Το HELLAS PALIROS, ένα υπερ δεξαμενόπλοιο VLCC χωρητικότητας 300.000 DWT για μεταφορά αργού πετρέλαιο, εντάχθηκε στο στόλο της Latsco στις 27 Οκτωβρίου.

Το πλοίο που είναι εγγεγραμμένο στο ελληνικό νηολόγιο ναυπηγήθηκε στις γιάρδες της Hyundai Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Είναι το τέταρτο VLCC που παραδίδεται στην εταιρεία εντός του 2022. Έχουν προηγηθεί οι παραδόσεις των «YIANNIS LATSIS», «ERIETTA LATSI» και «HELLAS FOS» αυτό το καλοκαίρι. Και στα τέσσερα πλοία χρησιμοποιείται τεχνολογία αιχμής.

Οι προδιαγραφές συμμορφώνονται με τους πλέον αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς. Η δυνατότητα παρακολούθησης της λειτουργίας των συστημάτων του πλοίου εκ του μακρόθεν, από το γραφείο, σε συνδυασμό με τη διαρκή αξιολόγηση της συνολικής κατάστασης και επιχειρησιακής ετοιμότητας, μέσω ψηφιακού εξοπλισμού και τεχνολογίας τηλεμετρίας υψηλής ακρίβειας, ενισχύει περαιτέρω την βέλτιστη ενεργειακή διαχείριση και προστασία του περιβάλλοντος.

τέσσερα VLCC σηματοδοτoύν την επιστροφή της εταιρείας στον τομέα των πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων. Η κατασκευή των VLCCs ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021.

«Θα θέλαμε να συγχαρούμε όλους όσοι συμμετείχαν στην παράδοση και να μεταφέρουμε τις θερμότερες ευχές μας για ασφαλή και επιτυχημένα ταξίδια στο HELLAS PALIROS και το πλήρωμα του» αναφέρεται σε ανάρτηση της εταιρείας στα κοινωνικά δίκτυα.

Κατά την παραλαβή των δύο πρώτων νεότευκτων VLCC δεξαμενόπλοιων ο επικεφαλής της Latsco, κ. Πάρις Κασιδόκωστας-Λάτσης, είχε δηλώσει:

«Πρόκειται για μία πολύ σημαντική και συγκινητική στιγμή για την οικογένειά μου αλλά και για τη Latsco. Τα καινούρια πλοία αποτελούν τη ναυαρχίδα του στόλου μας, ο οποίος μεγεθύνεται και εκσυγχρονίζεται με ταχείς ρυθμούς».

Διαβάστε ακόμη:

KΕΠΕ: Οι 2+1 παράγοντες που θα κρίνουν την πορεία της οικονομίας το 2023

Citi: Γιατί τα μετρητά – ιδιαίτερα σε δολάριο – είναι ο βασιλιάς των επενδύσεων τώρα 

Ο τύπος με τα χαϊμαλιά, η νέα εξαγορά της Google στην Ελλάδα, οι εκπλήξεις της Reds και οι νέες μάχες των εργολάβων