Σχέδια για την παραγωγική επέκταση της Ούζο Πλωμαρίου Ι. Αρβανίτου ΑΕ εκτός Λέσβου κάνει ο Νίκος Καλογιάννης. Πρόκειται για παραγωγική εγκατάσταση στον Τύρναβο με σκοπό την ενίσχυση του μπραντ «το δεκαράκι», το οποίο σήμερα παράγεται για λογαριασμό της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ι. Αρβανίτης στο αποστακτήριο της οικογένειας Βασδαβάνου.

«Εκτιμούμε ότι στο μέλλον θα έχουμε ακόμα πιο αυξημένες ανάγκες καθώς το μπραντ πηγαίνει πολύ καλά και ήδη η παραγωγή στον Τύρναβο στο αποστακτήριο της οικογένειας Βασδαβάνου φτάνει στο όριο.  Ήδη έχουμε κινήσει διαδικασίες και έχουμε κάνει προεργασίες ώστε να είμαστε έτοιμοι όταν πάρουμε πια την τελική απόφαση απλά να ‘πατήσουμε τον διακόπτη’», εξηγούσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ποτοποιίας κ. Γιώργος Μανωλάς στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας επετειακής φιάλης της ποτοποιίας και τη συνεργασία της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Παραδοσιακών Σκαφών.

Σημειωτέον πως ο κ. Μανωλάς εντάχθηκε στην ομάδα του κ. Καλογιάννη μόλις τον περασμένο Νοέμβριο ερχόμενος απ’ την Mondelez International.

Ο ίδιος χαρακτήρισε την πρόσφατη απορρόφηση της ποτοποιίας, Sans Rival (Ποτοποιία Χ. Θωμόπουλος ΑΕ), που ελεγχόταν ήδη, από τον Πρόεδρο της Ποτοποιίας Πλωμαρίου, Νίκο Καλογιάννη ως μία «τυπική διαδικασία που αποσκοπεί περισσότερο στον εξορθολογισμό». Εξάλλου τα προϊόντα της ποτοποιίας Θωμόπουλου παράγονταν στις εγκαταστάσεις στο Πλωμάρι.

«Αιχμή» το HORECA και οι εξαγωγές

Η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ι. Αρβανίτης βρίσκεται σε μία περίοδο σημαντικής ανάκαμψης φέτος με «αιχμή» την πλήρη λειτουργία του HORECA, του αυξημένου τουρισμού αλλά και των αυξημένων εξαγωγών.

Σύμφωνα με τον κ. Μανωλά ο κύκλος εργασιών, που πέρυσι είχε φτάσει τα 20 εκατ. ευρώ θα ξεπεραστεί φέτος χωρίς ωστόσο να προβαίνει σε ακριβή εκτίμηση καθώς δεν έκρυψε την ανησυχία του για το οικονομικό περιβάλλον το φθινόπωρο.

Προς το παρόν το σκέλος HORECA, ειδικά μετά το Μάιο όταν ξεκίνησε δυναμικά ο τουρισμός, «γράφει» σχεδόν τη διπλάσια επίδοση σε σχέση με πέρυσι τέτοιο καιρό ενώ στη λιανική η πτώση, που χαρακτήρισε ως «φυσιολογική» μπορεί να είναι κοντά στο 13% (σς η αγορά είναι στο -16%) αλλά οι όγκοι παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα απ’ αυτά του 2019.

«Ως το Μάιο είχαμε ανάκαμψη λόγω επαναφοράς του HORECA που πέρυσι ήταν κλειστό. Με τον τουρισμό ευελπιστούμε ότι θα πάει πολύ καλά και ελπίζουμε ότι έτσι θα μειώσουμε τα κόστη μας, θα επιτύχουμε μεγαλύτερη κερδοφορία, που σήμερα πιέζεται λόγω του πληθωρισμού, και θα ενισχύσουμε τις αντοχές μας για την κάμψη που περιμένει η αγορά μετά το καλοκαίρι», σημείωσε ο κ. Μανωλάς.

Η μεσοσταθμική αύξηση σε πρώτες και δευτερεύουσες ύλες που αντιμετωπίζει η εταιρεία, σύμφωνα με τον ίδιο, φθάνει περίπου το 25%. Ωστόσο έχει προβεί σε μία μικρή αύξηση του τιμοκαταλόγου των προϊόντων της 3%. «Γενικά προσπαθούμε να κρατάμε τις τιμές χαμηλά μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους και πορευόμαστε έτσι θεωρώντας ότι του χρόνου θα υπάρξει αποσυμφόρηση», σημείωσε.

Διαβάστε ακόμη

Το «ξεφούσκωμα», το φλερτ CVC με ΔΕΗ, η κόντρα Βακάκη με τους Πολωνούς και τα δύο ραντεβού του Μητσοτάκη 

Ο- Lifestyle: Φιλόδοξο πλάνο €600 εκατ. για τρία 5* projects στην Ελλάδα μαζί με «branded» κατοικίες (pics)

Η ακρίβεια «τρώει» τις χρυσές λίρες – Πόσα τεμάχια… σκότωσαν οι Έλληνες μέσα σε 6 μήνες (πίνακας)