Απ’ τα χάρτινα και βιοδιασπώμενα καλαμάκια στα χάρτινα καπάκια. Ο χαρακτηριζόμενος και ως «βασιλιάς του καλαμακιού» ο κ. Λυμπέρης Πολυχρονόπουλος μπορεί να δουλεύει ήδη το πλάνο μεγαλύτερης διείσδυσης στην αμερικανική αγορά μέσα απ’ το τελευταίο ντιλ το οποίο είχε ανακοινωθεί προ μηνών θέτοντας υπό τον έλεγχο του ουσιαστικά δύο εργοστάσια, την ίδια ώρα όμως ετοιμάζεται να λανσάρει μία νέα καινοτομία στην αγορά στο πλαίσιο της βιωσιμότητας.

Xάρτινα καπάκια που θα αντικαταστήσουν τα πλαστικά που σήμερα χρησιμοποιούνται στα ποτηράκια μίας χρήσης. Η νέα μονάδα που κατασκευάζεται αυτή την εποχή δίπλα στις υφιστάμενες υποδομές του εργοστασίου στη Ριτσώνα, όπως έλεγε ο ίδιος στο b.s., φτάνει στα 45 εκατ. ευρώ και ως το καλοκαίρι αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

«Οι κτιριακές εργασίες έχουν ολοκληρωθεί ήδη, περιμένουμε τώρα τον μηχανολογικό εξοπλισμό. Υπολογίζω ως το καλοκαίρι θα είμαστε σε θέση να παράγουμε», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Ήδη το νέο καινοτόμο προϊόν έχει παρουσιαστεί σε εν δυνάμει πελάτες. Μάλιστα για την εκκίνηση της συγκεκριμένης επένδυσης, όπως λέει, υπήρξε προκαταρκτική σύμβαση προμήθειας με μεγάλη ονόματα της ταχυεστίασης, όπως τα McDonald’s και τα Burger Kings.

«Είχαμε πει πως θα κάνουμε αυτή την επένδυση με την προϋπόθεση ότι θα έχουμε σύμβαση προμήθειας με κάποιους μεγάλους παίκτες», λέει ο ίδιος διευκρινίζοντας ωστόσο πως η συμφωνία δεν αφορά χρηματοδότηση για την επένδυση.

Όπως σημειώνει το συγκεκριμένο προϊόν είναι κάτι που θέλει η αγορά καθώς οι μεγάλες αλυσίδες επιχειρούν να περιορίσουν το ανθρακικό τους αποτύπωμα.

«Σήμερα υπάρχει αντίστοιχο προϊόν, το οποίο όμως είναι φτιαγμένο από ζαχαροκάλαμο. Το δικό μας θα παράγεται από ίνες ξύλου που θα προέρχεται από δάση που «καλλιεργούνται» και τα οποία συνδέονται άμεσα με τις προσπάθειες μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος. Κι όπως καταλαβαίνετε οι εταιρείες θέλουν τον συγκεκριμένο τύπο γιατί υπολογίζεται στις προσπάθειες που κάνουν να εμφανίσουν μειωμένο ανθρακικό αποτύπωμα», σημειώνει.

Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων των νέων προϊόντων, όπως και με τα καλαμάκια, θα αφορά το εξωτερικό. «Μόλις το 7% των πωλήσεων της Matrix Pack γίνονται στην Ελλάδα. Στο καπάκι θα ξεκινήσουμε με δύο δοκιμαστικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, και έπειτα θα προσπαθήσουμε να το επεκτείνουμε σιγά σιγά και σε άλλες», σημειώνει ο κ. Πολυχρονόπουλος.

Στόχος όπως λέει είναι η νέα μονάδα να παράγει 1 δισ. καπάκια. «Θα ξεκινήσουμε με περίπου 250 εκατ. με την προοπτική επέκτασης», σημειώνει.

Σημειώνεται πως το 2022, σύμφωνα με πληροφορίες, έκλεισε με ανάπτυξη περίπου 40% για την εταιρεία με τον κύκλο εργασιών να φτάνει περίπου τα 43 εκατ. ευρώ. Φέτος, με την παραγωγική διείσδυση στην αμερικανική αγορά, η οποία ως πέρυσι απέδιδε μόλις 2,5 εκατ. ευρώ στον τζίρο, αναμένεται εκτίναξη των μεγεθών.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, το 2021 είχε κλείσει για την εταιρεία με τζίρο 30,42 εκατ. ευρώ και με μικτό αποτέλεσμα 7 εκατ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη:

Η ανακοίνωση της Hellenic Train για την τραγωδία στη Λάρισα

Η εσωτερική ίντριγκα με τον Πολάκη, ο υποψήφιος Βρυξελλών, η ζαλάδα της ΕΕ με την Coca Cola και οι πωλήσεις Θεοδωρίδη στην Intracom

Ιδιοκτήτες ακινήτων: Νέα προθεσμία για λήξεις μισθωτηρίων που δεν έχουν δηλωθεί στην εφορία