Κατά 15-20% μειώθηκε σε σχέση με πέρσι η αγοραστική κίνηση στα κρεοπωλεία της χώρας τις μέρες των Χριστουγέννων.

Όπως επισημαίνει o Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Ελλάδος, Σάββας Κεσίδης, οι καταναλωτές ψώνισαν κρέας για το εορταστικό τους τραπέζι, σε μικρότερες ποσότητες ωστόσο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.

Δεδομένων των συνθηκών που έχει διαμορφώσει η ακρίβεια και η ενεργειακή κρίση, οι επαγγελματίες εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την κίνηση στα κρεοπωλεία ενώ πλέον αναμένουν από αύριο να «ζεσταθεί» εκ νέου η κίνηση για το τραπέζι της Πρωτοχρονιάς.

Προς το παρόν, όπως σημειώνει ο κ. Κεσίδης τα κρεοπωλεία δέχονται παραγγελίες ενώ παραδοσιακά οι αγορές για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι γίνονται το τελευταίο διήμερο.

«Όχι» σε καλάθι νοικοκυριού στα κρεοπωλεία

Ερωτηθείς σχετικά με το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί «καλάθι του νοικοκυριού» και στα κρεοπωλεία ο πρόεδρος της ΠΟΚΚΕ επανέλαβε τη θέση του κλάδου τον προηγούμενο Νοέμβριο.

«Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν ποιοτικό κρέας στα κρεοπωλεία της χώρας και σε καλές τιμές 365 μέρες τον χρόνο» σημειώνει ο κ Κεσίδης.

 

Υπενθυμίζεται ότι σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία έπειτα από συνάντηση που είχε τότε με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης σημείωνε ότι «επειδή το κρέας για να ενταχθεί μέσα στο καλάθι απαιτείται Υπουργική Απόφαση, δηλαδή νόμος, πράγμα το οποίο σημαίνει πως η τήρηση του εν λόγω νόμου θα επιφέρει ελέγχους από την επιτροπή ανταγωνισμού και την πιθανότητα να ανακύψουν πρόστιμα.

Όλα αυτά όχι μόνο διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων μας και μας επιφορτίζει με άγχος αλλά και καθιστούν ανέφικτη έως ακατόρθωτη την εφαρμογή του» πρόσθετε.

Σημειώνεται τέλος ότι ο κλάδος είδε θετικά το μέτρο για το market pass με την επιδότηση του 10% των αγορών σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα τροφίμων, μεταξύ των οποίων και σε κρεοπωλεία, που θα εφαρμοστεί από τον Φεβρουάριο.

«Έστω κι αν αποτελεί ένα μικρό ποσοστό των αγορών, είναι ένα βοήθημα για τους οικονομικά ασθενέστερους. Είναι θετικό το γεγονός θα μοιραστεί σε ολόκληρη την αγορά, σε όλα τα καταστήματα τροφίμων και όχι μόνο στα σούπερ μάρκετ» σημείωνε ο κ. Κεσίδης.

Διαβάστε ακόμη:

Ο άνθρωπος που αύξησε την περιουσία του κατά $40 δισ. μέσα στο 2022

AirBnB: Οι κόφτες στην Ευρώπη και η κατάσταση στην Ελλάδα

Ο «ιπτάμενος» Ολλανδός επενδυτής: Γιατί οι Χόλτερμαν… έγιναν Έλληνες (pics)