Η Lloyd’s Register (LR) και η Green Marine, ένας δανέζικος πάροχος συμβουλευτικών υπηρεσιών που ειδικεύεται στη μεθανόλη ως ναυτιλιακό καύσιμο, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν λύσεις προστιθέμενης αξίας στους ναυτιλιακούς φορείς που στοχεύουν να κατασκευάσουν ή να μετασκευάσουν και να λειτουργήσουν πλοία με τεχνολογία μεθανόλης ως καύσιμο, με πρωταρχική εστίαση στην εκπαίδευση.

Η μεθανόλη, γνωστή για τη χαμηλότερη ένταση άνθρακα και τη δυνατότητα παραγωγής από ανανεώσιμες πηγές, αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη οδό για την προώθηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Ως νέο καύσιμο στη ναυτιλία, υπάρχει ακόμη περιορισμένη επιχειρησιακή εμπειρία της μεθανόλης ως ναυτιλιακό καύσιμο και η χρήση της παρουσιάζει προκλήσεις για τους ναυτικούς και την επιμόρφωσή τους, παράλληλα με τις ικανότητες που απαιτούνται στην ξηρά για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η αποτελεσματική χρήση.

Η Green Marine έχει αναπτύξει εκπαίδευση με βάση την εμπειρία που παρέχεται από πρώην καπετάνιους και αρχιμηχανικούς με πάνω από 100.000 ώρες επιχειρησιακής εμπειρίας επί του πλοίου σε πλοία με διπλό καύσιμο μεθανόλης. Αυτό, σε συνδυασμό με την εμπειρογνωμοσύνη τoυ LR γύρω από τους κανόνες, την αξιολόγηση και τη διαχείριση κινδύνων, καθώς και τους ανθρώπινους παράγοντες, παρέχει μια ολοκληρωμένη υποστήριξη που αναμένεται να δημιουργήσει σημαντική αξία στην πράξη.

Ο Andy McKeran, Chief Commercial Officer, Lloyd’s Register, δήλωσε: “Η συνεργασία αυτή αντικατοπτρίζει την κοινή δέσμευση τoy LR και της Green Marine για την προώθηση βιώσιμων λύσεων στον τομέα της ναυτιλίας. Αξιοποιώντας την τεχνική μας εμπειρογνωμοσύνη και συνεργαζόμενοι με την Green Marine, στοχεύουμε να επιταχύνουμε την υιοθέτηση της μεθανόλης ως βιώσιμης και φιλικής προς το περιβάλλον πηγής καυσίμου, συμβάλλοντας σε ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον για τη ναυτιλιακή βιομηχανία”.

Ο Νίκος Κακαλής, Global Bulk Carriers Segment Director, Lloyd’s Register, δήλωσε: “O LR είναι στην ευχάριστη θέση να ξεκινήσει τη συνεργασία μας με την Green Marine εστιάζοντας στους ανθρώπινους παράγοντες για τη μεθανόλη ως ναυτιλιακό καύσιμο. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι το πλήρωμα και το προσωπικό ξηράς αποτελούν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος της βιώσιμης ναυτιλίας, τόσο τώρα όσο και στο μέλλον”.

Ο Morten Jacobsen, Διευθύνων Σύμβουλος της Green Marine, δήλωσε: “Η Green Marine είναι μια εταιρεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει το ναυτιλιακό καύσιμο: “Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Green Marine για τη μεθανόλη, το οποίο αποτελεί χρυσό πρότυπο, δημιουργήθηκε με βάση τις πρακτικές γνώσεις που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια μιας δεκαετίας εμπειρίας εργασίας με πλοία διπλού καυσίμου μεθανόλης. Οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές μας είναι καπετάνιοι και αρχιμηχανικοί με γνώση από πρώτο χέρι της εργασίας με μεθανόλη ως ναυτιλιακό καύσιμο και του ασφαλούς χειρισμού της. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Green Marine για τη μεθανόλη συμπληρώνει τις βασικές κανονιστικές απαιτήσεις κατάρτισης με εμπειρικές γνώσεις. Παρέχουμε πρακτικές γνώσεις για την υποστήριξη των πληρωμάτων στην υιοθέτηση της τεχνολογίας διπλού καυσίμου μεθανόλης και τον ασφαλή χειρισμό της μεθανόλης.

Διαβάστε ακόμη

Νέο 10ετές ομόλογο: Άνοιξε το βιβλίο προσφορών με αρχικό επιτόκιο 3,46%

Golden Visa: Σε τι ακίνητα και σε ποιες περιοχές στρέφονται τώρα οι ξένοι αγοραστές

Ιοί-ζόμπι «ξυπνούν» από τον πάγο στη Σιβηρία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ