search icon

Επιχειρήσεις

Παναγιώτης Πολύδωρος: Επεκτείνει το επενδυτικό αποτύπωμά της στην Ελλάδα η Mastercard (πίνακες)

Έστησε και λειτουργεί στην Ελλάδα ένα απ’ τα τρία ευρωπαϊκά hubs που «τρέχουν» παγκόσμια projects - Πώς έχουν αλλάξει οι συνήθειες και τα μέσα πληρωμών στη χώρα

Εν μέσω τεκτονικών αλλαγών στο χώρο των ψηφιακών πληρωμών η Mastercard μέσω του HUB των Mastercard Advisors που έχει δημιουργήσει στην Ελλάδα, ένα απ’ τα τρία που λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη, αυξάνει το επενδυτικό αποτύπωμα στη χώρα δημιουργώντας παράλληλα μία ισχυρή βάση.

«Η ομάδα μας έχει ξεπεράσει τα 80 άτομα, όταν το 2017 η παρουσία της Mastercard στη χώρα ήταν μόλις 7 άτομα», σημείωσε ο Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κ. Παναγιώτης Πολύδωρος κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους στα νέα γραφεία της πολυεθνικής.

Όπως εξήγησε, το Hub προσφέρει υπηρεσίες σε τοπικό, ευρωπαϊκό, αλλά και διεθνές επίπεδο έχοντας ήδη «τρέξει» πρότζεκτς και εκτός Ευρώπης.

Το Hub εντάσσεται στο συμβουλευτικό βραχίονα της εταιρείας, των Mastercard Advisors, το οποίο εξειδικεύεται στον ευρύτερο τομέα των πληρωμών και συνήθως συνάπτει συνεργασίες με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων αλλά και κυβερνήσεις. Τα στελέχη του αξιοποιούν τον πλούτο των ανώνυμων δεδομένων και την τεχνογνωσία της Mastercard για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση έργων στρατηγικής, εξήγησε ο κ. Πολύδωρος.

Σημειωτέον πως τα άλλα δύο ευρωπαϊκά hubs της πολυεθνικής βρίσκονται σε Λισσαβόνα και Βουδαπέστη.

Ο κ. Πολύδωρος, κατά τη χθεσινή εκδήλωση, παρουσίασε τη στρατηγική της εταιρείας για το επόμενο διάστημα υπογραμμίζοντας ότι βασικός στόχος είναι να αποτελέσει «αρωγό στη νέα, ψηφιακή εποχή, με αιχμή του δόρατος τις ψηφιακές πληρωμές». Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε πως υψηλή προτεραιότητα αποτελεί η περαιτέρω διεύρυνση και αύξηση της αποδοχή καρτών, αναπτύσσοντας την υφιστάμενη υποδομή, αλλά και αναβαθμίζοντας την ποιότητα της, προσφέροντας καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία πληρωμής τόσο στον καταναλωτή όσο και στην επιχείρηση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ο ίδιος παρουσίασε, η χρήση ψηφιακών πορτοφολιών (μέσω κινητού τηλεφώνου) έχει φθάσει να αποτελεί το 8,7% επί του συνόλου των ψηφιακών συναλλαγών που εκτελούνται στη χώρα με την τάση μάλιστα να είναι ανοδική, αφού οι καταναλωτές πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές μέσω mobile συσκευών όλο και πιο συχνά για τις αγορές τους.

Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα έχει βοηθήσει και το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών έχουν γίνει «άλματα» προς τις ψηφιακές συναλλαγές στη χώρα.

Εκτιμάται ότι πλέον αυτές έχουν φθάσει να αποτελούν το 33% επί των συνολικών συναλλαγών που διενεργούνται στη χώρα με το 67% να εξακολουθούν να γίνονται με μετρητά.

Σε ό,τι αφορά στη χρήση καρτών στην Ελλάδα, αυτή ανέρχεται στο 33% του διαθέσιμου εισοδήματος (σ.σ. το υπόλοιπο 67% γίνεται με μετρητά), κατατάσσοντας τη χώρα μας πλέον κοντά στον Ευρωπαϊκό μέσο όρο. Ωστόσο, η θετική τάση των τελευταίων ετών σε συνδυασμό με την υφιστάμενη υποδομή δημιουργεί περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη, όπως υπογράμμισε ο ίδιος.

Εξάλλου η Mastercard, όπως εξήγησε ο κ. Πολύδωρος, δίνει έμφαση παράλληλα και στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου αν και η δυναμική που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας δεν διατηρήθηκε στο ίδιο υψηλό επίπεδο, η ανάπτυξή του ομαλοποιήθηκε, με ενίσχυση του τζίρου κατά 34%, σε σχέση με το 2021, με την τάση των τελευταίων μηνών να βαίνει αυξητική.

Απ’ τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν επίσης αξίζει να σημειωθεί το γεγονός ότι πλέον οι ανέπαφες συναλλαγές σήμερα κυριαρχούν, κατέχοντας το 96% επί του συνόλου που πραγματοποιούνται με κάρτα, στο φυσικό κόσμο! Επίσης η χρήση χρεωστικών καρτών επικρατεί έχοντας φθάσει το 84%.

Τέλος, ο κ. Πολύδωρος αναφέρθηκε και στην ανάγκη για συνεχή και ουσιαστική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντας της χώρας, κάνοντας αναφορά σε μία σειρά από δράσεις που υλοποιεί η Mastercard στον τομέα του τουρισμού, μέσα από συνεργασίες και συνέργειες με φορείς του κλάδου. Με γνώμονα τη σημασία του τουρισμού ως πυλώνα ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, η συνολική επένδυση που έχει αναλάβει η Mastercard την τελευταία τριετία για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού, ανέρχεται σε σχεδόν 2,6 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έχουν επενδυθεί σε κοινές δράσεις με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον Δήμο Αθηναίων.

Διαβάστε ακόμη:

MORE: Μισό εκατομμύριο νοικοκυριά θα ηλεκτροδοτεί με πράσινη ενέργεια η Μοtor Oil

ΕΚΤ: «Ώρα μηδέν» για τα επιτόκια με φόντο την ύφεση

Η εταιρεία ακινήτων του Μπάφετ «βλέπει» υψηλή ζήτηση για πολυτελή κατοικία στην Ελλάδα

Exit mobile version