Σε στρατηγική συνεργασία προχωρούν ο ΕΟΤ με την Mastercard μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό.

Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα.

Η Mastercard, διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο πληρωμών και αξιοποιώντας την σημαντική της εμπειρία στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων, έχει αναπτύξει για τον τομέα του τουρισμού λύσεις που βελτιστοποιούν την τουριστική δραστηριότητα χωρίς να επιβαρύνουν τις τοπικές κοινωνίες.

Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε (https://visitgreekdestinations.com/) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να έχουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για τον κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

Σύμφωνα με τον Δημήτρη Φραγκάκη, γενικός γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού «πρόκειται για μία στρατηγική συνεργασία, που ισχυροποιεί την θέση του τουριστικού μας προϊόντος στις διεθνείς αγορές. Φέτος, για πρώτη φορά, ξεκινάμε νωρίς την διεθνή καμπάνια προβολής της χώρας μας αλλά εκτός από τον κατάλληλο χρόνο, δίνουμε και μεγάλη σημασία στις συνεργασίες μας με ισχυρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αγοράς, όπως ακριβώς αξίζει στην χώρα μας και στο τουριστικό της προϊόν».

Η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, συμπλήρωσε: «Η Ελλάδα αποτελεί κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού και γινόμαστε αρωγός στην ενίσχυση της προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό. Μέσα από την κοινή μας αυτή προσπάθεια, στηρίζουμε έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας μας.»