Η Γαλλία θα συνεισφέρει ως και 4 δισ. ευρώ πακέτο βοήθειας θα λάβει η Air France-KLM, ενώ η γαλλική κυβέρνηση θα μπορούσε να αυξήσει το μερίδιό της στο 30% για να σωθεί η αεροπορική εταιρεία που έχει πληγεί από την πανδημία και υπερδιπλασιάζει το 14,3% του μεριδίου της στον όμιλο αεροπορικών εταιρειών βάσει σχεδίων που ανακοινώθηκαν την Τρίτη με έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε η Κομισιόν, η Air France θα λάβει έως και 1 δισ. δολάρια ενίσχυση από τους μετόχους και θα μετατρέψει υπάρχον γαλλικό δάνειο 3 δισ. ευρώ σε υβριδικά μέσα, αυξάνοντας το μερίδιό της στην Air France-KLM σε σχεδόν 30%την Τρίτη. Σε αντάλλαγμα, η Air France θα πρέπει να εγκαταλείψει 18 landing slots στο αεροδρόμιο Orly, έξω από το Παρίσι

«Αυτό θα εξασφαλίσει τον μεγαλύτερο μέτοχο της πολιτείας Air France», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας, Μπρούνο Λε Μερ, δηλώνοντας από αυτή η κίνηση αποτελεί «σημάδι δέσμευσης» για την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας της αεροπορικής από τη γαλλική κυβέρνηση.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η ανακατανομή τους σε ανταγωνιστές, ωστόσο, θα περιορίζεται σε αεροσκάφη που εδρεύουν στο αεροδρόμιο με πλήρωμα που απασχολούνται με τοπικές συμβάσεις σύμφωνα με τους όρους που διαπραγματεύτηκε η Γαλλία.

Το ολλανδικό κράτος δεν σκοπεύει να συμμετάσχει στην αύξηση του κεφαλαίου, ανέφερε επίσης η Air France-KLM, και ως εκ τούτου είναι πιθανό να μειώσει το ποσοστό συμμετοχής του στο 14% από την έκδοση μετοχών.

Διαβάστε ακόμη:

Γέφυρα 2: Τα «ψιλά γράμματα» στις επιδοτήσεις των επιχειρηματικών δανείων

Ελλάκτωρ: H Greenhill απείλησε την Eurobank για την έκδοση του ομολογιακού – Εφοπλιστές: Ας βάλουν οι Ολλανδοί €50 εκατ.

Credit Suisse: «Καρατομήσεις» και ισχυρό πλήγμα από το «Archegos story»