Μεγάλη αποδοχή συγκεντρώνει από το πελατολόγιο της ΔΕΗ το σύστημα διακανονισμών, προσφέροντας ανάσες ρευστότητας στην Επιχείρηση με την γιγαντιαία βάση ληξιπρόθεσμων χρεών που φτάνουν τα 2,7 δισ. ευρώ. Λίγες εβδομάδες μετά την εφαρμογή του μέτρου που ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου και έως τις 25 του μήνα, περισσότεροι από 37.200 πελάτες έχουν ρυθμίσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία πάνω από το 50% των διακανονισμών αφορά σε οφειλές έως 1.000 ευρώ.

Το συνολικό ποσό που διακανονίστηκε υπερβαίνει τα 55.000.000 ευρώ.

Στο σύνολο των ρυθμίσεων, περισσότερες από 12.000 έγιναν τηλεφωνικά με την απλοποιημένη διαδικασία στο 11770 και αφορούν στο διάστημα από 8 έως 25 Οκτωβρίου.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο σύστημα προβλέπει χαμηλότερες προκαταβολές σε σχέση με το παρελθόν που δεν υπερβαίνουν το 20% ή εναλλακτικά το 30% (αν επιλεγούν περισσότερες δόσεις) έναντι 40% έως 50% που ήταν έως σήμερα.

Στόχος της ΔΕΗ με τη νέα ρύθμιση οφειλών είναι να εξυγιάνει το πελατολόγιό της και να δώσει την δυνατότητα σε εκατομμύρια οφειλέτες να κάνουν μία νέα αρχή, με ένα διάφανο, απλό και κατανοητό τρόπο. Ο οφειλέτης μπορεί εύκολα και γρήγορα από το σπίτι του να υπολογίσει, την προκαταβολή και τη μηνιαία δόση του, με βάση τον αναρτημένο πίνακα, ανάλογα με το ύψος του ποσού που οφείλει.

Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και γίνεται είτε τηλεφωνικά στο 11770 είτε στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης εκείνο που χρειάζεται να προσκομίσει είναι μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του.