Η PepsiCo αναβάθμισε τις εκτιμήσεις της για τα προβλεπόμενα ετήσια κέρδη, ποντάροντας στην επιτάχυνση της ζήτησης για  αναψυκτικά σε θέατρα, εστιατόρια και στάδια, ύστερα από τις τελευταίες άρσεις περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.

Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο σχεδόν 2% κατά την προαγορά.

Η υποβοηθούμενη από το εμβόλιο επαναλειτουργία των δραστηριοτήτων σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες ύστερα από έναν χρόνο αυστηρού lockdown βοήθησε στην αύξηση των πωλήσεων της στη Βόρεια Αμερική κατά 24% το β’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει ότι τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το οικονομικό έτος 2021 θα αυξηθούν κατά 11%, σε σύγκριση με τις προηγούμενες προβλέψεις που την ήθελαν να σημειώνει μονοψήφιο ποσοστό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία IBES της Refiniti, Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 20,5% στα 19,22 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες για 17,96 δισ. δολάρια.

Η PepsiCo δήλωσε ότι θα επεκτείνει επίσης ένα πρόγραμμα για την αυτοματοποίηση περισσότερων διαδικασιών παραγωγής και τη βελτιστοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού της, με αποτέλεσμα να αναμένονται έξοδα προ φόρων ύψους περίπου 3,15 δισ. δολαρίων, με την προηγούμενη εκτίμηση κόστους του προγράμματος να ήταν περίπου στα 2,5 δισ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη:

Cosmote TV: «Ταράζει» τα νερά της Super League – Συζητήσεις με 11 ομάδες

Οικογένεια Παπαγεωργίου: Σε πλειστηριασμό ξανά το εμπορικό κέντρο «Avenue»

Εγνατία Οδός: Την Πέμπτη κληρώνει ο διαγωνισμός για τη μεγάλη σύμβαση παραχώρησης