Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next e.GO ειδικεύεται στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ιδρύθηκε το 2015 από τον καθηγητή Dr. Γκίντερ Σου, κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων, με έδρα το Άαχεν της Γερμανίας. 

Στην αυτοκινητοβιομηχανία εργάζoνται περίπου 450 άτομα, τα οποία δουλεύουν σε ευέλικτες ομάδες με μια  για την παραγωγή αποδοτικών και ιδιαίτερα ανθεκτικών ηλεκτρικών οχημάτων, ιδανικά για μικρές αποστάσεις.

Αξίζει να επισημανθεί ότι από το 2018, η εταιρεία κατασκεύασε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο e.GO Life στη βιομηχανική περιοχή Άαχεν.

Το πρώτο μοντέλο που κατασκεύασε έφερε το λογότυπο e.GO Life το οποίο πωλούνταν κάτω από τις 16.000 ευρώ.

Ο κορωνοϊός της «χτύπησε την πόρτα»

Είναι ευρέως γνωστό ότι η COVID-19 καταρράκωσε την παγκόσμια οικονομία, προκαλώντας ισχυρό πλήγμα και στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, ακόμη και μετά τις δυσμενείς επιπτώσεις από την πανδημία, ο κλάδος αποτιμάται σε πάνω από 1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας Dr Γκίντερ Σου, είναι μέχρι στιγμής ο μόνος ανεξάρτητος Γερμανός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων που έχει εξασφαλίσει έγκριση για επιβατικά αυτοκίνητα.

Παρόλα αυτά η εταιρεία αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα. Φέτος στις αρχές Απριλίου, η e.GO Mobile υπέβαλε αίτηση πτώχευσης. Η εταιρεία αγωνίστηκε οικονομικα, ενώ προσεγγίστηκαν περαιτέρω επενδυτές, καθώς οι υπάρχοντες επενδυτές έπρεπε να συγκεντρώσουν κεφάλαια.

Ο ιδρύτης της ανακοίνωνει μια νέα αρχή, καθώς την 1η Σεπτεμβρίου, ολόκληρη η επιχείρηση της e.GO Mobile, συμπεριλαμβανομένων όλων των θυγατρικών και των υπαλλήλων, μεταφέρθηκε στον ολλανδικό επενδυτικό Όμιλο ND Industrial.

Στη νέα εταιρεία με το όνομα Next.e.GO Mobile Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Ούλριχ Χέρμαν, ο πρώην Επικεφαλής Ψηφιοποίησης στην εταιρεία Heidelberger Druckmaschinen.

Ο ιδρυτής του e.GO, Γκίντερ Σου παραιτείται από την επιχειρησιακή ευθύνη στο πλαίσιο της αλλαγής ιδιοκτησίας και αναλαμβάνει Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, ενώ πλέον η συμφωνία αγοράς με το Next.e.GO Mobile έχει περάσει στα συμβολαία.

Αναμένονται οι εγκρίσεις για τη νέα εταιρεία και η αλλαγή των συμβάσεων προμηθευτών, ώστε η παραγωγή στο εργοστάσιο του Άαχεν να ξαναρχίσει. Σύμφωνα με την εταιρεία το service και οι πωλήσεις για το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το e. GO Life, έχουν ήδη ξεκινήσει.

Διαβάστε περισσότερα:

Χατζηδάκης: Βγαίνει στον αέρα η πρόσκληση ενδιαφέροντος για το ΔΕΔΔΗΕ

Στουρνάρας: Προβλέπεται μέσος ρυθμός ανάπτυξης 3,5% έως το 2030

ΔΕΔΔΗΕ: 7,5 εκατ. έξυπνοι μετρητές φέρνουν επανάσταση στη διαχείριση ηλεκτρικής ενέργειας