Ανακοίνωση για τη μηχανική βλάβη του Superstar που εκτελούσε το δρομολόγιο Βόλος- Σκιάθος – Σκόπελος εξέδωσε η Seajets, ζητώντας συγγνώμη για την αναστάτωση, ενώ έκανε γνωστό ότι θα δώσει δωρεάν εισιτήρια στους επιβάτες ώστε να μεταβούν στον προορισμό τους.

Η ανακοίνωση της Seajets:

Οι επιβάτες του SUPERSTAR, το οποίο παρουσίασε τεχνικό θέμα στις 18/4 και επέστρεψε στο λιμάνι του Βόλου, εξυπηρετούνται με άλλα πλοία της εταιρείας, ώστε να μεταβούν στον προορισμό τους στα νησιά των Σποράδων. Συγκεκριμένα:

-252 επιβάτες χωρίς οχήματα θα μεταφερθούν με το Ταχύπλοο EXPRESS JET από το λιμάνι του Βόλου.
-Οι υπόλοιποι 151 επιβάτες με 52 οχήματα θα αναχωρήσουν από το λιμάνι του Μαντουδίου με το Ταχύπλοο SPEEDRUNNER JET 2.

Επιπλέον, στους επιβάτες θα δοθεί ως ένδειξη σεβασμού δωρεάν ένα εισιτήριο διαδρομής της επιλογής τους για μελλοντική χρήση για το οποίο θα λάβουν προσωπική ενημέρωση/ειδοποίηση.

Ζητούμε συγγνώμη από τους επιβάτες για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Καλό Πάσχα.

Διαβάστε ακόμη:

Στον κλοιό των τεκμηρίων όσοι αγόρασαν ακίνητο το 2024

Το μεγάλο στοίχημα του Μπιλ Άκμαν: Η Hertz θα είναι νικητής των δασμών

Επιθεώρηση Εργασίας: Σε υψηλό επίπεδο το ποσοστό επίλυσης των εργατικών διαφορών βίας και παρενόχλησης στην εργασία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα