Στην επέκταση της διεθνούς παρουσίας της -μέσω του brand Betano – σε δύο νέες αγορές προχωρά στο αμέσως επόμενο διάστημα η Kaizen Gaming. Πρόκειται για δύο χώρες της Λατινικής Αμερικής, γεωγραφική περιοχή που περιλαμβάνεται στις στρατηγικές προτεραιότητες της game tech εταιρείας στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου «Kaizen 2626» που αφορά την επέκταση σε 26 χώρες ως το 2026.

Όπως ανέφερε ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Vice President Stoiximan (Kaizen Gaming) στο περιθώριο της χθεσινής εκδήλωσης για την έναρξη της χορηγικής συνεργασίας της Stoiximan με την Basket League, εντός διμήνου θα υπάρξουν οι οριστικές ανακοινώσεις για τις νέες αυτές αγορές. Στη Λατινική Αμερική η Kaizen διαθέτει ήδη παρουσία σε Βραζιλία, Χιλή, Εκουαδόρ, Περού και κατά το πρόσφατο παρελθόν στελέχη της είχαν εκδηλώσει ως πιθανό στόχο την αγορά της Κολομβίας και το Μεξικό.

Σήμερα η Kaizen που απασχολεί περισσότερους από 2.300 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο, μέσω της Betano έχει παρουσία σε Πορτογαλία, Βραζιλία, Ρουμανία, Γερμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Χιλή, Περού, Εκουαδόρ, Νιγηρία Καναδά (Οντάριο) και μέσω της Stoiximan σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων για το 2023, ο όμιλος οδεύει με διψήφια ανάπτυξη προς το κλείσιμο της χρονιάς. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η Allwyn Entertaiment (σ.σ. απέκτησε το ποσοστό του ΟΠΑΠ και ελέγχει άμεσα ποσοστό 36,75%) η Kaizen εμφάνισε συνολικά έσοδα (total revenue) 675,6 εκατ.ευρώ (από 230,9 εκατ. ευρώ που ήταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι) και κέρδη 117,2 εκατ.ευρώ (από 6,3 εκατ. ευρώ το 2021). Αντίστοιχα η Stoiximan (ελέγχεται κατά 85% από τον ΟΠΑΠ) στο 6μηνο είχε έσοδα 216,5 εκατ. ευρώ και κέρδη 28,7 εκατ. ευρώ.

 

Ορόσημο το 2024

Παράλληλα, ο κ. Κωνσταντόπουλος, χαρακτήρισε ως χρονιά-ορόσημο το 2024 για την Kaizen Gaming λόγω των μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων που θα πραγματοποιηθούν μέσα στη χρονιά, όπως το Euro, τo Copa America και οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που προσελκύουν μεγάλο στοιχηματικό ενδιαφέρον.

Στο πλαίσιο αυτό η Kaizen προχώρησε σε συμφωνία με την UEFA, στο πλαίσιο της οποίας η Betano θα είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA EURO 2024, ενώ ειδικά για την Ελλάδα και την Κύπρο, επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα είναι η Stoiximan, το brand που διαχειρίζεται η Kaizen Gaming στις δύο χώρες. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της UEFA που συνεργάζεται με μία εταιρεία GameTech για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ενώ η Stoiximan αποτελεί το μοναδικό ελληνικό brand που έχει καταφέρει να συνδεθεί με τον θεσμό.

Αναφορικά με τη συμφωνία ΕΣΑΚΕKaizen Gaming, χθες οι δύο πλευρές έδωσαν λεπτομέρειες για τη νέα συνεργασία. Η Stoiximan πρόκειται να είναι ο ονοματοδότης και Μεγάλος Χορηγός της Stoiximan Basket League, του Επαγγελματικού Πρωταθλήματος μπάσκετ της πρώτης κατηγορίας Ανδρών, για τα επόμενα 2+1 χρόνια. Πρόκειται για την τρίτη φορά που οι δύο πλευρές ενώνουν τις δυνάμεις τους μετά τις περιόδους 2016-2018 και 2020-2022. Η συνεργασία με τον ΕΣΑΚΕ εντάσσεται στο πλαίσιο του διευρυμένου και φιλόδοξου προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης της Stoiximan, με σκοπό την υποστήριξη και την ανάπτυξη του ελληνικού αθλητισμού.

Τέλος, στο περιθώριο της εκδήλωσης έγινε γνωστό πως ξεκινά και επίσημα η δράση του Kaizen Foundation, ενός οργανισμού που θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στη φιλανθρωπική δράση του Ομίλου. Το πρώτο έργο του ιδρύματος αφορά το Νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης με στόχο την ανακαίνιση – αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού, με τη σχετική δαπάνη να ανέρχεται άνω των 4 εκατ. ευρώ. Στο επόμενο διάστημα θα γνωστοποιηθούν νέα project στις αγορές όπου έχει παρουσία ο όμιλος.

Διαβάστε ακόμη 

Στην Ολομέλεια της Βουλής η «μάχη» για τον Προϋπολογισμό

Πώς διαμορφώνεται η επόμενη μέρα για τον ελληνικό τουρισμό (pic)

Πώς κτίσματα με ελάχιστα τετραγωνικά μεταμορφώνονται σε εντυπωσιακές κατοικίες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ