Τη στρατηγική απόφαση να εισέλθει δυναμικά στο χώρο της εστίασης με αιχμή τη Βίκος Cola αλλά και στον αναπτυσσόμενο χώρο των mixers σηματοδοτεί η απόφαση της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εμφιάλωσης «Βίκος» να επενδύσει στη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου.

Όπως εξηγούσε στο newmoney.gr ο Αντιπρόεδρος της Βίκος κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς η επένδυση, συνολικού ύψους 22 εκατ. ευρώ, είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί ως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Η νέα μονάδα εμφιάλωσης αφενός θα επεκτείνει την παραγωγική δυναμικότητα της Βίκος τόσο στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού, όσο και στα αναψυκτικά, αλλά παράλληλα θα δώσει την ευκαιρία να ανοίξει την βεντάλια των προϊόντων και των συσκευασιών. Στις τελευταίες πλέον θα προστεθεί η γυάλινη φιάλη καθώς και το αλουμινένιο τενεκεδάκι.

«Πρόκειται για μία επένδυση που αφενός στοχεύει στην ισχυροποίηση των αναψυκτικών Βίκος τόσο στην εστίαση, καθώς πλέον θα διαθέτουμε προϊόντα σε γυάλινη φιάλη, όσο και στη λιανική με την προσθήκη των αλουμινένιων συσκευασιών», σημειώνει ο κ. Σεπετάς.  Σημειωτέον πως σήμερα τα αναψυκτικά της Βίκος κυκλοφορούν σε συσκευασίες PET.

«Αφετέρου», συνεχίζει ο ίδιος, «θα μας βοηθήσει να ακολουθήσουμε τις τάσεις μπαίνοντας δυναμικά στην κατηγορία των mixers».

Μάλιστα όπως αποκαλύπτει στην επικείμενη έκθεση HORECA η Βίκος θα παρουσιάσει το πρώτο ποτό σε αυτή την κατηγορία, το pink grapefruit, σύμφωνα με τον κ. Σεπετά.

Σύμφωνα με το χθεσινό ανακοινωθέν της εταιρείας η νέα μονάδα έχει δυνατότητα να παράγει 42.000 αλουμινένιες συσκευασίες (cans) ανά ώρα και 20.000 γυάλινες φιάλες ανά ώρα. Η νέα παραγωγή δε έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα (359.000 ανά ώρα) φτάνοντας τη συνολική δυναμικότητα της εταιρείας στις 421.000 φιάλες ανά ώρα.

Η νέα εγκατάσταση θα καταλαμβάνει 8.800 τ.μ. (παρασκευαστήριο, εμφιαλωτήριο, αποθηκευτικοί και βοηθητικοί χώροι) και με την ολοκλήρωση της νέας μονάδας η συνολική επιφάνεια των κτηριακών εγκαταστάσεων της εταιρείας θα ξεπερνούν τα 87.000 τ.μ..

Ο νέος επενδυτικός κύκλος έρχεται σχεδόν αμέσως μετά την ολοκλήρωση του προηγούμενου, συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ, ο οποίος επίσης σε μεγάλο βαθμό στόχευσε στην διεύρυνση της παρουσίας της Βίκος στο χώρο των αναψυκτικών, όπου τελευταία είχε παρουσιάσει προϊόν Cola χωρίς ζάχαρη.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, η Βίκος κατάφερε πέρυσι να λάβει ένα μερίδιο 6,8% περίπου στις πωλήσεις προϊόντων Cola στη λιανική με ανοδική δυναμική.

Κάτι που βοήθησε και στο οικονομικό αποτέλεσμα της Βίκος το 2021. Όπως έλεγε ο κ. Σεπετάς ο κύκλος εργασιών της εταιρείας προσέγγισε τα 90 εκατ. ευρώ από 73,68 εκατ. ευρώ που ήταν το 2020 και 79,11 εκατ. ευρώ το 2019.

Εν τούτοις αυτή η εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων δεν ήταν αντίστοιχη και στο καθαρό αποτέλεσμα λόγω της εκτίναξης του λειτουργικού κόστους της εταιρείας στο δεύτερο μισό της χρονιάς. «Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το ενεργειακό κόστος. Δυστυχώς είναι το τριπλάσιο σε σχέση με ένα χρόνο πριν», σημείωσε ο κ. Σεπετάς.

Διαβάστε ακόμα:

Η Viva Wallet ετοιμάζει «τράπεζα μικρομεσαίων»

H ελληνική Dream Team των διεθνών επενδυτικών τραπεζών (pics)

Boissée Finances: Οι Γάλλοι ανοίγουν και τρίτο ξενοδοχείο στην Αθήνα κοντά στο Αρχαιολογικό Μουσείο