Έκπληξη έχει προκαλέσει η ανακοίνωση πως η Netflix σκοπεύει να συνεργαστεί με τον γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft στην προσπάθειά της να μειώσει το κόστος συνδρομής στην πλατφόρμα.

Οι δυο εταιρείες σχεδιάζουν τη δημιουργία ενός νέου συνδρομητικού προγράμματος το οποίο θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. Η Microsoft διαθέτει πλέον, την υπηρεσία adtech Xandr στοχεύοντας να εξελιχθεί σε παγκόσμια δύναμη στον κλάδο των διαφημίσεων.

Επιπλέον, οι πρόσφατες επενδύσεις της εταιρείας τεχνολογίας στην βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών, θα μπορούσε επίσης, να βοηθήσει ακόμη περισσότερο την ανάπτυξη του Netflix στον κόσμο των video games. Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το BusinessInsider, η Microsoft σε αντίθεση με εταιρείες όπως οι Google, YouTube, Comcast, Peacock, Xumo, δεν διαθέτει υπηρεσία ροής που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί το Netflix για τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Τους τελευταίους μήνες, η μετοχή του Netflix έχει χάσει σχεδόν το ήμισυ της αξίας του καθώς ολοένα και περισσότεροι συνδρομητές γυρνούν την πλάτη στην πλατφόρμα. Η εταιρεία χρειαζόταν έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να τη βοηθήσει να βγάλει χρήματα γρήγορα. Σημειώνεται πως και η Google έκανε μια προσφορά η οποία ωστόσο, δεν ικανοποίησε το Netflix, το οποίο ήθελε εγγυήσεις εσόδων σε «δισεκατομμύρια». 

Διαβάστε ακόμη

Δημήτρης Χριστοφιλέας (Δειπνοσοφιστήριον): Υπηρετώντας την υψηλή γαστρονομία και την τέχνη του ευ ζην (pics)

Κώστας Σουλιώτης: Ο Έλληνας που έκανε μόδα τα ντολμαδάκια στις Galeries Lafayette

Katharina και Alexandra Andresen: Δισεκατομμυριούχοι με το… ζόρι – Τα μυστικά της Ferd AS (pics)