Mε νέες δραστηριότητες και προσλήψεις συνεχίζει στην πορεία της ανάπτυξης η Upstream, η πολυεθνική ελληνική εταιρεία τεχνολογίας, ενώ ανταποκρίνεται με πρωτοβουλίες για τους εργαζομένους της, τις τοπικές κοινωνίες, αλλά και τους πελάτες της ανά τον κόσμο στην παγκόσμια κρίση του COVID-19.

Η ειδίκευση στον τομέα των τεχνολογιών επικοινωνίας, και η παράδοση στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και προηγμένων μεθόδων εργασίας και συνεργασίας έχουν επιτρέψει στην Upstream την αδιάλειπτη εργασία από το σπίτι του συνόλου των εργαζομένων της, από 20 διαφορετικές χώρες.

H εταιρεία παρά το lockdown συνεχίζει να αναπτύσσεται και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της. «Παραμένουμε στην πορεία μας και εκτελούμε το σχέδιό μας χωρίς παρεκκλίσεις. Οι στόχοι μας για τη χρονιά παραμένουν σταθεροί. Λόγω αντικειμένου και εμπειρίας ανήκουμε σε αυτούς που μπορούν να συνεχίσουν, άρα είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε την προσπάθεια», ανέφερε ο CEO της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης, μιλώντας πρόσφατα σε τηλεδιάσκεψη στους 300 και πλέον εργαζομένους της εταιρείας. Τα σχέδια στελέχωσης παραμένουν επίσης αμετάβλητα, με τις συνεντεύξεις και τη συνολική διαδικασία προσλήψεων να πραγματοποιούνται εξ’ αποστάσεως, ενώ ήδη 19 νέοι εργαζόμενοι ξεκίνησαν τη θητεία τους στην εταιρεία από το σπίτι εν μέσω καραντίνας.

Λύσεις για την κινητή τηλεφωνία που σηκώνει το βάρος της συνδεσιμότητας

Συνεχίζοντας να είναι απόλυτα παραγωγική με τη μετάβαση στην εξ αποστάσεως εργασία, η ομάδα της Upstream υποστηρίζει απόλυτα τους συνεργάτες-παρόχους κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας σε 45 αναδυόμενες αγορές. «Εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σε όλο τον κόσμο σηκώνουν μεγάλο βάρος για να διασφαλίσουν τα υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας που απαιτούνται καθώς όλο και περισσότερες δραστηριότητες πραγματοποιούνται online. Πολύ περισσότερο στις χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου που έχουμε εμπορική παρουσία, όπου υποδομές σταθερής τηλεφωνίας υστερούν ή απουσιάζουν», ανέφερε ο Δημήτρης Μανιάτης.  Σε χρόνο ρεκόρ, και για να καλύψει τις ανάγκες των πολιτών για ενημέρωση κατά την πανδημία, η ομάδα της Upstream αναβάθμισε την πλατφόρμα Zero-D – υπηρεσία που παρέχει δωρεάν mobile internet για τους χρήστες της ακόμη και όταν τα δεδομένα τους έχουν εξαντληθεί – με σημαντικές πληροφορίες για τη δημόσια υγεία γύρω από τον COVID-19. Παράλληλα, ολοκλήρωσε και παρέδωσε μεγάλα έργα για τη Vodacom στη Νότιο Αφρική, και την Oi στη Βραζιλία.

«Στην Upstream έχουμε τη θέληση, την ικανότητα και τη δημιουργικότητα για να πετύχουμε. Βλέπω αυτή τη νοοτροπία σε όλους μας τους ανθρώπους, τώρα περισσότερο από ποτέ. Διανύουμε μία πρωτόγνωρη συγκυρία, μια υγεινομική κρίση που σε λίγο θα δοκιμάσει τις οικονομίες σε όλο τον κόσμο. Το σχέδιό μας είναι να συνεχίσουμε να δουλεύουμε, να κάνουμε τη διαφορά στο χώρο της τεχνολογίας και των επικοινωνιών και να ενισχύουμε -και με νέα στελέχη- τις ομάδες μας», σχολίασε ο Μανιάτης.

Προστασία & ασφάλεια των εργαζομένων με απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας

Η ανταπόκριση της εταιρείας στην πανδημία του COVID-19 ήταν άμεση καθώς ήταν από τις πρώτες που εφάρμοσαν τηλεεργασία, διασφαλίζοντας την 100% λειτουργία της εξ αποστάσεως, ενώ εφάρμοσε ταξιδιωτικές απαγορεύσεις για τα στελέχη της. «Οι άνθρωποι επιτρέπουν στην εταιρεία να ευδοκιμήσει και όχι το αντίστροφο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης από την αρχή κιόλας του lockdown. Έκτοτε η Upstream εργάζεται για να διασφαλίσει την υγεία, ασφάλεια και άνεση του προσωπικού της που εργάζεται απομακρυσμένα. Από τακτική επικοινωνία και check-ins έως διαδικτυακά μαθήματα pilates και συμβουλευτική από γιατρούς και θεραπευτές, η εταιρεία προσπαθεί να προσφέρει ένα πλαίσιο ασφάλειας και προστασίας στους ανθρώπους της καθ΄ όλη τη διάρκεια της κρίσης.

Ψηφιακά ελληνικά σχολεία – τεχνολογία σε κάθε τομέα της ζωής

Στην Ελλάδα, πιστή στο όραμά της για τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος, η Upstream προχώρησε σε δωρεά προς το Junior Achievement Greece, το οποίο σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, θα παράσχει σε σχολεία της επικράτειας 75 συσκευές laptop υψηλών προδιαγραφών. Η δωρεά αυτή, στην οποία συμμετείχαν και οι εργαζόμενοι της Upstream, θα συμβάλλει έμπρακτα στη βελτίωση της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και στην καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας. «Τα σχολεία μας γίνονται πλέον ψηφιακά. Αυτό το διάστημα έχουν γίνει πολλά για την τεχνολογική ανάπτυξη της Ελλάδας. Είναι μια ευκαιρία να μειωθεί ο ψηφιακός αναλφαβητισμός στη χώρα δραστικά και με μόνιμο χαρακτήρα», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream..

Υποστήριξη ευάλωτων ομάδων σε Ελλάδα, Βραζιλία και Νότιο Αφρική

Καθώς η πανδημία επηρεάζει τοπικές κοινωνίες με διαφορετικούς τρόπους, η Upstream υποστηρίζει ενεργά δράσεις που στοχεύουν να βοηθήσουν ευάλωτες ομάδες μέσα στην κρίση. Έτσι, η εταιρεία υποστηρίζει στην Ελλάδα τους πωλητές του περιοδικού «Σχεδία», οι οποίοι δεν μπορούν πλέον να πουλήσουν τα περιοδικά τους και να κερδίσουν τα προς το ζην λόγω του lockdown, μέσω εξάμηνων συνδρομών αλληλεγγύης. Σε διεθνές επίπεδο,  στη Νότια Αφρική, η Upstream υποστηρίζει το “Gift of the Givers Foundation”, τον μεγαλύτερο οργανισμό ανακούφισης από καταστροφές που παρέχει καθαρό νερό, ιατρικό εξοπλισμό και σταθμούς ελέγχου για τον COVID-19 κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Στη Βραζιλία, η εταιρεία πραγματοποίησε δωρεά προς την τοπική ΜΚΟ “Citizenship Action” που συγκεντρώνει κεφάλαια για την αντιμετώπιση της πείνας και προσφέρει φαγητό σε οικογένειες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, οι οποίες πλήττονται περισσότερο από την κρίση στη χώρα.