Spin off εταιρεία ίδρυσε η Seanergy Maritime Holdings. Πρόκειται για την νεοσυσταθείσα United Maritime Corporation στην οποία η «μαμά» εταιρεία θα παραχωρήσει το παλαιότερο πλοίο της, το Gloriuship χωρητικότητα 171.314 τόνων dw ναυπηγημένο το 2004.

Η United Maritime Corporation έχει καταθέσει αίτηση για εισαγωγή στον Nasdaq και θα εφαρμόσει ένα διαφορετικό σε σχέση με τη Seanergy, επιχειρηματικό μοντέλο με επενδύσεις σε διάφορους ναυτιλιακούς τομείς. Η Seanergy θα διανείμει όλες τις κοινές μετοχές της United Maritime στους μετόχους αναλογικά με το χαρτοφυλάκιό τους. Η διανομή θα γίνει στις 5 Ιουλίου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Seanergy, Σταμάτης Τσαντάνης δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική επιστροφή αξίας στους μετόχους. Το διοικητικό συμβούλιο πιστεύει ότι η διανομή μετοχών μιας ξεχωριστής εισηγμένης ναυτιλιακής εταιρείας, η οποία θα επιδιώξει ένα διαφοροποιημένο μοντέλο και μεγαλύτερη έκθεση σε διαφορετικούς κλάδους, θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των μετόχων της».

Ο Σταμάτης Τσαντάνης ξεκαθάρισε ότι η Seanergy θα συνεχίσει να αποτελεί ένα «pure player» στα cape όπως κάνει μέχρι τώρα έχοντας στόλο με αυτού του τύπου φορτηγά πλοία.

«Η Seanergy αύξησε τον στόλο της κατά 80% τα τελευταία δύο χρόνια. Επενδύσαμε 230 εκατ. δολάρια σε νέες αγορές ποιοτικών μεταχειρισμένων πλοίων και έχει φτάσει τα 17 capesize συνολικής χωρητικότητας τριών εκατομμυρίων τόνων, που ισούται με 50 supramax, για να καταλάβετε το μέγεθος της εταιρείας. Έχουμε μία φιλοσοφία του boutique approach. Προτιμά την ποιότητα από την ποσότητα» επισημαίνει στο newmoney ο Σταμάτης Τσαντάνης και προσθέτει:

«Το να επενδύουμε σε ποιοτικά μεταχειρισμένα πλοία, τα οποία είναι ναυπηγημένα στα καλύτερα ναυπηγεία του κόσμου, μας έχει κάνει πάρα πολύ ανταγωνιστικούς σε παγκόσμιο επίπεδο και σε σχέση με το επενδυόμενο κεφάλαιο έχουν πολύ σημαντική απόδοση για τους μετόχους μας. είμαστε η μόνη εισηγμένη στο Αμερικανικό Χρηματιστήριο ναυτιλιακή εταιρεία με στόλο αμιγώς από φορτηγά πλοία capesize με σημαντική παρουσία διεθνώς. Η εταιρεία εξελίσσεται, μεγαλώνει συνέχεια. Από τα 10 πλοία capesize πήγαμε στα 17 μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και θα συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε με προσεκτικά βήματα μειώνοντας τον δανεισμό μας προκειμένου η εταιρεία να είναι βιώσιμη όχι μόνο στις καλές αγορές, όπου θα παράγει σημαντικά κέρδη για τους μετόχους της, αλλά και σε μια κακή αγορά σε σκληρές συνθήκες, που ενδεχομένως θα βιώσουμε ως βιομηχανία στο μέλλον».

Διαβάστε ακόμη:

 Υπουργείο Εργασίας: Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ έως τις 24 Ιουνίου

Ποιες εταιρείες από τις Big Tech ανακοίνωσαν αυξήσεις – Πόσο θα πληρώνεται το ωρομίσθιο

Ο πραγματικός λόγος που οι τοξικοί άνθρωποι συνεχίζουν να παίρνουν προαγωγή