Ο Peter Fankhauser αναφέρει ότι κατανοεί τη δημόσια οργή για τις παχυλές απολαβές του μέχρι τη χρεοκοπία της Thomas Cook, αλλά ότι εργαζόταν σκληρά και ακούραστα για να σώσει την εταιρεία της οποίας ήταν επικεφαλής τα τελευταία χρόνια.

Η Thomas Cook κατέρρευσε τον περασμένο μήνα, καθηλώνοντας χιλιάδες επιβάτες στα αεροδρόμια όταν η εταιρεία μπήκε σε καθεστώς ρευστοποίησης.

Ο Peter Fankhauser εμφανίστηκε ενώπιον επιτροπής του βρετανικού Κοινοβουλίου, ζήτησε για ακόμα μια φορά συγγνώμη από τους πελάτες, το προσωπικό και τους προμηθευτές για τη χρεοκοπία της εταιρείας ωστόσο δεν είπε το βασικό: αν μπορεί να επιστρέψει μέρος τουλάχιστον του μισθού του.

Ερωτηθείς για τον μισθό του, ο Fankhauser ανέφερε ότι δεν όρισε ο ίδιος τον μισθό του ούτε αποφάσισε για τα μπόνους του.

«Κατανοώ τα αισθήματα του κοινού, όμως αυτό που μπορώ να πω είναι ότι εργάστηκα ακούραστα για την επιτυχία της εταιρείας και λυπάμαι βαθιά που δεν ήμουν ικανός να εξασφαλίσω τη συμφωνία (σσ. με τις πιστώτριες τράπεζες)».

Ανέφερε επίσης ότι το μπόνους των 750.000 στερλινών που έλαβε το 2017 μπορεί θεωρητικά να επιστραφεί, ωστόσο το 30% καταβλήθηκε σε μετοχές που τώρα δεν αξίζουν τίποτα.