search icon

Ναυτιλία

Levante Ferries: Ανεστάλη το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σμύρνη

Στελέχη της εταιρείας κάνουν λόγο για ένα πολύ διδακτικό «crash test», η εμπειρία του οποίου θα αξιοποιηθεί πλήρως στην επαναξιολόγηση της προσπάθειας από την προσεχή άνοιξη

Μετά από μόλις 50 περίπου ημέρες ανεστάλη η λειτουργία της  ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης – Σμύρνης, που ξεκίνησε στις 10 Οκτωβρίου από τη Levante Ferries με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Smyrna Di Levante. Χθες η εταιρεία ανακοίνωσε την αναστολή των δρομολογίων μέχρι νεωτέρας, αλλά δεν φαίνεται να καταθέτει τα όπλα καθώς στελέχη της χαρακτηρίζουν αυτή την πρώτη προσπάθεια «crash test».

Η θέση της εταιρείας

Η εταιρεία σε ανακοίνωση της επισημαίνει ότι «όλα έγιναν σύμφωνα με τον προγραμματισμό της και στο πλαίσιο αυτό το χειμερινό πρόγραμμα των δρομολογίων της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σμύρνης ολοκληρώνεται στις 30/11/2022».

Τονίζει ότι από την έναρξη των δρομολογίων στις 10/10/2022 η εταιρεία πραγματοποίησε ήδη 40 ταξίδια, θέτοντας τις βάσεις για την απρόσκοπτη επιβατική και εμπορική διασύνδεση των δύο χωρών. Αυτή η δίμηνη εξυπηρέτηση της γραμμής αποτελεί χρήσιμη παρακαταθήκη για την εύκολη και γρήγορη επανεκκίνηση των δρομολογίων της καλοκαιρινής σεζόν 2023. Η ακριβής ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων της καλοκαιρινής σεζόν θα καθοριστεί με νεότερη ανακοίνωση.

Στελέχη της εταιρείας κάνουν λόγο για ένα πολύ διδακτικό «crash test», η εμπειρία του οποίου θα αξιοποιηθεί πλήρως στην επαναξιολόγηση της προσπάθειας από την προσεχή άνοιξη.

Ο πρόεδρος του παραρτήματος του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου στη Σμύρνη, Γιουσούφ Οζτκούρκ, ο οποίος είναι και ο πράκτορας στης Levante Ferries στη Σμύρνη, με δηλώσεις του στο πρακτορείο Anadolu της Τουρκίας εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για την αναστολή της σύνδεσης Σμύρνης- Θεσσαλονίκης, λέγοντας ότι «ο κύριος λόγος για την απόφαση αναστολής είναι η έλλειψη υποστήριξης. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν υπάρχει υποστήριξη. Οι εταιρείες που ασχολούνται με τις διεθνείς χερσαίες μεταφορές θα έπρεπε να έχουν στηρίξει αυτή τη γραμμή».

Άλλοι παράγοντες που κατέστησαν τη γραμμή ζημιογόνα σε αυτή τη χρονική περίοδο, ήταν η μείωση της επιβατικής κίνησης λόγω της χειμερινής περιόδου, η χαμηλή τιμή του πετρελαίου κίνησης των φορτηγών στην Τουρκία λόγω κυβερνητικών επιδοτήσεων, που μειώνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της θαλάσσιας μεταφοράς και ο ελάχιστος αριθμός αδειών διμερούς διέλευσης καθώς φτάνουμε στο τέλος της χρονιάς. Έστω και κάτω από αυτές τι συνθήκες, το πλοίο είχε σε κάποια δρομολόγια και 90 επιβάτες όπως επίσης και 36 φορτηγά οχήματα. Η πλειοψηφία των επιβατών ήταν Τούρκοι ενώ όλες οι VIP καμπίνες ήταν κρατημένες.

Διαβάστε ακόμη

Οι τρεις “dates” του Μητσοτάκη, η βουτιά της Intralot, οι επόμενες κινήσεις της Παγκρήτιας, ο ευλαβικός τραπεζίτης και ο πίνακας της Dogus

Mάικλ Ουίλσον (Morgan Stanley): «Βλέπει» διψήφια πτώση για τις μετοχές στις αρχές του 2023

Τουρισμός: Οι Ισραηλινοί πρώτη ξένη αγορά στην Αθήνα για τα Χριστούγεννα (πίνακας)

Exit mobile version