Αιχμές σε βάρος της MIG, του Χρηματιστηρίου και των τραπεζών άφησε ο Μάριος Ηλιόπουλος σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε σήμερα, η οποία όμως είχε ως θέμα «το κοινωνικό έργο της Seajets στη νησιωτική Ελλάδα».

Η εμφάνισή του με αντικείμενο το Αιγαίο είχε κοινωνικές προεκτάσεις, οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες των νησιωτών σε πολλαπλά επίπεδα της ζωής τους. Ο Μάριος Ηλιόπουλος συγκεκριμένα ανακοίνωσε την πρόθεση να συστήσει μέσα στο 2023 το Ίδρυμα Οικογένειας Ηλιόπουλου στη μνήμη του πατέρα του Παναγιώτη Ηλιόπουλου. Για το Ίδρυμα η οικογένεια θα δώσει μέσα στη χρονιά 2 εκατ. ευρώ.

 

Επίσης, το Ίδρυμα θα συγκεντρώνει τα αιτήματα για τις ανάγκες των νησιωτών και θα δραστηριοποιείται σε 4 τομείς:

-στη θωράκιση της υγείας

– στη βελτιοποίηση και ανάπτυξη της Παιδείας

-στον Αθλητισμό-Πολιτισμό

-και Περιβάλλον

«Θα παραμείνουμε η εταιρεία που θα προοδεύει, που θα ασχολείται με δραστηριότητες που τις αποφέρουν κέρδη, η οποία όμως ταυτοχρόνως θα ενισχύει τα νησιά της πατρίδας με αγάπη, ενδιαφέρον και ανιδιοτέλεια. Γιατί όπως μου είχε πει ο πατέρας μου ‘συνέχισε να έχεις όραμα και συνέχισε να αγαπάς και να μην λησμονείς το Αιγαίο και τις Κυκλάδες’. Όταν έκανε ειδική αναφορά στη βοήθεια του 1 εκατ. ευρώ που έδωσε στον δοκιμαζόμενο λαό της Αντιόχειας, τόνισε ότι αυτό δεν το έκανε από ιδιοτέλεια -όπως έγραψαν κάποιοι- και υπογράμμισε ότι αν υπάρχει καλό  κλίμα μεταξύ των δύο χωρών η επόμενη κίνηση είναι να ενωθούν συγκοινωνιακά τα νησιά μας με την Τουρκία και προσέθεσε ‘δεν μπορώ να προβλέψω το πότε. Μπορεί να χρειαστούν χρόνια’».

Οι αναφορές για MIG

Όταν ρωτήθηκε για τις κινήσεις που κάνει στη MIG απέφυγε να απαντήσει ευθέως αλλά σχολίασε: «Όταν θα έρθει η ώρα θα είμαι έτοιμος με την πανοπλία μου. Δεν είμαι άνθρωπος που μασάει τα λόγια του. Όταν θα έρθει η ώρα θα μιλήσω. Εμείς αναπνέουμε στο όραμα της κοινωνικής προσφοράς και τα νησιά είναι κομμάτι του οράματός μας. Δεν κάνουμε χρηματιστηριακές διαδικασίες, λογιστικά τερτίπια, δεν ενδιαφερόμαστε μόνο για το οικονομικό όφελος».

Σε κάποια αποστροφή της ομιλίας του και απαντώντας σε ερώτηση, ακούστηκε να λέει: «Μου είπαν φίλοι, ότι υπήρξε μέρα στο Χρηματιστήριο που τα 4/5 των μετοχών που διαπραγματεύτηκαν ήταν της MIG».

 

Σε ερώτηση αν σκοπεύει να βάλει ποτέ την Seajets στο Χρηματιστήριο, η απάντηση ήταν: «Εγώ ως Μάριος για το Χρηματιστήριο που δεν με έχει απασχολήσει ποτέ, νιώθω τσοπάνης. Και η λέξη τσοπάνης έχει διπλή σημασία γιατί στα αγγλικά λένε shipowner και εννοούν τον ιδιοκτήτη πλοίων αλλά και τον ιδιοκτήτη προβάτων (σ.σ. εννοεί το ομόηχο sheep owner). Εν δυνάμει λοιπόν κάποιοι θεωρούν ότι μπήκα στο Χρηματιστήριο με την ιδιότητα του πλοιοκτήτη. Εγώ μπήκα στο Χρηματιστήριο, στη MIG για τους λόγους που μπήκα με την ιδιότητα του shipowner, του τσοπάνη».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις τράπεζες και είπε ότι ως οικογένεια η μόνη φορά που αγοράσαμε μετοχές ήταν για να ενισχύσουμε τις ελληνικές τράπεζες, οι οποίες ήταν αυτές που δεν μας έδωσαν «σταγόνα νερό» στη διάρκεια της πανδημίας.

«Είμαστε η μόνη εταιρεία που και στην πανδημία δεν κλείσαμε. Εμείς δεν πήραμε ούτε ευρώ από τα δάνεια εγγυοδοσίας που έδινε το κράτος μέσω των τραπεζών. Το μόνο που εισπράξαμε ήταν άρνηση ενώ άλλοι εκατομμύρια. Εμείς ξέρετε ότι είμαστε μια ελληνική οικογένεια, μια ελληνική εταιρεία, οι άλλοι τι είναι; Όταν θα έρθει η ώρα θα μιλήσω και θα είστε οι διπλάσιοι δημοσιογράφοι παρόντες».

Κάνοντας, τέλος, μια αναφορά στα υδροπλάνα είπε: «όταν αποφασίσω εγώ να πάω στο Διάστημα τότε θα πετύχουν τα υδροπλάνα στην Ελλάδα.

Διαβάστε ακόμα:

Τζον Μακάφι: H ιστορία του πρωτοπόρου των antivirus – Οι γυναίκες, τα ναρκωτικά και η αυτοκτονία στη φυλακή

Πώς θα είναι το project των 244,5 εκατ. ευρώ για το logistics park της HIG στον Ασπρόπυργο