Λευκές συσκευές στα καταστήματα Public; Κι όμως θα τα δούμε, σύμφωνα με τη νέα στρατηγική που ξεδίπλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Public Media Markt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς, με τη διευκρίνιση ότι θα προωθούν τις προτιμήσεις των πελατών του Public, «με χρώμα, design, κοκ» και δεν θα είναι «απλά μία γωνιά της Media Markt».

Το ίδιο θα επιχειρηθεί και αντίστροφα με κατηγορίες προϊόντων των Public, όπως τα gadgets στη Media Markt. Πρόκειται για μια στρατηγική που έχει ως στόχο αφενός να επιτύχει τις μέγιστες δυνατές συνέργειες από το ενιαίο σχήμα, δοκιμάζοντας παράλληλα έναν συνδυασμό της φιλοσοφίας που έχουν τα δύο μπραντς.

Εξάλλου, ο στόχος, όπως παραδέχθηκε ο κ. Μπουρλάς, είναι να απαντηθεί σε βάθος τριετίας εάν τελικά τα δύο μπραντς θα συνεχίσουν ως έχει, θα συνδυαστούν ή κάποιο θα… σβήσει κάτω απ’ την ομπρέλα του άλλου.

Το πρώτο crash test θα γίνει με το νέο κατάστημα στο Golden Hall που άνοιξε τις πόρτες του πρόσφατα και το οποίο διαπνέεται απ’ τη φιλοσοφία του… δημιουργικού συνδυασμού προϊόντων υπό την ομπρέλα της Public με στόχο μια σύγχρονη, αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών για ολόκληρη την οικογένεια, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τον ίδιο ρόλο θα έχουν περίπου και τα δύο μεγάλα καταστήματα που θα ανοίξει η αλυσίδα τον προσεχή Σεπτέμβριο στην Κύπρο, σε Λεμεσό και Λάρνακα, όπου εκεί ίσως περισσότερο, θα φανεί ο συνδυασμός των δύο μπραντς, πάλι υπό την ομπρέλα της Public.

Παράλληλα, θα επιδιωχθεί η αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων με επεκτάσεις ή μετεγκαταστάσεις, ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει και σε όλη την αλυσίδα του ψηφιακού καναλιού, απ’ τη «βιτρίνα» που είναι το site και το οποίο είναι προς ανανέωση, ως το last mile, όπου έχει δημιουργηθεί ήδη ένας ιδιόκτητος στόλος 25 φορτηγών.

Επενδύσεις

Συνολικά οι επενδύσεις που υλοποιεί φέτος η Public – Media Markt θα φτάσουν φέτος τα 15 εκατ. ευρώ, ενώ προγραμματίζει άλλα 10 εκατ. ευρώ για το 2022. Μαζί με τα 15 εκατ. ευρώ που έγιναν το 2020 εν μέσω πανδημίας, κυρίως στην κατεύθυνση ενίσχυσης των υποδομών της με «αιχμή» τη δημιουργία του νέου logistic center της εταιρείας, 22.000 τ.μ. στην Ελευσίνα, το τριετές επενδυτικό πλάνο της Public Media Markt φθάνει τα 40 εκατ. ευρώ.

Ο ίδιος δεν απέκλεισε και το ενδεχόμενο νέας εξαγοράς. «Γενικά μας αρέσουν τα deals και το έχουμε δείξει, αφού είμαστε αρκετά ενεργοί», σημείωσε ο κ. Μπουρλάς δείχνοντας κυρίως στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του ecommerce ή του delivery. «Πάντα κοιτάμε για συμφωνίες αλλά στον σωστό χρόνο και με τις σωστές τιμές», έσπευσε να διευκρινίσει.

Ερωτηθείς μάλιστα εάν θα μπορούσε να υπάρξει μια συνεργασία με τις πλατφόρμες delivery, σημείωσε πως είναι κάτι που θα μπορούσε να γίνει αλλά μόνο στο κομμάτι της παράδοσης, και όχι της πλατφόρμας, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι εξετάζεται η παράδοση εντός λίγων ωρών από τα καταστήματα.

Στο κομμάτι του marketplace, ο κ. Μπουρλάς σημείωσε ότι επιδίωξη είναι οι περισσότερες συνεργασίες με εξειδικευμένους sellers.

Τα σχέδια στο Ελληνικό

Για το project του Ελληνικού, η Public Media Markt, της οποίας η μητρική, Group Olympia, είναι μέτοχος της Lamda Development, εξετάζει το άνοιγμα δύο καταστημάτων:

Ενός Public μέσα στο mall που θα ανοίξει στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, καθώς και ενός MediaMarkt εντός του retail park που η Lamda Development θα δημιουργήσει σε συνεργασία με τη Fourlis.

Οικονομικές Επιδόσεις

Τέλος, όσον αφορά τις πωλήσεις του 2020, ο κ. Μπουρλάς σημείωσε πως η Public κατέγραψε μονοψήφια πτώση, αλλά όπως σημείωσε, στόχος για τη φετινή χρονιά είναι να σημειωθεί αύξηση σε σχέση με το 2019.

Υπογράμμισε δε πως η πορεία μέχρι στιγμής δείχνει πως ο στόχος θα επιτευχθεί.

Το νέο κατάστημα

Το νέο κατάστημα στο Golden Hall, για το οποίο έγινε μία επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ, καλύπτει 3.200 τ.μ. και εκτείνεται σε 3 επίπεδα, διευρύνοντας τη γκάμα επιλογών και φιλοξενώντας περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων για όλη την οικογένεια. Μέσα στους χώρους του «παντρεύονται» αρμονικά οι φυσικές αγορές και το e-commerce.

Το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιονδήποτε χώρο, αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.

Οι χώροι έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στον επισκέπτη πραγματικές εμπειρίες και να ενθαρρύνουν την επαφή με τα προϊόντα.

Επιπλέον, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι, αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.ά.).

Η εμπειρία στο νέο κατάστημα στο Golden Hall εμπλουτίζεται μέσα από χιλιάδες επιλογές σε είδη δώρων για κάθε περίσταση, καθώς και σε εποχικά είδη, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, το κατάστημα φιλοξενεί ένα «γηπεδικό» καθιστικό με προβολείς, αυτοκόλλητο γρασίδι στο πάτωμα, κερκίδες – πολυθρόνες και τηλεόραση 85 ιντσών.

Επιπλέον, διαθέτει αναγνωστήριο, χώρο εκδηλώσεων, kids’ area, αλλά και gaming zone για τους λάτρεις των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Στους χώρους του καταστήματος υπάρχουν, επίσης, δύο πρωτοποριακά Audio Rooms, ενώ στο τμήμα βιβλίου οι επισκέπτες μπορούν να βρουν περισσότερους από 25.000 μοναδικούς τίτλους και την ψηλότερη βιβλιοθήκη στην Ελλάδα.

Τέλος, στο σαλόνι που βρίσκεται στο ισόγειο του καταστήματος, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν ένα σύντομο διάλειμμα από τις αγορές τους ή να περιμένουν με άνεση, όσο επισκευάζονται οι συσκευές τους.

Διαβάστε ακόμη:

Πώς θα ανοίξει η «κάνουλα» της χρηματοδότησης στις ΜμΕ – Έκτακτο τετ α τετ Σταϊκούρα με τραπεζίτες

H Eurobank «βγαίνει για ψώνια» στη Σερβία, ο ανελέητος πόλεμος Cosmote – NOVA, η διάσωση της οικίας Λυμπέρη στην Κηφισιά και ο νέος γύρος στις ασφαλιστικές

«Γεράκια» εναντίον «περιστεριών» στις κεντρικές τράπεζες – Τι σημαίνει για τις αγορές