Έχουν περάσει περισσότερα από 25 χρόνια από τότε που άνοιξε το πρώτο του κατάστημα ΟΠΑΠ και έκτοτε βρίσκεται στο τιμόνι έξι πρακτορείων στο Περιστέρι και στο Ίλιον.

Παράλληλα, προσφέρει στα κοινά με την ιδιότητα του προέδρου της Ένωσης Επαγγελματιών Πρακτόρων ΟΠΑΠ Α.Ε. Υπερνομαρχίας Αττικής (ΕΠΠΑΠ), συνεχίζει να διατηρεί τη θέση του Ταμία στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρακτόρων ΟΠΑΠ (ΠΟΕΠΠΠ), ενώ είναι και αντιπρόσωπος στη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ).

Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Αγγελάτο, ο οποίος μιλάει για τον κλάδο του, πώς βιώνει την καθημερινότητα ως ιδιοκτήτης καταστημάτων ΟΠΑΠ, διατηρώντας τον ίδιο ζήλο για δουλειά, αλλά και για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών στα καταστήματά του. Παράλληλα, αναφέρεται και στους στόχους που θέτει ως νέος πρόεδρος της ΕΠΠΑΠ.

Η πρώτη επαφή και η επένδυση ελεγχόμενου ρίσκου

«Η πρώτη μου επαφή με το δίκτυο του ΟΠΑΠ ήταν το 1997, όταν είχα επισκεφθεί ένα κατάστημα στη Λήμνο, όπου υπηρέτησα, για να καταθέσω ένα δελτίο ΤΖΟΚΕΡ. Ποιος να μου το έλεγε πως 26 χρόνια μετά θα είχα 6 δικά μου καταστήματα ΟΠΑΠ, θα ήμουν πρόεδρος στην ΕΠΠΑΠ και ταμίας στην ΠΟΕΠΠΠ», αναφέρει αρχικά ο κ. Αγγελάτος.

Σχετικά με το πώς έφτασε ως εδώ, υπογραμμίζει: «Αρχικά δούλεψα σε ένα κατάστημα ΟΠΑΠ στο Περιστέρι, πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης. Εκεί έμαθα τη δουλειά και είδα ότι μου άρεσε. Το 2002 άνοιξα το δικό μου πρακτορείο ΟΠΑΠ και έτσι ξεκίνησαν όλα. Το συγκεκριμένο επάγγελμα χρειάζεται όρεξη για δουλειά, σωστή εξυπηρέτηση και προσωπικές σχέσεις τόσο με το προσωπικό όσο και με τους πελάτες».

Η εξέλιξη των καταστημάτων ΟΠΑΠ σε προορισμό διασκέδασης

 

Το δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ έχει μεταμορφωθεί τα τελευταία χρόνια, με νέα επιχειρηματική στρατηγική και νέο σχεδιασμό για τη νέα εποχή.

«Τα καταστήματα ΟΠΑΠ είναι επενδύσεις με ελεγχόμενο ρίσκο. Για να ξεχωρίσεις όμως, πρέπει να προσπαθείς κάθε ημέρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρεις», αναφέρει σχετικά ο κ. Αγγελάτος και συνεχίζει:

«Τα καταστήματα ΟΠΑΠ έχουν αλλάξει πολύ σε σχέση με το παρελθόν και αποτελούν, πλέον, έναν προορισμό διασκέδασης. Τα παιχνίδια που προσφέρονται είναι περισσότερα, οι παροχές υπηρεσιών εξελίσσονται χρόνο με το χρόνο και συνολικά η εμπειρία των πελατών έχει αλλάξει πάρα πολύ, προς το καλύτερο. Αυτή τη στιγμή τα καταστήματα ΟΠΑΠ είναι όπως θα έπρεπε να ήταν από την αρχή».

Σχετικά με το αν οι πελάτες των καταστημάτων ΟΠΑΠ αντιλαμβάνονται αυτή την αναβάθμιση, ο κ. Αγγελάτος σημειώνει:

«Οι πελάτες εισπράττουν την προσπάθεια που καταβάλλει ο κάθε επιχειρηματίας-ιδιοκτήτης καταστήματος ΟΠΑΠ, αλλά και αυτή που καταβάλλει ο οργανισμός με τις κινήσεις που πραγματοποιεί. Ο ΟΠΑΠ έχει εξελιχθεί τεχνολογικά, ενώ συμβάλλει στη γενική και ενιαία εικόνα των καταστημάτων του και κάνει βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Έχουμε μια καλή συνεργασία και με τη συμβολή της ΠΟΕΠΠΠ, καθόμαστε στο ίδιο τραπέζι και βρίσκουμε λύσεις στα προβλήματα που μας απασχολούν».

Οι προτάσεις για τη βελτίωση των υπηρεσιών

Ένα από τα θέματα που χρήζουν προσοχής στα καταστήματα ΟΠΑΠ, είναι η περεταίρω βελτίωση της παικτικής εμπειρίας. «Θα μπορούσε να υπάρχει κάποια πρόβλεψη από τον ΟΠΑΠ προς όφελος των πρακτόρων, εξαιτίας της δυσλειτουργίας του τεχνολογικού εξοπλισμού», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Αγγελάτος.

«Επίσης, το θέμα της προμήθειας είναι από τα βασικά που απασχολούν τον κλάδο μας και θα θέλαμε να ήταν μεγαλύτερη, ειδικά σε κάποια συγκεκριμένα παιχνίδια. Παράλληλα, το θέμα με την έλλειψη προσωπικού στα καταστήματα ΟΠΑΠ είναι κάτι που θα έπρεπε να απασχολεί και τον οργανισμό. Ίσως θα μπορούσε η εταιρεία να διαθέτει ένα δίκτυο με εργαζομένους που να έχει εκπαιδεύσει και να διοχετεύει σε καταστήματα που έχουν ανάγκη», συμπληρώνει.

«Ένα ακόμα ζήτημα που ήθελα να σταθώ είναι αυτό του δίαυλου επικοινωνίας. Επιθυμία μας είναι να γίνει ο ΟΠΑΠ περισσότερο προσωποκεντρικός. Να μην χρειάζεται να μιλήσουμε με 100 ανθρώπους για να λύσουμε κάποιο θέμα που έχει προκύψει», τονίζει χαρακτηριστικά.

Οι στόχοι ως νέος πρόεδρος της ΕΠΠΑΠ

Σχετικά με τους στόχους του ως νέος πρόεδρος της ΕΠΠΑΠ, ο Κωνσταντίνος Αγγελάτος υπογραμμίζει: «Άμεση προτεραιότητά μας είναι να μεγαλώσουμε την ισχύ της Ένωσης. Να αφουγκραστούμε τα προβλήματα του κόσμου και κυρίως να νιώσουν όλοι ότι είμαστε δίπλα τους. Για να πάρουμε το μέγιστο αποτέλεσμα πρέπει να είμαστε κάτι παραπάνω από ενωμένοι.

Παράλληλα, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πρακτόρων. Θα επιδιώξουμε κάποια σεμινάρια για να μπορέσουν οι συνάδελφοι να ενημερωθούν σε διάφορα θέματα, όπως τα φοροτεχνικά και το Υπεύθυνο Παιχνίδι.

Τέλος, στοχεύουμε και στη δημιουργία κοινών δράσεων εκτός καταστημάτων ΟΠΑΠ. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια τράπεζα αίματος, αθλητικές και πολιτιστικές δράσεις για την ψυχαγωγία και την ενδυνάμωση των σχέσεων των συναδέλφων. Το πιο σημαντικό όμως, είναι να επενδύσουμε στις προσωπικές σχέσεις», σημειώνει.

Διαβάστε ακόμη

Ενέργεια: Σε τροχιά ανόδου οι τιμές σε ρεύμα και φυσικό αέριο (pic)

Το πιο εμβληματικό Μέγαρο της πλατείας Συντάγματος αναζητά ενοικιαστή (pics)

Παύλος Κασκαρέλης: Υψηλές «πτήσεις» για την Υδρόγειο Ασφαλιστική που «σβήνει» 50 κεράκια (infographic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ