Τα προβλήματα που συνάντησε το υπέρ πολυτελές κρουαζιερόπλοιο «Azamara Pursuit» όταν κατέπλευσε το περασμένο Σάββατο στο λιμάνι της Πρέβεζας περιγράφει στο newmoney.gr ο Θεόδωρος Κόντες, τέως πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία-κολοσσός ROYAL CARIBBEAN θέλει να μείνει το πλοίο της στην Πρέβεζα για εργασίες συντήρησης κάνοντας όλες τις προμήθειές του από την τοπική κοινωνία. Όμως οι γραφειοκρατικοί μηχανισμοί δημιουργούν εμπόδια με κίνδυνο να στερήσουν έσοδα στην τοπική κοινωνία και στους επαγγελματίες της τα οποία έχουν ανάγκη τους χειμερινούς μήνες.

Το πλοίο θα παραμείνει μερικούς μήνες μέχρι να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του μετά την Covid 19 εποχή.

«Το πολυτελέστατο κρουαζιερόπλοιο που ανήκει ακόμα στο Group της ROYAL CARIBBEAN, κόσμημα πραγματικά για το λιμάνι της Πρέβεζας, πλεύρισε στην κύρια προβλήτα του λιμένος, δίπλα στην νεότευκτη μαρίνα για yachts που κοσμεί τα τελευταία χρόνια τον συγκεκριμένο προορισμό. Θα πρέπει βέβαια να σημειώσουμε ότι οι πλοιοκτήτες έκαναν πραγματικά αγώνα για να πάρουν έγκριση προσέγγισης του συγκεκριμένου πλοίου στον Λιμένα της Πρεβέζης, αφού τοπικοί παράγοντες αλλά και επαγγελματίες του λιμένος αντιδρούσαν για την εν λόγω προσέγγιση, χωρίς φυσικά να αναφέρουν ποτέ τους λόγους της άρνησής τους», επισημαίνει ο Θεόδωρος Κόντες:

«Ευτυχώς βέβαια υπήρξαν ορισμένοι λειτουργοί από την Τοπική Αυτοδιοίκηση αλλά και επαγγελματίες του τουρισμού που κατάφεραν το αυτονόητο. Να επιτραπεί δηλαδή σε ένα τέτοιο πολυτελές κρουαζιερόπλοιο να προσεγγίσει στον λιμένα για ικανοποιητικό διάστημα με αρκετά μεγάλο αριθμό πληρώματος και να προσφέρει ικανοποιητική κινητικότητα στους επαγγελματίες του τόπου, ιδιαίτερα τώρα τους χειμερινούς μήνες που ο τουρισμός της περιοχής είναι σχεδόν ανύπαρκτος» και σχολιάζει: «Αυτό πραγματικά αποτελεί διαφήμιση για τον τόπο».

Όπως επισημαίνει ο Θεόδωρος Κόντες το πλοίο θα εκτελέσει ορισμένες εργασίες κατά το διάστημα της παραμονής του στον λιμάνι και θα συμπληρώνει συνεχώς προμήθειες με αποτέλεσμα να απασχολείται ικανός αριθμός κατοίκων αλλά και εν γένει η τοπική κοινωνία να επωφεληθεί οικονομικά”.

Όμως τα προβλήματα συνεχίζονται:

«Παρόλα αυτά τα οφέλη και την τελική απόφαση των πλοιοκτητών να φέρει το πλοίο στον συγκεκριμένο προορισμό τα προβλήματα δυστυχώς συνεχίζονται αφού παρά την απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών να είναι δυνατή η προμήθεια καυσίμων στα πλοία που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω Covid 19 με την διαδικασία transit, οι Τοπικές Αρχές αρνούνται να εφαρμόσουν τον συγκεκριμένο νόμο. Έναν νόμο που εφαρμόζεται ήδη σε διάφορους προορισμούς στην επικράτεια αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Νομίζουμε ότι είναι πλέον καιρός η Κεντρική Διοίκηση των συναρμόδιων Υπουργείων να ασχοληθούν με θέματα σαν αυτά που προαναφέραμε, να εξασφαλίζεται η εφαρμογή όλων των νόμων αλλά και οι Τοπικές Αρχές και η κοινωνία να εργάζονται και να επανέρχονται με προτάσεις που αποφέρουν οφέλη για τον τόπο και την οικονομία της πατρίδος μας», καταλήγει λέγοντας:

«Το συγκεκριμένο γεγονός θα μπορούσε να αξιοποιηθεί αναλόγως και να αποτελέσει αφορμή για να πειστούν οι πλοιοκτήτες αλλά και οι Operators να προταθεί ο εν λόγω προορισμός για την τουριστική περίοδο που μεγάλος αριθμός επισκεπτών (επιβαινόντων) θα έχει την δυνατότητα να επισκέπτεται τα πολυάριθμα αξιόλογα αξιοθέατα στην περιοχή με αποτέλεσμα το ανάλογο όφελος του τόπου. Με τον τρόπο αυτό θα προστεθεί στην χώρα μας ένας ακόμη προορισμός κρουαζιέρας πλησιάζοντας περίπου το σύνολο των 50 ελληνικών προορισμών.

Η συγκεκριμένη φωτογραφία του πλοίου στον Λιμένας της Πρεβέζης κοσμεί αναμφισβήτητα τον τόπο. Ποία είναι τώρα η γνώμη των Τοπικών Αρχών και της Τοπικής Κοινωνίας μετά από τόσες αντιδράσεις που υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν;».

Διαβάστε ακόμα

Ποια αυτοκίνητα αγόρασαν οι Έλληνες το φθινόπωρο – Αύξηση 3,6% στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου

Φυσικό Αέριο: Εκπτωση 15% σε όλους τους οικιακούς καταναλωτές – Η ανακοίνωση της εταιρείας

Παπαθανάσης για ακρίβεια: Θα δούμε σταθεροποίηση των τιμών το επόμενο διάστημα (Vid)