Με το GCT Bayonne και το GCT New York επεκτείνει σε επτά το χαρτοφυλάκιο τερματικών σταθμών στις ΗΠΑ ο γαλλικός όμιλος CMA CGM. Το 2021 είχε επαναγοράσει το Fenix Marine Services τερματικού σταθμού στο Λος Άντζελες.

«Αυτά τα δύο νέα περιουσιακά στοιχεία παρέχουν στον όμιλο μεγάλες τερματικές λειτουργίες σε ένα κρίσιμο σημείο εισόδου στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ», δήλωσε η CMA CGM:

«Η εξαγορά αυτή θα ενισχύσει στην ανατολική ακτή το ρόλο του ομίλου στην εξασφάλιση της εφοδιαστικής αλυσίδας των ΗΠΑ και θα βελτιώσει την ανθεκτικότητα του δικτύου».

Οι δύο τερματικοί σταθμοί θα λειτουργούν υπό την CMA CGM Terminals, και η CMA CGM δήλωσε ότι θα στοχεύει στην αύξηση της χωρητικότητας των τερματικών σταθμών κατά 50% το τα επόμενα 10 χρόνια.

Η ανάπτυξη θα περιλαμβάνει, την επέκταση των Bayonne’s Berth 3, επιπλέον ναυπηγείο και δυνατότητα ελλιμενισμού μεγαλύτερης χωρητικότητας και στους δύο τερματικούς σταθμούς, και βελτιωμένη πρόσβαση στις οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις στους τερματικούς σταθμούς.

Νωρίτερα αυτό το μήνα το λιμάνι της Νέας Υόρκης και της Νέας Τζέρσεϊ ψήφισε την τροποποίηση των υφιστάμενων μισθώσεων για τους τερματικούς σταθμούς, με βάση τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, με την CMA CGM να αναλαμβάνει την πλήρη ευθύνη για την επισκευή του προβλήτα και του κρηπιδώματος και αντικατάστασης, καθώς και σημαντικές επενδύσεις στις εγκαταστάσεις αύξηση της χωρητικότητας των εμπορευματοκιβωτίων.

Στο πλαίσιο των τροποποιημένων συμφωνιών, η CMA CGM θα καταβάλλει αυξημένο μίσθωμα με βάση τα εμπορευματοκιβώτια που θα διακινεί με τον ορισμό ενός ελάχιστου ετήσιου ποσού ως εγγύηση.

Επιπλέον, η CMA CGM θα αναλάβει την πλήρη ευθύνη για τη συντήρηση και την ανοικοδόμηση της προβλήτας και των δομών ελλιμενισμού, καθώς και για την αύξηση της χωρητικότητας για την κάλυψη της ζήτησης και στις δύο εγκαταστάσεις.

Η Νέα Υόρκη δημοσίευσε στοιχεία για τον Ιούλιο την Πέμπτη που δείχνουν ότι είναι το πιο πολυσύχναστο λιμάνι στις ΗΠΑ, διακινώντας 725.429 teu το μήνα, μόλις 6,5% κάτω από το ρεκόρ επίπεδα της ίδιας περιόδου πέρυσι, και 9,4% πάνω από την ίδια περίοδο τον Ιούλιο του 2019, πριν από την πανδημία.

Η CMA CGM έχει πλέον συμμετοχή σε 59 τερματικούς σταθμούς παγκοσμίως, τόσο στην άμεση ιδιοκτησία της μέσω της CMA Terminals τμήμα της όσο και μέσω της κοινοπραξίας Terminal Link με την China Merchants Port Holdings.

Διαβάστε ακόμη

Πακέτο μέτρων με στοχευμένες παρεμβάσεις από τη ΔΕΘ: Αυξήσεις 3,5% στις συντάξεις από το 2024

Αγορά ξηρού φορτίου: Η Κίνα και γιατί δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για δυναμική άνοδο στις τιμές των ναύλων

Ο Πούτιν κατηγορεί την Ουκρανία ότι προσπαθεί να καταστρέψει τους αγωγούς TurkStream και Blue Stream

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ