Ο Όμιλος HotelBrain παρέθεσε το Sym.posh!um 2, τη Δευτέρα 13 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία της Αθήνας, σε συνέχεια του Sym.posh!um 1, που είχε πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο του 2017. Και αυτή τη φορά, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους περισσότεροι από 300 προσκεκλημένοι -εκπρόσωποι φορέων του Τουρισμού, πολιτικοί, επενδυτές, στελέχη τραπεζών, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι.

Ο Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος, καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους σχολίασε χαρακτηριστικά ότι από το Sym.posh!um 1 μεσολάβησε μια πρωτοφανής περίοδος για τον Τουρισμό που τα είχε όλα: οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ, κορονοιό, υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό, πόλεμο στην Ευρώπη και τέλος είχε αυτό που χαρακτηριστικά ο ίδιος αποκαλεί την αρχή της «ελληνικής τουριστικής άνοιξης».

Στην ομιλία του μάλιστα είχε την ευκαιρία να μοιραστεί την εξέλιξη του Ομίλου, αναφέροντας ότι σήμερα μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων κατέχει το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας (95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα), καθώς και ότι μέσω του «Plug & Play» μοντέλου ανάπτυξης που εφαρμόζει, εκτιμάται ότι σε έναν ορίζοντα 5ετίας θα έχει υλοποιηθεί ο τελικός στόχος του που είναι να ξεπεράσει τα 20.000 δωμάτια + και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους.

Από αριστερά: Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού, Γιώργος Σταμάτης, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας, Αργυρή Κατωπόδη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group

Τέλος και κυριότερα, ο Πάνος Παλαιολόγος ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική στόχευση του Ομίλου HotelBrain, που επικεντρώνεται στην παροχή ενός οργανωμένου και ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό πελάτη του.

Είπε συγκεκριμένα: «Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος, μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά.

Από αριστερά: Μάριος Δρακουλάκος, Οικονομικός Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Δημήτρης Φραγκοστεφανάκης, Γεν. Διευθυντής HotelBrain Group, Κωνσταντίνος Πασχαλίδης, Managing Partner HotelBrain International

Βασικές μας επιδιώξεις είναι πρώτον η προσαύξηση της προστιθέμενης αξίας του ομίλου μας στη συνολική συστημική αξία κατανάλωσης (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι πελάτες μας και δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αντιλαμβανόμενης αξίας του παρεχόμενου προϊόντος».

Ολόκληρη η ομιλία του Πάνου Παλαιολόγου

«Σας καλωσορίζω στο δεύτερο Symposhium της HotelBrain! Οι παλιοί μας φίλοι θα θυμούνται ότι το πρώτο είχε γίνει το 2017 στην ίδια αίθουσα, ότι σ’ ένα κλίμα τότε αισιοδοξίας είχαμε αφήσει πίσω τα πολύ δύσκολα και βλέπαμε καλύτερες μέρες. Τότε, το 2017, ήταν η απαρχή της νέας εποχής της HotelBrain, όπου με φιλοδοξία αλλά και μεθοδικότητα ξεκινήσαμε οργανωμένα την μαζική ενοικίαση ξενοδοχείων και μεταμορφωθήκαμε σιγά σιγά σε αυτό που είμαστε σήμερα, ο μεγαλύτερος ξενοδόχος σε αριθμό καταλυμάτων και δωματίων της χώρας.

Ήταν μια πολύ δύσκολη πορεία σε μια πρωτοφανή περίοδο που τα είχε όλα: οικονομική κρίση με καταρρεύσεις και κόκκινα δάνεια, απανωτά ρεκόρ τουρισμού, κορονοϊό και υγειονομικά πρωτόκολλα, έλλειψη προσωπικού, υψηλό πληθωρισμό, πόλεμο στην Ευρώπη, και φτάσαμε στο σήμερα που χαρακτηριστικά αποκαλώ:
ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ! Σε όλη αυτή την πορεία σταθήκαμε ειλικρινείς και αξιόπιστοι στα δύσκολα, αλλά ταυτόχρονα σταθερά αισιόδοξοι και θετικοί, κάτι το οποίο σε κάποιες περιόδους ήταν εξίσου σημαντικό. Λειτουργήσαμε πάντα με γνώμονα το αμοιβαίο όφελος και φερθήκαμε δίκαια και με αξιοπρέπεια προς όλους.

Από αριστερά: Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Νίκη & Νίκος Κουτσιανά, Ιδρυτές & Μέλη Δ.Σ. APIVITA

Σήμερα λοιπόν, σας ανακοινώνω ότι βρισκόμαστε στην ολοκλήρωση του πρώτου και πιο δύσκολου σταδίου του επιχειρηματικού μας σχεδίου, το οποίο ήταν η απόκτηση Ιδίου ξενοδοχειακού προϊόντος μεγάλου όγκου. Μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων έχουμε ήδη το 1% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας. Ήτοι: 95 ξενοδοχεία με 7.300 δωμάτια σε 39 προορισμούς στην Ελλάδα.

Η ξενοδοχειακή μας φιλοσοφία βασίζεται στη κεντρική υποστήριξη και διαχείριση και στην αποκεντρωμένη λειτουργία. Διατηρούμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ ταυτόχρονα διαθέτουμε μια πολύ υγιή χρηματοοικονομική δομή, με σχεδόν μηδενικό καθαρό τραπεζικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα.

Έχουμε μια πανίσχυρη διοικητική ομάδα στα γραφεία μας στη Βούλα, άνω των 130 στελεχών. Επιπλέον έχουμε σε κάθε προορισμό έμπειρες ομάδες εδάφους με επιτελικά στελέχη, area managers & διευθυντές ξενοδοχείων που διαχειρίζονται συνολικά 2.700 εποχιακούς εργαζόμενους και 95 assets και τους εξοπλισμούς τους.
Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό, έχουμε αναπτύξει δυνατές σχέσεις με τοπικούς φορείς, προμηθευτές και επαγγελματίες του τουρισμού σε κάθε τόπο.

Με βάση τα παραπάνω, είμαστε πλέον σε θέση να μπορούμε με τρόπο βατό και σε μεγάλο βαθμό τυποποιημένο, να προσθέτουμε κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό νέων ξενοδοχείων στο χαρτοφυλάκιο των μισθώσεων μας, κάτι το οποίο αποκαλούμε «Plug & Play» μοντέλο ανάπτυξης. Εκτιμούμε δε βάσιμα, ότι στα επόμενα 2-3 χρόνια θα μπορέσουμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των δωματίων μας και σε ορίζοντα 5ετίας να φτάσουμε τον τελικό μας στόχο που είναι να ξεπεράσουμε τα 20.000 δωμάτια και το 1,5 εκ. μοναδικούς φιλοξενούμενους με «business as usual». Εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι μέχρι σήμερα ξεπερνάμε τους στόχους που βάζουμε και ελπίζω αυτό να συνεχιστεί!

Από αριστερά: Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group, Ολυμπία Αναστασοπούλου, Γεν. Γραμματέας Υπουργείου Τουρισμού

Πλέον, η νέα μας στρατηγική, δηλαδή το δεύτερο στάδιο του επιχειρηματικού μας σχεδίου, επικεντρώνεται στην παροχή ενός ολοκληρωμένου τουριστικού προϊόντος προς τον τελικό μας πελάτη, είτε αυτός είναι μεμονωμένος ιδιώτης, είτε είναι τουριστικός πράκτορας ή tour operator.

Βασικές μας επιδιώξεις είναι:

  • πρώτον να αυξήσουμε την προστιθέμενη αξία του ομίλου μας στην συνολική συστημική κατανάλωση (total spending) που κάνουν οι φιλοξενούμενοι μας και
  • δεύτερον η παροχή ολοκληρωμένων και αναβαθμισμένων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με στόχο την βελτίωση της αξίας του προϊόντος.

Με απλά λόγια, αν σήμερα ο μέσος πελάτης μας που περνά τις διακοπές του σε κάποιο από τα ξενοδοχεία μας, δαπανά 100 ευρώ, ως όμιλος εισπράττουμε το 20%, ήτοι 20 ευρώ. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε το εν λόγω ποσοστό, όχι αυξάνοντας τις τιμές των δωματίων μας, αλλά παρέχοντας άμεσα ή έμμεσα μεγαλύτερο εύρος υπηρεσιών, διεκδικώντας μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία. Επίσης, σήμερα ο ίδιος μέσος πελάτης μας, για τις διακοπές του λαμβάνει υπηρεσίες από πολλούς κατακερματισμένους παρόχους με διαφορετικά επίπεδα επαγγελματισμού, μικρό connectivity μεταξύ τους και μεγάλες προμήθειες και έξοδα. Στόχος εδώ είναι η προσφορά ενιαίου και ολοκληρωμένου προϊόντος, σε υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης και ανταγωνιστικότερο κόστος.

Όλα αυτά θα τα πετύχουμε με την ίδια μεθοδικότητα που έχουμε κινηθεί όλα αυτά τα χρόνια αλλά και μέσα από στρατηγικές συνεργασίες υψηλών συνεργειών και οικονομιών κλίμακας. Στρατηγική μας επιδίωξη είναι η διαμόρφωση ενός ευρύτερου οικοσυστήματος το οποίο θα παρέχει «one stop solution» στον εισερχόμενο τουρισμό της χώρας μας, κάτι το οποίο εκτιμώ ότι θα κάνει τη διαφορά.

Από αριστερά: Άννα Αποστολίδου, Διευθ. Σύμβουλος Briq Properties, Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group, Έφη Κουτσουρέλη, Αντιπρόεδρος Quest Group, Θεόδωρος Φέσσας, Πρόεδρος Quest Group

Με σημαντική ιδία παρουσία που έχουμε σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με όλους τους συμμετέχοντες στο τουριστικό προϊόν και πάνω απ’ όλα με την αξιοπιστία που μας χαρακτηρίζει, εκτιμώ ότι η Hotelbrain είναι ο κατάλληλος φορέας για την υλοποίηση ενός τέτοιου στόχου. Για να σας δώσω μια τάξη μεγέθους, το σημερινό μισθωμένο ξενοδοχειακό μας χαρτοφυλάκιο, διαμορφώνει κύκλο εργασιών άνω των 100.000.000 ευρώ, ο οποίος αντιστοιχεί σε περίπου μισό δις ευρώ συνολική κατανάλωση στην περίοδο των διακοπών των πελατών μας. Επομένως το 1% επιπλέον προστιθέμενης αξίας αντιστοιχεί επιπλέον καθαρό έσοδο 5 εκατομμυρίων με τα ίδια ξενοδοχεία, τις ίδιες τιμές και τους ίδιους πελάτες.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι είσαστε εδώ σήμερα. Η παρουσία σας μας τιμά. Τέλος, θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω τα στελέχη και εργαζόμενους του ομίλου μας, από τους πιο παλιούς που με ακολουθούν από τις ρομαντικές εποχές του 2000, ως τον τελευταίο εποχιακό μας εργαζόμενο που προσλήφθηκε στη σεζόν του 2022. Η HotelBrain είναι οι άνθρωποι της, εκεί επενδύουμε, σε αυτούς βασιζόμαστε και αυτούς θέλουμε να στηρίζουμε και να μας στηρίζουν.

Αγάπη Πολίτη, Κωνσταντίνος Ζήκος, Αντιπρόεδρος HotelBrain Group

Ας γιορτάσουμε λοιπόν σήμερα, συνεργάτες και φίλοι, την εκπλήρωση ενός στόχου! Παράλληλα, γεμάτοι αισιοδοξία, ας ευχηθούμε ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ μέσω ενός οργανωμένου τουριστικού προϊόντος του οικοσυστήματος της HOTELBRAIN! Σας ευχαριστώ».

Κεντρική φωτό κειμένου: Πάνος Παλαιολόγος, Ιδρυτής & Πρόεδρος HotelBrain Group

Διαβάστε ακόμη

Πλεύρης: Επιπλέον 1.800 ευρώ σε κάθε γιατρό που μετακινείται σε ακριτικό νησί

Τραγωδία στα Τέμπη: Στον ανακριτή ο επιθεωρητής και δύο σταθμάρχες

Κλειστά τα σχολεία την Πέμπτη 16/3 – Η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ για την απεργία