Η Nissan αντιμετώπισε σημαντικές προκλήσεις στα τέλη του 2024, όμως οι συνομιλίες συγχώνευσης με την Honda, μία συμφωνία ύψους 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την οποία θα προέκυπτε μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, κατέρρευσαν μέσα σε λίγο περισσότερο από έναν μήνα.
Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται πρόσωπα με γνώση του θέματος, οι συνομιλίες σταμάτησαν λόγω της υπερηφάνειας της Nissan και της ανεπαρκούς ανησυχίας για τη δυσχερή της θέση, καθώς και της αιφνίδιας απόφασης της Honda να αναθεωρήσει τους όρους και να προτείνει να γίνει η Nissan θυγατρική της.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, η Nissan, η οποία για χρόνια μέχρι το 2020 ήταν η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας μετά την Toyota, επέμεινε να λάβει σχεδόν ίση μεταχείριση στις συνομιλίες παρά την ασθενέστερη θέση της.
Η Honda πίεσε τη Nissan να προβεί σε βαθύτερες περικοπές στο εργατικό δυναμικό και την εργοστασιακή της δυναμικότητα, αλλά η Nissan δεν ήταν πρόθυμη να εξετάσει το ενδεχόμενο να κλείσει εργοστάσια. Τρεις από τις πηγές ανέφεραν ότι έμειναν με την εντύπωση ότι η Nissan ένιωθε ότι μπορούσε να ανακάμψει μόνη της, παρά τις αυξανόμενες δυσκολίες της.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan Makoto Uchida επισκέφθηκε τον ομόλογό του Toshihiro Mibe την περασμένη εβδομάδα για να πει ότι ήθελε να τερματίσει τις συζητήσεις μετά την πρόταση της Honda για τη θυγατρική. Και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες δήλωσαν ότι θα παράσχουν μια ενημέρωση αυτό το μήνα.
Διαβάστε περισσότερα στο protothema.gr
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.