Νέο μοντέλο στα καταστήματα και νέα εικόνα, νέες ψηφιακές υποδομές και εργαλεία με στόχο τον εκμοντερνισμό της εμπειρίας του καταναλωτή, ακολουθώντας τις σύγχρονες συνθήκες ζωής, επέκταση της γκάμας των υπηρεσιών, μεγαλύτερος  χώρος στις οικιακές συσκευές και σημαντικές επενδύσεις σε όλη την αλυσίδα των logistics και στο δίκτυο των καταστημάτων. Η νέα εποχή που ξεκινά για την ΠΛΑΙΣΙΟ μετά την έξοδο από το Χ.Α., όπως την περιγράφει ο Διευθύνων Σύμβουλος Κώστας Γεράρδος, σίγουρα θα είναι ενδιαφέρουσα.

«Ανοίξαμε έναν τριετή επενδυτικό κύκλο ύψους 30 εκατ. ευρώ, με τον οποίο φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε το ιδανικό μοντέλο στο χώρο της λιανικής στην εποχή μετά τον COVID-19 και τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί με βάση τον σύγχρονο τρόπο ζωής», λέει ο κ. Γεράρδος.

Κωνσταντίνος Γεράρδος

«Εχουμε ως στόχο να φτιάξουμε ένα ΠΛΑΙΣΙΟ όπου ο καταναλωτής μπορεί να δει πώς μπορεί να βελτιώσει τη ζωή του, το σπίτι του και την εκπαίδευση του παιδιού του. Να είμαστε διαθέσιμοι σε περισσότερα σημεία, να μπορούμε με εύκολο τρόπο να δείχνουμε στον καταναλωτή τις επιλογές που έχει προκειμένου να ξοδεύει λιγότερα χρήματα, να έχει εμπειρία και να είναι κοινωνικά υπεύθυνος, είτε αυτό αναφέρεται στην εκπαίδευση είτε στο περιβάλλον. Και σε εκατομμύρια πελάτες να μπορούμε να μιλάμε με έναν τρόπο σαν να μιλάμε αποκλειστικά σε έναν! Με λίγα λόγια, να πρεσβεύουμε τον σύγχρονο τρόπο ζωής…»

Για να γίνουν όλα αυτά ήδη έχει καταρτιστεί ένα σχέδιο σημαντικών επενδύσεων σε όλους τους πυλώνες που σήμερα στηρίζεται η επιτυχία της εταιρείας.  «Ενα μεγάλο κεφάλαιο είναι τα logistics και ένα δεύτερο το ΙΤ. Οπότε, μεταξύ άλλων, μιλάμε για νέες υποδομές και εξοπλισμό, νέα πλατφόρμα για website με τεράστιες δυνατότητες, νέα πλατφόρμα CRM, εργαλεία για προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και εμπειρία κ.ο.κ. Eπειτα, είναι τα καταστήματά μας.

Το πλάνο περιλαμβάνει τη δημιουργία κάποιων επιπρόσθετων κομβικών καταστημάτων με στόχο να εκμοντερνίσουμε την εμπειρία του καταναλωτή. Κι εδώ είναι ένα μεγάλο διπλό στοίχημα για εμάς: από τη μια η αλλαγή του καναλιού των καταστημάτων με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις και από την άλλη πώς θα εμβαθύνουμε και θα επεκτείνουμε τις υποδομές για το κομμάτι του Διαδικτύου και του Β2Β. Και παράλληλα μέσα σε αυτό να δώσουμε έμφαση και στο κομμάτι των οικιακών συσκευών και των υπηρεσιών γύρω απ’ αυτό που τρέχει και το οποίο μόλις σε 3,5 χρόνια έχει φτάσει να αναλογεί στο 13% περίπου του τζίρου της εταιρείας με παρουσία μάλιστα μόλις σε 10 καταστήματα!», εξηγεί.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων, ο κ. Γεράρδος επισημαίνει πως πρόθεση της ΠΛΑΙΣΙΟ είναι η επέκταση και σε νέες πόλεις «χωρίς να είναι επιτακτικός σκοπός αλλά μόνο εφόσον υπάρχει ευκαιρία», διευκρινίζει. Το δε μοντέλο των καταστημάτων φαίνεται ότι θα διαφοροποιηθεί.

«Πολλές φορές την εμπειρία του πελάτη και τη διευκόλυνση δεν μπορείς να τις έχεις μαζί σε ένα κατάστημα. Οπότε, καθένα κατάστημα έχει να επιτελέσει έναν άλλο ρόλο και διαφορετικό σκοπό. Το παν είναι να έχουμε αποτελεσματικά καταστήματα. Οπότε, θα φτιάξουμε ένα μοντέλο που μπορεί να υποστηρίξει το ΠΛΑΙΣΙΟ και να δώσει στον καταναλωτή αυτό που θέλει με βάση τις ανάγκες του. Από μια γρήγορη αγορά ανάγκης ως την… έμπνευση για αγορά. Επομένως, τα νέα καταστήματα θα ανοίξουν με βάση το νέο μοντέλο», σημειώνει ο ίδιος. Σημειωτέον ότι σήμερα η αλυσίδα μετρά 25 καταστήματα.

Σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο, η αγορά φέτος εξελίσσεται πολύ καλά, κάτι που θα μεταφραστεί ως διατήρηση του διψήφιου ποσοστού ανάπτυξης της ΠΛΑΙΣΙΟ και φέτος. «Σαφώς τα προγράμματα με κρατικές επιδοτήσεις, όπως η ανακύκλωση συσκευών, έχουν συμβάλει πολύ σε αυτό. Ωστόσο, ακόμα και εάν τα αφαιρέσουμε εξακολουθούμε και είμαστε θετικοί σε σχέση με πέρυσι. Γενικά θεωρώ ότι υπάρχει πλέον ένα καλό αφήγημα ότι ως χώρα πάμε καλά και ο κόσμος έχει ανοιχτεί και επενδύει», τονίζει εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία του για τις προοπτικές της χώρας, της αγοράς και της ΠΛΑΙΣΙΟ. «Είμαστε σε ένα σημείο στην ιστορία της εταιρείας που πραγματικά έχουμε μεγάλο ούριο άνεμο!», εξηγεί.

Μιλάει επίσης για μία τεράστια ευκαιρία στον νέο τετραετή πολιτικό κύκλο που άνοιξε στη χώρα. «Μπορούν να γίνουν σημαντικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις στην οικονομία. Η νέα κυβέρνηση έχει τις δυνάμεις να τις κάνει και πρέπει να τις κάνει. Η φιλοεπενδυτική πολιτική πρέπει να συνεχιστεί. Οχι μόνο για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων αλλά και για επενδύσεις από ελληνικές επιχειρήσεις. Από νεοφυείς ως τις μεσαίες και τις μεγαλύτερες. Είναι σημαντικό η ανάπτυξη να μην έρχεται μόνο από  τις Αμεσες Ξένες Επενδύσεις», καταλήγει.

Διαβάστε ακόμα

Ευρωπαϊκά αεροδρόμια: Ποιες δυσκολίες θα αντιμετωπίσουν το καλοκαίρι του 2023

Ο Πλάθιντο Ντομίνγκο είναι στην Κρήτη: Το βασιλικό lear jet, η σουίτα των €12.000, η συνάντηση με τον Ferragamo και η συναυλία με την επιχειρηματική αφρόκρεμα (pics+vid)

Χρυσές λίρες: Σε υψηλό εξαετίας οι αγορές – Οι λόγοι πίσω από το «φρένο» στις πωλήσεις (πίνακες)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ