του Μηνά Τσαμόπουλου

Σε ένα  «παιχνίδι μυαλού» με τους ανταγωνιστές τους φαίνεται να επιδίδονται τις τελευταίες ημέρες οι Μινωικές Γραμμές, χωρίς όμως να μιλάνε επισήμως αλλά να αφήνουν  σενάρια και πληροφορίες από το υπουργείο Ναυτιλίας να «κυκλοφορούν». Στο επίκεντρο βρίσκονται σχέδια για τη δραστηριοποίησή τους και  στα νησιά των Κυκλάδων.

Η εταιρεία έχει καταθέσει αιτήσεις για δρομολογήσεις πλοίων τόσο από Πειραιά για τα Χανιά όσο και από τον Πειραιά για τις Κυκλάδες με δύο μεγάλης χωρητικότητας πλοία.  

Για τη γραμμή Πειραιά –Χανιά ζητούν τη δρομολόγηση του  επιβατηγού-οχηματαγωγού «Amsicora», ενός  μεγάλου πλοίου,  κατάλληλου για διεθνείς πλόες αλλά και για τις γραμμές της Κρήτης.

Η επόμενη αίτηση αφορά, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες του newmoney.gr, το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Μyconos Palace», πρώην «Bonario» και πρώην « Europa Palace». Επίσης, μεγάλο πλοίο μήκους 214 μέτρων , πλάτους 26,4 μέτρων με μεταφορική ικανότητα 2.182 επιβατών και 600 ιχ ή 150 φορτηγών και 100 ιχ με 749 κλίνες. Για το πλοίο αυτό ζητούν δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιάς-Σύρο-Μύκονο-Πάρο.

Η αίτηση αυτή έκανε πολλούς  στο λιμάνι του Πειραιά να μιλάνε για «κίνηση εντυπωσιασμού» από τον Όμιλο Γκριμάλντι: « Το πλοίο είναι μεγάλο και συνεπώς ακατάλληλο για το συγκεκριμένο δρομολόγιο στις Κυκλάδες. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε αν θα  το δρομολογήσουν τελικά οι Μινωικές και πως θα συμπεριφερθεί το πλοίο αν δρομολογηθεί τελικά. Πιο πολύ μοιάζει με κίνηση εντυπωσιασμού. Οψόμεθα».

Όμως τις προηγούμενες ημέρες  κυκλοφόρησε η πληροφορία ότι οι Μινωικές κατέθεσαν αίτηση και για τον Highspeed 7 το οποίο όπως υπογραμμιζόταν «τους ανήκει στο πλαίσιο της συμφωνίας πώλησης του ποσοστού που είχαν στην HSW στην Attica Group». Η πληροφορία  δηλαδή που είδε και το φως της δημοσιότητας  εμφάνιζε το Highspeed 7ως πλοίο των Μινωικών.

Το θέμα όμως είναι ότι το ταχύπλοο  παραμένει στην ΗSW αφού η αγοραπωλησία μεταξύ Μινωικών και Attica δεν έχει ολοκληρωθεί γιατί  βρίσκεται στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η οποία ακόμη συλλέγει στοιχεία. Ψάξαμε  και μάθαμε ότι η αίτηση αφορά τη δρομολόγηση του Highspeed  7 από Ηράκλειο  προς Κυκλάδες για το …2019 και όχι για το 2018.
«Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το Highspeed 7 ξεκινάει τα δρομολόγιά του το Πάσχα του 2018 στη γραμμή Ηράκλειο -Σαντορίνη-Πάρο-Μύκονο υπό το  σινιάλο της HSW. Όμως  οι εντυπώσεις μένουν» επεσήμαναν στο newmoney.gr κύκλοι της ακτοπλοΐας.