Η εισηγμένη στη χρηματιστηριακή αγορά της Νέας Υόρκης, DORIAN LPG, συμφερόντων Γιάννη και Αλέξανδρου Χατζηπατέρα που διαχειρίζεται στόλο με πλοία μεταφοράς υγραερίου εξετάζει την προοπτική επένδυσης σε μεγάλα πλοία μεταφοράς αιθανίου.

Το αιθάνιο απομονώνεται από το αργό πετρέλαιο, ως ένα παραπροϊόν της διύλισής του. Χρησιμοποιείται για την παραγωγή αιθυλενίου, για την παραγωγή πλαστικού, καθώς και άλλων χημικών και χρησιμοποιείται επίσης ως βιομηχανικό καύσιμο.

Οι ΗΠΑ έχουν αναδειχθεί σε σημαντικό προμηθευτή αιθανίου και αιθυλενίου της Κίνας από τον αμερικανικό Κόλπο, επιπλέον προπανίου και βουτανίου. Με βάση τις υπάρχουσες υποδομές και το ευνοϊκό κόστος, ο τομέας έχει σημαντική ανάπτυξη και ευκαιρίες εκτιμά ο Έλληνας πλοιοκτήτης.

Αν και σύμφωνα με το σκεπτικό του έχει νόημα να επανεπενδύσει σε πλοία μεταφοράς LPG λόγω της τρέχουσας ενεργειακής κρίσης, ωστόσο η αγορά αιθανίου παραμένει ισχυρή μέσα στις ΗΠΑ.

Το σπουδαίο με το αιθάνιο είναι το χαμηλό κόστος που κυμαίνεται στα 25 σεντς το γαλόνι. Αλλά από την άλλη πλευρά, είναι ακριβό να αποθηκευτεί.

Όμως η τεχνολογία είχε μειώσει το κόστος ανά μονάδα σε να το κάνει μια πολύ πιο ελκυστική πρόταση.
Η εταιρεία εξετάζει την επιλογή αγοράς μεταχειρισμένων πλοίων μεταφοράς αιθανίου.

Η Dorian LPG διαθέτει συνολικά 22 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγραερίου.

Τα 20 είναι ιδιόκτητα και δύο ναυλωμένα. Ο όμιλος διαθέτει άλλα τέσσερα υπό ναυπήγηση πλοία.

Η Dorian ανέφερε ισχυρή αύξηση των εσόδων και καθαρά κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους.

Διαβάστε ακόμη:

Ανοιξε η πλατφόρμα του myΘΕΡΜΑΝΣΗ (upd)

Νέες αυξήσεις στα καύσιμα: Πού φθάνει η τιμή της αμόλυβδης (vid)

Πλειστηριασμοί: Εβδομάδα με ανατροπές για ακίνητα – φιλέτα και… καράβια