Δυναμική επάνοδο ετοιμάζεται να κάνει η Aegean Speed Lines στην ελληνική ακτοπλοΐα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες έχει συμφωνήσει για την αγορά πλοίου το οποίο θα δρομολογήσει την ερχόμενη τουριστική περίοδο στις Δυτικές Κυκλάδες.

Η εταιρεία φεύγει από τα ταχύπλοα που έχουν τεράστια κατανάλωση καυσίμου και περνάει στα συμβατικά πλοία ώστε να μπορεί να είναι πιο ανταγωνιστική στις τιμές σε εποχές που ενεργειακή κρίση πλήττει όλους του κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας.

Οι τελικές υπογραφές αναμένεται να πέσουν σε έναν μήνα και το πλοίο αναμένεται να παραληφθεί εντός του Ιανουαρίου του 2023. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newmoney, υπάρχουν σκέψεις να μετονομαστεί η Aegean Speed Lines σε Aegean Sea Lines αφού πλέον έχει περάσει εξ ολοκλήρου σε συμφέροντα του Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη.

Το πλοίο είναι ένα εντυπωσιακό cruise ferry, ναυπηγήσεως 1980 το οποίο δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ευρώπη. Διαθέτει τέσσερις μηχανές και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων.

«Είναι ένα ξεχωριστό πλοίο μεγαλύτερο από τα Blue Star. Έχει μήκος 136 μέτρα, 25 μέτρα πλάτος, έχει μεταφορική ικανότητα για 350 αυτοκίνητα ή 145 ιχ και 50 φορτηγά, 1.500 επιβάτες εκ των οποίων 400 σε καμπίνα, με συνεδριακό χώρο, εστιατόρια, και πολλές ανέσεις που το κάνει να μοιάζει με κρουαζιερόπλοιο», επεσήμανε στο Newmoney στέλεχος της ακτοπλοΐας.

Με την επιστροφή της Aegean Speed Lines στις Δυτικές Κυκλάδες θα «φουντώσει» ο ανταγωνισμός με τη Zante Ferries και την Seajets η οποία πρόσφατα απέκτησε το Color Viking από την Color Line, με σκέψεις να το δρομολογήσει στο ίδιο νησιωτικό σύμπλεγμα.

Η Aegean Speed Lines με ανακοίνωσή της στις 29 Απριλίου 2022 είχε κάνει γνωστό αφενός την αναστολή των δρομολογίων της στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων και αφετέρου την πώληση του μοναδικού ταχύπλοου που είχε στο στόλο της , του SPEEDRUNNER 3 στη Seajets. Υπήρχε όμως και το σημαντικό μήνυμα ότι επρόκειτο για διάλειμμα και όχι για οριστική αποχώρηση:

«Ο Όμιλος Ευγενίδη προτίθεται να συνεχίσει την παρουσία του στην ακτοπλοΐα, πάντα αφουγκραζόμενος τις ανάγκες και παρακολουθώντας τις συνθήκες που θα επικρατήσουν στο ακτοπλοϊκό τοπίο» επεσήμανε στην ανακοίνωση η διοίκηση. Η Aegean Speed Lines, που διεξήγαγε το δρομολόγιο Πειραιάς – Σέριφος – Σίφνος – Μύλος με το ταχύπλοο Speedrunner III.

Διαβάστε ακόμη

Στο «περίμενε» η αμοιβή για όσους καταγγέλλουν πλαστές αποδείξεις

Trizoni Exclusive – Η πιο εντυπωσιακή ψαριέρα της Ελλάδας

Cortina: Η Βασίλισσα των Δολομιτών είναι η πιο αγαπημένη χιονοδρομική πόλη της Ιταλίας