Με έναν τριετή σχεδιασμό ύψους 350 εκατ. ευρώ για 15 νέα καταστήματα, αλλά και ένα νέο εφοδιαστικό κέντρο στην Αττική, η Lidl Ελλάς προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα έχοντας καταφέρει στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας να αποτελέσει μία σταθερά για τους εργαζομένους, τους πελάτες, τους συνεργάτες της αλλά και την κοινωνία.

«Μετά από μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο το β’ εξάμηνο του 2020, που ουσιαστικά ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020 και βρίσκεται σε πορεία ομαλοποίησης, η αγορά γενικά προσπαθεί να σταθεί και πάλι στα πόδια της», λέει ο Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβος Ανδρεανίδης.

«Η συγκυρία του δεύτερου lockdown λειτούργησε αποσταθεροποιητικά για πολλούς κλάδους της αγοράς. Το λιανεμπόριο τροφίμων ανήκει σαφώς στους κλάδους που επηρεάστηκαν ελάχιστα. Ταυτόχρονα, αναδείχθηκε σε συστημικό πυλώνα οικονομικής σταθερότητας, σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική συγκυρία. Θα έλεγα μάλιστα ότι στην πράξη λειτούργησε και ως υπόδειγμα ευθύνης απέναντι στην ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων».

Η Lidl Ελλάς, σύμφωνα με τον ίδιο, όχι μόνο αντέδρασε έγκαιρα και αποτελεσματικά, αλλά έκανε και το «extra mile» στην εφαρμογή των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.

«Από την πρώτη στιγμή, προτεραιότητά μας ήταν η υγεία των πελατών, των εργαζομένων και των συνεργατών μας. Εξασφαλίσαμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια χωρίς συμβιβασμούς. Παράλληλα, πετύχαμε να δια- τηρήσουμε αλώβητη την επιχειρηματική μας συνέχεια. Ανταποκριθήκαμε στις άμεσες ανάγκες των πελατών μας και σταθήκαμε συνεπείς απέναντι στους προμηθευτές μας. Είναι σημαντικό ότι μέσα σε αυτό το απαιτητικό κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον, μείναμε πιστοί στο στρατηγικό μας πλάνο. Καταφέραμε με συμμάχους την οικονομική δύναμη, τη διαχειριστική ικανότητα και το στρατηγικό όραμα για την επόμενη μέρα να ανταπεξέλθουμε. Η κρίση επιβεβαίωσε την αποτελεσματικότητα της φιλοσοφίας μας και την αλήθεια των εταιρικών αξιών μας. Ενισχύσαμε τα αποτελέσματά μας, αλλά και ο κύκλος εργασιών μας κινήθηκε σε ελαφρώς αυξημένα επίπεδα συγκριτικά με το περσινό έτος. Πάνω απ’ όλα, παραμείναμε πιστοί στις αξίες της “επιχειρηματικότητας με ήθος”. Απέναντι στον τόπο, στην κοινωνία, σε κάθε καταναλωτή και κάθε συνεργάτη».

Με βάση αυτά η Lidl Ελλάς πορεύεται με δυναμικό τρόπο έναντι των ιδιαιτεροτήτων της COVID-19 εποχής, στον μακρύ δρόμο προς την κανονικότητα, όπως λέει ο κ. Ανδρεανίδης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης

«Ηδη υλοποιούμε έναν τριετή σχεδιασμό ύψους 350 εκατ. ευρώ που προβλέπει 15 νέα καταστήματα και ένα ακόμα εφοδιαστικό κέντρο στην Αττική. Θέλουμε να είμαστε έτοιμοι, να ανταποκριθούμε αποτελεσματικά στις μελλοντικές ανάγκες που θα προκύψουν από την επέκταση του δικτύου μας. Τα τελευταία χρόνια κινούμαστε σταθερά, με προσεκτικά αλλά ιδιαίτερα επιτυχημένα βήματα. Αλλωστε, το επιχειρηματικό μας μοντέλο επιτρέπει να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Στο ίδιο πλαίσιο αξιολογούμε με θετικό βλέμμα και τα εργασιακά μοντέλα που διαμορφώθηκαν στις ειδικές συνθήκες της πανδημίας. Κάποια από αυτά, εφόσον τα εφαρμόσουμε σε μόνιμη βάση, θα μας επιτρέψουν να μετασχηματίσουμε το εργασιακό περιβάλλον προς ένα καλύτερο ψηφιακό αύριο. Αυτές και πολλές άλλες πρωτοβουλίες είναι επιλογές που θα διευρύνουν και το μερίδιό μας στην αγορά».

Ο ίδιος θεωρεί πάντως ότι είναι πολύ νωρίς για να κρίνει κανείς το μέγεθος των αλλαγών που θα μείνουν οριστικά στην αγορά, έπειτα από τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, εκφράζει όμως με βεβαιότητα ότι «τόσο οι επιχειρήσεις που βλέπουν στο μέλλον όσο και οι συνειδητοποιημένοι καταναλωτές θα υιοθετήσουν πιο οικονομικές, βολικές και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις».

Για τον κ. Ανδρεανίδη το Ταμείο Ανάκαμψης είναι το επόμενο, μεγάλο εθνικό στοίχημα τόσο για την επανεκκίνηση της οικονομίας όσο και για τη διαμόρφωση συνθηκών για την ανθεκτικότητά της.

«Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να προσέξουμε και να μην επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος, να διοχετευτούν δηλαδή κεφάλαια σε έργα χωρίς όφελος σε βάθος χρόνου και χωρίς προοπτική βιωσιμότητας. Εχουμε την ευκαιρία ως χώρα να εξασφαλίσουμε προϋποθέσεις εθνικής ανταγωνιστικότητας για πολλά χρόνια στην παγκόσμια αγορά. Βηματοδότης για την κατεύθυνση των επενδύσεων πρέπει να είναι η αξιοποίηση των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων και η δυναμική τοποθέτησή μας σε αγορές που παρουσιάζουν ειδικό ενδιαφέρον. Και για να είμαστε αποτελεσματικοί, είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε για τους βιομηχανικούς κλάδους που θα εμπλακούν τα απαραίτητα κονδύλια».

Διαβάστε ακόμη: 

Γεωργιάδης: Εντός της εβδομάδας οι πληρωμές ύψους 120 εκατ. ευρώ σε επιχειρήσεις

Άντι Τζάσι: Έτοιμος να αναλάβει τα ηνία της Amazon – Ποιος είναι ο νέος CEO

Οικογένεια Δακτυλίδη: Οι βασιλιάδες των ξενοδοχείων στη Μύκονο