πέρυσι στο πλαίσιο του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού της. Συγκεκριμένα, ο στόχος προβλέπει περιθώριο λειτουργικού κέρδους μεταξύ 12% και 15%.

Ο όμιλος IAG που επίσης έχει υπό την κατοχή του την Iberia, την Aer Lingus και την Vueling, εξέδωσε τις αισιόδοξες προβλέψεις του σήμερα Παρασκευή, παρά τη μεγάλη άνοδο των τιμών του πετρελαίου φέτος, καθώς συνεχίζει να προηγείται των Ευρωπαίων ανταγωνιστών της όπως η Lufthansa και η Air France-KLM.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το μέσο κέρδος ανά μετοχή θα αυξηθεί άνω του 12% κατ’ έτος από το 2019έως το 2023, όπως είχε προβλέψει και πέρυσι.

Αύξησε επίσης τις προβλέψεις της για τα ετήσια κέρδη από βασικές δραστηριότητες γύρω στα 7,2 δισ. ευρώ από 6,5 δισ.

Νωρίτερα η μετοχή της IAG σημείωνε άνοδο 2,3% στις 632 πένες, ενώ είχε φτάσει να ενισχύεται και κατά 5%.

Αντιθέτως, οι μετοχές της Lufthansa και της Air France έχουν χάσει περίπου το 1/3 της αξίας τους σε 12 μήνες.

Σημειώνεται ότι το κόστος καυσίμων έχει αυξηθεί κατά πάνω από 30% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την IATA.

Την περασμένη εβδομάδα η IAG ανακοίνωσε επίσης ότι τα ετήσια κέρδη της για το 2018 θα αυξηθούν κατά 200 εκατ. ευρώ, την ώρα που το outlook της Lufthansa για τα προσαρμοσμένα κέρδη (EBIT) φέτος αναμένεται να δείξει μικρή επιβράδυνση έναντι του ρεκόρ που είχε καταγραφεί το 2017.

Τέλος, η IAG αναβάθμισε τις προβλέψεις της για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες στα 2,6 δισ. ευρώ ετησίως από 2,1 δισ. ευρώ .