search icon

Ναυτιλία

Minoan Lines: 2 χρυσά και 3 ασημένια βραβεία στα Tourism Awards 2021

Οι ως άνω βραβεύσεις επιβεβαιώνουν τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλλουν η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι των Μινωικών Γραμμών σε στεριά και θάλασσα αναβαθμίζοντας τις θαλάσσιες μεταφορές στη χώρα μας και τη συνεχή προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο

Πέντε σημαντικές ανώτατες διακρίσεις, απέσπασαν οι Μινωικές Γραμμές στο φετινό θεσμό των TOURISM AWARDS 2021, που πραγματοποιήθηκε σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, με κυλιόμενη ροή, στο Περιστύλιο Ζαππείου Μεγάρου την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021, τηρουμένων όλων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων για την προστασία των παρευρισκόμενων.

Στην άρτια οργανωμένη και υγειονομικά ασφαλή εκδήλωση, παρουσία φημισμένων δημοσιογράφων και μελών της κριτικής επιτροπής των βραβείων, οι Μινωικές Γραμμές κατέκτησαν:

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Search Engine Optimization (SEO) Strategy – Στρατηγική Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης, με τίτλο υποψηφιότητας ‘’Βελτιστοποίηση της SEO Στρατηγικής σε 5 χώρες’’. Η μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία των Μινωικών Γραμμών αποτυπώνεται και στην εταιρική σελίδα, όπου σε 5 γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Γαλλικά) η εταιρεία στοχεύει στο να εξυπηρετήσει τους επιχειρηματικούς και marketing στόχους της. Η SEO στρατηγική εφαρμόστηκε σε 5, ουσιαστικά, websites, με 5 αποκλειστικά κοινά το κάθε ένα, φέρνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Social Media Presence. Οι Μινωικές Γραμμές συνεχίζουν τη δυναμική τους παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook και Instagram), αξιοποιώντας τις δυνατότητές τους, ως γνώστης του εγχώριου τουριστικού προϊόντος, για το χτίσιμο ενός community χρηστών από την Ελλάδα, αλλά και πολλές χώρες του εξωτερικού.

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Προγράμματα Επιβράβευσης / Loyalty Programs με τίτλο υποψηφιότητας ‘’Marketing Autonomation για Αποτελεσματικό Customer Acquisition και Retention’’. Η μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία των Μινωικών Γραμμών αποτυπώνεται και στο πρωτοποριακό σύστημα online κρατήσεων, το Minoan Lines Online Booking (https://ebooking.minoan.gr/), το οποίο εξυπηρετεί έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους της εταιρείας: την αύξηση των πωλήσεων.

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Online Strategy, με τίτλο υποψηφιότητας ‘’Μία ολοκληρωμένη Digital Marketing Στρατηγική με Σημαντικά Αποτελέσματα’’. Εδώ και 49 χρόνια, οι Μινωικές Γραμμές, με τα σύγχρονα, πολυτελή και οικολογικά Cruise Ferries, προσφέρουν στο επιβατικό κοινό μία μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.  Παρακολουθούν τις εξελίξεις και ενισχύουν την παρουσία τους σχεδιάζοντας και υλοποιώντας Digital Marketing καμπάνιες με στόχο την ανάπτυξη και προώθηση των εμπορικών και εταιρικών δραστηριοτήτων τους στον αναπτυσσόμενο χώρο των ψηφιακών μέσων.

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΒΡΑΒΕΙΟ στην κατηγορία Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τίτλος υποψηφιότητας ‘’Οι Μινωικές Γραμμές είναι πάντα κοντά στον άνθρωπο και τις αξίες του!’’ Η εταιρική υπευθυνότητα και η κοινωνική προσφορά είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την κουλτούρα των Μινωικών Γραμμών. Η εταιρεία συμμετέχει ενεργά σε πολλές χορηγικές δράσεις, αποδεικνύοντας έμπρακτα την ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία, την ευαισθησία της στις θεμελιώδεις αξίες και την ουσιαστική της προσφορά στην κοινωνία. Οι Μινωικές Γραμμές δραστηριοποιούνται με άξονα τον άνθρωπο και έχουν αναλάβει το ρόλο ενός υπεύθυνου “πολίτη” απέναντι στην κοινωνία. Μέσα σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει σήμερα η ανθρωπότητα, με την πανδημία να έχει πλήξει κάθε δομή της κοινωνίας, η εταιρεία εφαρμόζει προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αποσκοπούν στην ευημερία και πρόοδο του κοινωνικού συνόλου.

Οι ως άνω βραβεύσεις επιβεβαιώνουν τις συνεχείς προσπάθειες που καταβάλλουν η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι των Μινωικών Γραμμών σε στεριά και θάλασσα και μας δεσμεύουν να συνεχίζουμε την αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών στη χώρα μας και τη συνεχή προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο.

Διαβάστε ακόμη:

Αντικειμενικές αξίες: Μέτρα προστασίας για τους ασθενέστερους και τη μεσαία τάξη

Μαρίνα Βουλιαγμένης: Στην τελική ευθεία η χρηματοδότηση, έργα μέσα στο καλοκαίρι και λειτουργία α’ εξάμηνο 2022

Κώστας Σάκκαρης: Η Αγγελική, η Μαρία και η Victory

Exit mobile version