νέες απεργιακές κινητοποιήσεις, ακόμη και την εορταστική περίοδο, επιμένουν τα συνδικάτα των τρένων, απειλώντας κατά  αυτό τον τρόπο την ομαλή εμπορική και επιβατική κίνηση.

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση ήρθε μετά την κατάρρευση των συνομιλιών με τους εργοδότες.

Η Network Rail, διαχειρίστρια του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου της Μεγάλης Βρετανίας, πρόσφερε αυξήσεις ύψους 4% για το 2022 και το 2023, υπό την προϋπόθεση πως θα υπάρξουν κι άλλες 2.000… εθελοντικές αποχωρήσεις εργαζομένων.

Τα συνδικάτα έκριναν χαμηλή την προσφορά δεδομένης της εκτίναξης του πληθωρισμού σε ιστορικά υψηλά επίπεδα και θέλουν ανάκληση και των απολύσεων που έχουν ήδη γίνει. Επίσης κατακρίνουν και τη στάση που κράτησε η κυβέρνηση.

Κατόπιν αυτού το συνδικάτο του RMT, που είναι το μεγαλύτερο του μεταφορικού κλάδου στη χώρα, ανακοίνωσε νέο πακέτο 48ωρων απεργιών. Συγκεκριμένα απεργίες θα γίνουν στις 13 και 14 Δεκεμβρίου, στις 16 και 17 Δεκεμβρίου, στις 3 και 4 Ιανουαρίου και στις 6 και 7 Ιανουαρίου.

Οι κινητοποιήσεις, σε συνδυασμό με τις ελλείψεις προσωπικού, αναμένεται να προκαλέσουν πολύ σοβαρά προβλήματα τόσο στην μετακίνηση του επιβατικού κοινού όσο και στην μεταφορά εμπορευμάτων, την κρίσιμη εορταστική περίοδο, δημιουργώντας ένα ακόμη πρόβλημα για το λιανεμπόριο.

Διαβάστε ακόμα

Πώς βλέπουν τώρα τις τάσεις για το εγχώριο real estate κορυφαία στελέχη του κλάδου

Πώς μια βίλα αξίας 4,5 εκατ. ευρώ (με νοικάρη τον Καμμένο) πουλήθηκε 1,1 εκ. ευρώ, η γρουσουζιά που έσπασε στην Ελλάκτωρ και το διαζύγιο στην Τρ. Αττικής

Πλειστηριασμοί: Ποια είναι τα τέσσερα νέα σφυριά σε Μύκονο και Βόρεια Προάστια (pics)