Στην πώληση του Speedrunner III  προχώρησε χθες η Aegean Speed Lines του Ομίλου Ευγενίδη. Αγοραστής είναι η Seajets που εκπροσωπείται από τον Μάριο Ηλιόπουλο. Το πλοίο  θα εκτελεί έως και την 5η Μαΐου το δρομολόγιό του στη γραμμή Πειραιά- Σέριφο-Σίφνο-Μήλο.

Η Aegean Speed Lines μένει χωρίς πλοίο. Όπως τεκμαίρεται η ενεργειακή κρίση έχει πλήξει την ακτοπλοΐα αφού η αλματώδης άνοδος των καυσίμων καθιστά ασύμφορη τη λειτουργία ενός ταχυπλόου. Η Aegean Speed Lines αν και προχώρησε στην πώληση δεν αποχωρεί από την ακτοπλοΐα αλλά όπως ξεκαθάρισε η διοίκησή της είναι μια κίνηση επιχειρηματικής πρακτικής και βρίσκεται σε αναζήτηση αγοράς ενός ανταγωνιστικού συμβατικού πλοίου.

Η εταιρεία σε ανακοίνωση της αναφέρει:

«Από το 2005 και με συνεχή παρουσία 17 ετών στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, η πανδημία covid/19 και η εκτόξευση των τιμών πετρελαίου οδήγησαν την διοίκηση της Aegean Speed Lines στην αναστολή δρομολόγησης ταχυπλόων σκαφών στην ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις Δυτικές Κυκλάδες.

Σημαντικό ρόλο σε αυτή μας την απόφαση την δεδομένη χρονική στιγμή έπαιξε η κατανομή του μεταφορικού έργου όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά το 2021 καθώς και η ύπαρξη πολλαπλών δρομολογίων για την τρέχουσα περίοδο, σε βαθμό πολλαπλάσιο των πραγματικών αναγκών της συγκεκριμένης γραμμής.

Η Aegean Speed Lines θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους όσους την στήριξαν σε αυτή την μακρόχρονη πορεία, τόσο τους φίλους επιβάτες και ακόμα περισσότερο τα πληρώματα μας για την κατάθεση ψυχής και την αυταπάρνηση τους στις κοινές μας προσπάθειες. 

Ο Όμιλος Ευγενίδη προτίθεται να συνεχίσει την παρουσία του στην ακτοπλοΐα, πάντα αφουγκραζόμενος τις ανάγκες και παρακολουθώντας τις συνθήκες που θα επικρατήσουν στο ακτοπλοϊκό τοπίο».

Διαβάστε ακόμη

«Πολεμικό» πληθωρισμό για Ελλάδα και Ευρώπη ανακοινώνει η Eurostat

Ανεβάζει ταχύτητα ο τουρισμός: Νέα δρομολόγια το καλοκαίρι για Ελλάδα από τις αεροπορικές εταιρείες

Έρχεται νόμος για τα καταπατημένα, δεν… έρχονται οι νέες ταυτότητες, η Εθνική Τράπεζα και το ψυγείο, το κόκκινο δάνειο-γίγας, το fund και η δίκη