Δυναμικά συνέχισαν και το καλοκαίρι τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες.

Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 4 Σεπτεμβρίου 2022 έχουν δώσει ήδη 4,088 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 192 πλοίων εκ των οποίων 90 είναι φορτηγά (αξίας 1,99 δισεκατομμυρίων δολαρίων), 95 δεξαμενόπλοια ( 2,028 δισεκατομμυρίων ), τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (αξίας 55 εκατ.), τρία υγραεριοφόρα (αξίας 9,1 εκατ.) και ένα άλλης κατηγορίας.

Σύμφωνα με το data base της Allied Shipping Research ακολουθούν οι Κινέζοι στη δεύτερη θέση με 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια για 151 πλοία εκ των οποίων 96 είναι φορτηγά αξίας 1,5 δισ., 133 δεξαμενόπλοια, αξίας 502,4 εκατ., δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 80 εκατ. και τέσσερα υγραεριοφόρα αξίας 29,5 εκατ.

Συνολικά μέσα στο 2022 έχουν δοθεί 28,3 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 1.306 πλοίων.

Ειδικότερα τα περισσότερα ποσά έχουν δοθεί ως εξής:

-9,634 δισεκατομμύρια για 497 φορτηγά πλοία

-9,616 δισ. για 458 δεξαμενόπλοια

-5,553 δισεκατομμύρια για 153 container vessels

-1,6 δισεκατομμύρια για 57 υγραεριοφόρα

Οι Έλληνες έχουν δώσει το 14,1% των κεφαλαίων που έχουν επενδυθεί μέχρι τώρα στην αγορά των μεταχειρισμένων και έχουν αποκτήσει το 14,7% των πλοίων που άλλαξαν χέρια.

Στα φορτηγά έχουν αγοράσει το 18,1%

Στα δεξαμενόπλοια το 20,7%.

Διαβάστε ακόμη

Οι προτάσεις της Κομισιόν απειλούν και την Ελλάδα με διακοπή της ροής φυσικού αερίου από την Gazprom

Ρεύμα: Έως και τέσσερις φορές πάνω οι μετακινήσεις μεταξύ των παρόχων ενέργειας

Εκλογικός νόμος(3), η CVC και η Lavipharm, ο Βακάκης και η κουδούνα και οι εφοπλιστές που μαλώνουν για… κάτι νησάκια!